موسسه آموزش علوم دندانپزشکی سینا


موسسه آموزش علوم دندانپزشکی سینا برگزارمی کند:

اولین موسسه خصوصی درایران برای آموزشهای آزاد و تکمیلی علوم دندانپزشکی می باشد. این موسسه به همت تنیچند از اعضاء هیات علمی دانشگاه ها تشکیل و رسالت خویش را در توسعه علوم نویندندانپزشکی و روز آمد نمودن اطلاعات دندانپزشکان عمومی، تکنسین های پروتز وپرستاران دندانپزشکی می داند.

این موسسه در سال 1386 تاسیس گردیده و تلاش می نماید به عنوان بازویی توانا در جهتتوسعه علمی کشور قدم بر دارد. امروزه با رشد روز افزون اطلاعات به طوری که در کمتر ازیک سال حجم اطلاعات دو برابر می گردد، لزوم بهرمندی از علوم جدید هر چه بیشتر احساسمی شود.

برای تحقق این مهم موسسه آموزش دندان پزشکی سینا با بهرهمندی از تجربیات اساتید گران قدر دانشگاه توانسته است دوره های آموزش کاربردی ومفیدی را طراحی و اجرا نماید.

در این راستا برای آن دسته از همکارانی که فرصت کافی برایکلاس های حضوری را ندارند مطالب علمی در قالب لوح های فشرده (DVD) آماده میگردد.

یکی دیگر از روش های نوین آموزش زنده استفاده از اینترنت می باشد که این مؤسسه با تلاش بی وقفه کارشناسان زبده خود توانسته است آن را تحت عنوان SinaWebinar به عرصه آموزش علوم دندانپزشکی کشور تقدیم نماید. با استفاده از این روش ، در عین حفظ کیفیت آموزش زنده ،صرفه جویی قابل توجهی در وقت و هزینه ها صورت می گیرد.

در این خصوص کارشناسان موسسه آمادگی کامل دارند تا راهنمائی های لازم جهت اتصال شمابه سیستم Online Education را در اختیارتان قرار دهند

نمونه دوره آموزشی

دوره آموزش Porcelain Laminate Build up

تکنیک های درمان زیبایی به واسطه خواست و نیاز روز افزون بیماران، از جانب دندانپزشکان بسیار مورد توجه می باشد. یکی از روش های درمانی، زیبا سازی دندان ها با استفاده از Restoration های زیبایی است که در قالب تغییر در Shape و رنگ آن ها انجام می گیرد.
از جمله این تکنیک ها Porcelain Laminate Veneer است.در این دوره ضمن افزایش دانش تئوری و عملی همکاران دندانپزشک و بررسی مشکلات، معضلات و اشتباهات تکنیکی در این خصوص سعی شده است آموزش آنان را تا سطح بسیار مطلوب افزایش دهد. به نحوی که همکاران عزیز دندانپزشک، خود قادر باشند شخصا اقدام به ساخت رستوریشن های زیبایی نمایند.
طول مدت دوره: 8روز ( 4 پنج شنبه و جمعه )
جلسه اول: 30 بهمن و 1اسفند
جلسه دوم: 14 و 15 اسفند
جلسه سوم: 20 و 21 فروردین 94
جلسه چهارم: 3 و 4 اردیبهشت 94

آموزش کامل پرسلن لامینیت ونیر

کامل ترین بسته آموزشی پرسلن لامینیت ونیر شامل نکات کلیدی و مهم کاربردی و کلینیکی است که تاکنون ارائه شده است. این بسته شامل کلیه عناوین تئوری و عملی بوده و با تکیه بر اصول علمی نظریات گوناگون مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22895385-021 تماس حاصل فرمائید.

آدرس سایت موسسهwww0sinadental.com