تلفن مطب را جواب دهید. همیشه!

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-15 - گروها : مطالب آموزشی

  

  

  

  

یکی از ساده ترین کارهایی که برای بهبود عملکرد مطب دندانپرشکی می توان انجام داد، اطمینان از این موضوع است که همه تماس ها پاسخ داده می شوند! چرا آن را انجام نمی دهید؟!

در روزگاری که مدیریت بیزینسی مانند دندانپزشکی کاری دشوار و پر چالش است، گاهی راهکارهای به ظاهر ساده ای وجود دارد که موفقیت های بزرگی را تضمین می کند. یکی از این راهکارها، توجه به تلفن است! بله تلفن! آیا تلفن های مطب شما، همیشه پاسخ داده می شود؟؟ آیا به افراد پشت خط نیز به اندازه افراد حاضر در مطب اهمیت داده می شود؟؟

  

Dental Office

آمارها چه می گویند؟؟

مطالعه ای جدید نشان می دهد که تلفن چنین مکان هایی به طور متوسط در 20 درصد مواقع پاسخ داده نمی شود! و این عدد در بسیاری از موارد بیشتر هم هست. در روزهای شلوغ و پر مشغله، پاسخ ندادن به تلفن غیرعادی به نظر نمی رسد اما از نظر مخاطب، ممکن است این کار به منزله بی ادبی و یا بی اهمیتی شخص شما (به عنوان دندانپزشک) تلقی گردد. اگر به تلفن پاسخ ندهید، یک بیمار ناامید می شود. اگر به تلفن پاسخ ندهید، یک بیمار ناراضی می شود! اگر به تلفن پاسخ ندهید، یک بیمار به دندانپزشک دیگری زنگ میزند! و به همین راحتی شما با یک اقدام اشتباه، فرصتی جدید را از دست داده اید.

 

Pick up your phone

  

فقط گوشی را بردار!

بهتر است یک بار برای همیشه انتظارات خود را با فردی که مسئول پاسخ به تماس ها می باشد در میان بگذارید. به او بگویید که 100 درصد تماس ها باید جواب داده شوند. نه 80 درصد، نه 95 درصد. فقط و فقط 100 درصد! پاسخ به تماس باید در اولویت باشد. افراد حاضر در مطب را می توان با یک عذرخواهی ساده منتظر گذاشت و در کمتر از یک دقیقه از انتظار خارج کرد! اما بیمار پشت خط قضیه اش فرق می کند! می توانید با جایزه های کوچک و سرگرم کننده، مشوق تعهد منشی یا فرد مسئول نسبت به تماس ها باشید! یک جعبه شکلات، یک بلیط سینما و یا کمی پاداش مادی!

  

Pick up your phone    

هر بار که زنگ تلفن مطب به صدا در می آید، بیمار جدید، خدمات جدید یا فرصت جدیدی پشت خط انتظار شما را می کشد! از آن غافل نشوید!

  

تهیه کننده: واحد تحریریه دندال

  

 

محصولات مرتبط

اشتراک پست