ارائهی خدمات پس از فروشِ بینقص از ویژگیهایی است که دندال را از سایر رقبا متمایز میسازد. ضمانت تعویض و عودت کالا یکی از این خدمات است که برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد. در ادامه دربارهی این امکان توضیحات کاملی را ارائه خواهیم کرد.
ضمانت رضایت مشتری دندال چیست؟
همهی کالاهای موجود در دندال مورد تایید رسمی وزارت بهداشت است و ضمانت و قاچاق نبودن آنها تضمین میشود؛ بنابراین گارانتیهای معتبر محصولات در صورت بروز مشکل به کمک خریدار میآیند اما اگر بنا به هر دلیلی شرکت گارانتی کننده از ارائهی خدمات سر باز زد و شما را دچار دردسر کرد، حل مشکل را به دندال بسپارید.متخصصان و کارشناسان مجرب ما مشکل را پیگیری خواهند کرد و در صورت عهدشکنی شرکت گارانتی کننده، جبران خسارت را بر عهده خواهیم گرفت؛ پس با توجه به درخواست شما کالا تعویض یا پس گرفته میشود. بدیهی ست که همهی هزینههای اضافی اعم از ارسال و دریافت بر عهدهی دندال است. این موارد شامل:
- ارسال اشتباه کالا
- اصل نبودن کالا
- آسیب فیزیکی در حین حملونقل
- تفاوت کالا با عکس موجود در سایت
- سررسید تاریخ انقضا (همهی کالاهای موجود در دندال باید تا 6 ماه تاریخ انقضا داشته باشند)
شرایط عودت و یا تعویض کالا
در صورتی که ضمانت رضایت مشتری و هیچ یک از موارد فوق شامل حال شما نشود، باز هم میتوانید تحت شرایطی کالا را تا 14 روز پس از تحویل عودت دهید یا تعویض کنید. این شرایط شامل:
- بستهبندی کالاهای استریل باز نشود و هیچ آسیبی فیزیکی به آنها وارد نشده باشد.
- پرداخت هزینهی عودت یا تعویض کالا
- کالاهای مرجوعی نیاز به نگهداری در شرایط خاص یا دمای یخچال نداشته باشند.
مراحل عودت و تعویض کالا
توجه داشته باشید که برای انجام این فرآیند، از زمان خرید محصول تنها 14 روز زمان دارید تا مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:
- ابتدا وارد حساب کاربریتان شوید و روی گزینهی مشاهده خریدهای قبلی و سپس جزئیات کلیک کنید.
- بعد از انتخاب کالای مورد نظر روی گزینهی عودت کالا کلیک کنید و دلایل خود را برای پس فرستادن محصول بنویسید.
- درخواست شما در اسرع وقت توسط تیم پشتیبانی دندال بررسی میشود و برای پیگیریهای احتمالی با شما تماس خواهند گرفت.
- بعد از تایید درخواست توسط تیم کارشناسی در صورتی که در شهر تهران حضور داشته باشید، پیک مجموعه برای عودت کالا به آدرس شما مراجعه خواهد کرد و در صورت حضور در مراکز شهرستانها هماهنگی برای دریافت کالا با مشتری انجام خواهد شد. در صورت حضور خارج از مراکز شهرستانها کالاها را از طریق پست برای ما ارسال کنید.
- کالا عودت داده شده توسط کارشناسان ما بررسی شده و در صورت تائید یا مبلغ به حساب شما برمیگردد یا کالایی دیگر به صورت جایگزین برای شما ارسال میشود.
- همچنین برای تعویض سایز لباسهای پزشکی، آسیب ندیدن فیزیکی لباس اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین هنگام پرو، مراقب لک شدن، پارگی و هر آنچه لباس را از حالت نو خارج میکند، باشید.
* توجه داشته باشید ایجاد هر نوع بوی عطر، بوی نامطبوع، لکههای لوازم آرایش و جدا شدن ملحقات از جمله مارک، دکمه، بارکد و ... به منزلهی خارج شدن لباس از حالت نو است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینهی ارجاع یا تعویض کالا میتوانید از طریق شماره تلفن 02175203000 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.