موتور جراحی KaVo MASTERsurg LUX؛ تعریف جدیدی از نوآوری و کارایی


موتور جراحی KaVo MASTERsurg LUX؛ تعریف جدیدی از نوآوری و کارایی

شرکت KaVo یکی از شرکت های موفق و بنام در عرصه تجهیزات دندانپزشکی می باشد و دارای محصولاتی برتر و منحصر بفرد همچون یونیت جراحی EXPERTsurg LUX و SURGmatic می باشد.

یکی دیگر محصولات جدید و برجسته این شرکت یونیت جراحی MASTERsurg LUX wireless می باشد که اخیرا ارائه گردیده است.

این موتور جراحی جدید به دلیل داشتن قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفرد نظر اکثر متخصصین و دندانپزشکان را به خود جلب کرده است. این یونیت برای افراد مختلف با تفاوت های متعدد طراحی شده و راه حل مناسبی برای آن ها پیدا کرده است.

یونیت جراحی MASTERsurg LUX از طریق راحتی بسیار عالی خود تمامی دندانپزشکان را متقاعد ساخته است.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد این موتور داشتن پدال پا بی سیم می باشد که به متخصص اجازه حرکت و جابجایی وسیع می دهد.

   

 

   
                   
و دیگر ویژگی آن توانایی نمایش تورک و دیگر اطلاعات مهم در لحظه و ذخیره همزمان آن ها بر روی کارت حافظه (SD card) و انتقال آن به پوشه بیمار می باشد.




همچنین این موتور دارای صفحه قابل لمس و دید عالی از تمامی زوایا به دلیل عدم بازتاب نور می باشد که این امر نیز باعث راحتی کار کردن با آن شده است.



KaVo MASTERsurg دستیابی به یک موتور جراحی قابل تنظیم بر اساس تفاوت ها و نیازهای فردی برای دندانپزشک و جراحان دندان به واقعیت تبدیل کرده است. بطور مثال دارای ۱۰ برنامه با ۱۰ مرحله است که حداکثر سرعت و تورک، چگالی استخوان و حتی پارامترهای دیگری در آن قابل تغییر و ذخیره هستند.



این موتور به واسطه داشتن LUX S600 LED یکی از سبک ترین و کوچک ترین موتورهای جراحی موجود در بازار می باشد که این باعث افزایش قدرت و دقت آن و قابلیت مقابله با چالش های پیش آمده برای دندانپزشک نیز شده است.

منبع: www.kavousa.com 


Comments

Leave your comment