اتوکلاو 22 لیتری Mocom - B Classic

  ناموجود 

خلاصه اطلاعات

 

 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

 

 
موجود شد، مرا مطلع کن.

  • ناموجود
  • Free

آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

اول، تعداد اقساط را انتخاب به به سبد اضافه کنید. سپس، کالاهای مورد نیاز دیگر را به دلخواه به سبد اضافه افزوده تا جمع سفارش حداقل مبلغ ۵۰ میلیون رسیده و بعد تا مرحله پرداخت پیش بروید. در آنجا، گزینه پرداخت اقساطی را انتخاب تا دفترچه اقساط الکترونیکی نمایش داده شود و شما بتوانید سفارش خود را ثبت کنید. جزئیات بیشتر پس از انتخاب گزینه درگاه اقساطی نمایش داده می‌شود.

روش پرداخت: اقساط 6 ماهه

نوع تسویه: 35٪ نقد + 6 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎31,377,500 تومان (35.00%)

تعداد قسط: 6

ارزش افزوده: ‎8,150,000 تومان

مبلغ هر قسط: ‎10,391,929 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎4,079,075 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎93,729,075 تومان

روش پرداخت: اقساط 9 ماهه

نوع تسویه: 40٪ نقد + 9 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎35,860,000 تومان (40.00%)

تعداد قسط: 9

ارزش افزوده: ‎8,150,000 تومان

مبلغ هر قسط: ‎6,574,333 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎5,379,000 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎95,029,000 تومان

روش پرداخت: اقساط 12 ماهه

نوع تسویه: 45٪ نقد + 12 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎40,342,500 تومان (45.00%)

تعداد قسط: 12

ارزش افزوده: ‎8,150,000 تومان

مبلغ هر قسط: ‎4,643,123 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎6,409,975 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎96,059,975 تومان

روش پرداخت: انتخاب تعداد اقساط

پیش پرداخت: ‎0 تومان (0.00%)

تعداد قسط: 1

ارزش افزوده: ‎8,150,000 تومان

مبلغ هر قسط: ‎89,650,000 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎0 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎89,650,000 تومان

تاریخچه

یکی از مسائل چالش برانگیز و بااهمیت در علم دندانپزشکی مساله "عفونت" است که به دلیل ایجاد موجی از نگرانی و دلهره در بیماران، دغدغه­ همیشگی دندانپزشکان محسوب می­ شود. استفاده از تجهیزاتی از جمله انواع محلول­ ها، فور و اولتراسونیک تا حدی به استریل شدن وسایل دندانپزشکی کمک نموده اما با چشمگیر شدن اهمیت این موضوع، استفاده از دستگاهی به نام اتوکلاو ضرورت پیدا کرده است. گفته می شود اتوکلاو سریع­ترین، بهترین و مطمئن ترین روش ضدعفونی کردن می­ باشد، چرا که وسایل پزشک را در شرایطی فراتر از ظرفیت حیاتی میکروارگانیسم ها قرار می ­دهد و فرآیند استریلیزاسیون را در سطح اطمینان بسیار بالا تضمین می­ کند.

امروزه شرکت­ های فعال در زمینه ساخت تجهیزات دندانپزشکی به تولید انواع اتوکلاو در ظرفیت­ ها و مدل ­های مختلف روی آورده اند. این تنوع و همچنین گرانقیمت بودن این دستگاه، انتخاب یک مدل مناسب و مقرون به صرفه را دشوار نموده است. از میان شرکت­ های فعال در این عرصه، می­ توان به کمپانی "موکوم" اشاره کرد که با 30 سال سابقه در زمینه­ تولید تجهیزات استریلیزاسیون و اتوکلاوهای مختلف به یک پیشروی قدرتمند تبدیل شده است.

   

mocom      
    

نوآوری، ایمنی، طراحی منحصر بفرد، کارایی و کیفیت از شاخصه های اصلی محصولات موکوم می­ باشد و رعایت استانداردهای ISO 13458, ISO 9001 و EC 0091 مهر تائیدی بر این ادعاست. حساسیت بالای این شرکت در انتخاب مواد اولیه و استفاده از متخصصین حرفه ای، موجب شده که مشتریان با آسودگی خاطر دست به خرید بزنند و انتخابی هوشمندانه و آگاهانه داشته باشند.

     

mocom

        

   

معرفی اتوکلاوهای کلاسیک موکوم

اتوکلاو، یک محفظه دارای فشار است که در آن از بخار اشباع شده برای افزایش دما جهت استریلیزاسیون استفاده می شود و سریع ترین و مؤثرترین روش برای استریل سازی پک های پارچه ای وسایل جراحی و پارچه ها می باشد. اتوکلاوهای کلاسیک موکوم دو مشخصه ضروری یک دستگاه استریلیزاسیون یعنی داشتن کارایی در عین سادگی را دارند. B Classic دستگاهی ایده آل و مقرون بصرفه با قابلیت چک کردن کامل پروسه استریلیزاسیون بوده و با سه حجم 17، 22 و 28 (با ابعاد خارجی یکسان) و صفحه نمایش LCD سیاه-سفید لمسی موجود می باشد.

    

mocom

       

      

پروسه دمایی و زمانی اتوکلاوهای موکوم

mocom

      

   

+ کار با دستگاه و مشخصات و مزایا
   

mocom  ایمنی

اتوکلاو کلاسیک موکوم با پروتوکل های ایمنی و کیفیت تائید شده جهانی در حیطه استریلیزاسیون هماهنگ بوده و از کارایی و ایمنی بالایی برخوردار می باشد.

   

mocom  قابل استفاده برای هر نوع بار

از این دستگاه می توان برای استریل نمودن انواع بارها از جمله استریل کردن ظروف و ابزار پک شده و نشده جامد، متخلخل و توخالی استفاده کرد.

  

mocom  کارایی

سرعت چرخه استریلیزاسیون با میزان بهره وری رابطه مستقیم دارد و استفاده از قطعات خاص از جمله ژنراتور بخار در این اتوکلاو موجب کاهش مصرف انرژی و مدت زمان لازم شده است.

  

mocom  طراحی ارگونومیک

اتوکلاو کلاسیک دارای سه مدل 17، 22 و 28 لیتری با ابعادی یکسان بوده و سه نقطه اتصال آب (جلو، بالا و پشت دستگاه)، پر شدن و تخلیه آن را بسیار آسان نموده است.

   

پر شدن و تخلیه آسان آب

دریچه بزرگ بالای دستگاه امکان دسترسی به مخزن آب و بررسی آن را فراهم نموده و از طرفی کوپلینگ های موجود در قسمت جلویی دستگاه قابلیت پر و خالی نمودن سریع مخزن آب را برای اپراتور آسان نموده است. همچنین می توان یک سیستم پرکننده آب نیز به دستگاه متصل نمود و از آن استفاده کرد.

      

mocom

      

سنسور کنترل آب

اتوکلاو کلاسیک در داخل دستگاه دارای سنسورهای کنترل کیفیت آب بوده که این امر در افزایش کارایی آن در دراز مدت و جلوگیری از رسوب آهک نقش دارد.

     

mocom

       

فیلتر گرد و غبار

فیلتر گرد و غبار موجود در زیر دستگاه مانع از ورود هرگونه ناخالصی به سیستم خنک کننده و چمبر دستگاه می شود و لازم به عوض کردن فیلتر نمی باشد، تنها کافیست به صورت دوره ایی آن را تمیز نمائید.

     

mocom

       

mocom  طراحی کاربرپسندانه

صفحه نمایش LCD سیاه- سفید با آیکون های واضح و قابل فهم امکان مشاهده روند انجام پروسه در لحظه و انجام آسان کار را برای اپراتور به ارمغان آورده است.

   

mocom  کیفیت عالی

اتوکلاوهای موکوم نتیجه 30 سال تجربه این کمپانی در زمینه استریلیزاسیون پزشکی و ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد.

       

mocom  امکان بارگذاری پیام یادآوری

اپراتور می تواند پیام هایی از قبیل یادآوری زمان تمیز کردن فیلتر و یا سرویس کردن دستگاه را با استفاده از LCD بارگذاری نماید که این امر در عملکرد طولانی مدت دستگاه و جلوگیری از خرابی آن نقش بسزایی دارد.

    

تنظیمات بین المللی

اتوکلاوهای موکوم از 20 زبان متنوع دنیا و واحدهای اندازه گیری مختلف پشتیبانی می نماید.

   

mocom

     

گزینه های پیشرفته

قابلیت تنظیم یک مرحله خشک کردن اضافی برای بارهای خاص و یا انتخاب حالت شروع با تاخیر به منظور تنظیم برنامه استریلیزاسیون اختصاصی برای آن.

   

mocom

      

قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات

اتوکلاو کلاسیک دارای حافظه داخلی با قابلیت ذخیره بیش از 500 سیکل استریلیزاسیون بوده و می توان این اطلاعات را با استفاده از پورت USB (در قسمت جلوی دستگاه) برداشته و آن را با فرمت Pdf در کامپیوتر مشاهده نمائید.

     

mocom

       

پارامترهای شخصی

می توان برای هر اپراتور یک کد امنیتی تعریف نمود و بدین گونه استفاده از آن را محدود کرد و به راحتی کارهای هر اپراتور را پیگیری نمود.

   

mocom

     

باز نمودن دستگاه

در صورت قطع برق، می توان به صورت دستی درب دستگاه را باز کرد و لوازم موجود در داخل آن را خارج نمود.

   

mocom

        

قابلیت اتصال به پرینتر خارجی

mocom

   



رفرنس :

مشخصات

  • Mocom
  • ایتالیا
  • رومیزی
  • 54 کیلوگرم
  • LCD ساده
  • دارد
  • 6
  • Diam.250xP.450mm
  • انتخابی
  • دارد
  • 22 لیتر
  • L.480xD.600xH.500mm
  • B
  • دارد
  • استیل ضدزنگ
  • الکترومگنتی، الکترونیکی و دینامیکی
  • قابل تنظیم

منابع خاص

محصول جدید



کاتالوگ و فرم ها

نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

اتوکلاو 22 لیتری Mocom - B Classic

نظر خود را بنویسید