90 پادکست برتر دندانپزشکی در سال 2021 - قسمت دوم

پادکست یک فایل صوتی است که می‌توانید آن را در رایانه، تلفن یا پخش‌کننده mp3 خود به آن گوش دهید. وقت‌هایی که امکان مطالعه ندارید، مثل وقتی که پشت فرمون هستید یا پیاده‌ روی می‌کنید می‌توانید محتواهای مورد علاقه و مفیدی را گوش بدهید. پس شما می توانید از وقت مرده‌ خود استفاده مفید کنید.

امتیاز دیگری که برای پادکست گوش دادن میشه در نظر گرفت، می تواند باعث تقویت قوه شنیداری برای یاد گرفتن زبان‌های خارجی به خصوص انگلیسی باشد. همچنین بدون محدودیت زمانی و مکانی و حتی بدون اینترنت از پادکست های مورد علاقه خود لذت ببرید.

نکته بسیار مهم: بجای اینکه هر پادکستی گوش دهید، پادکست‌های با کیفیت و پر محتوا را گوش دهید. چرا که زمان شما با ارزش است و مغز شما نیاز به استراحت دارد.

در قسمت قبلی به معرفی ده پادکست برتر اول پرداخته ایم و حال نوبت ده پادکست دوم می باشد...

    

11. Dental Implant Marketing Secrets

تصویر پادکست 11

پادکست Dental Implant Marketing Secrets فعالیت خود را، توسط دیوی دنیینگ از سپتامبر 2018 شروع کرده است. Dental Implant Machine یک نمایندگی برتر در ایالات متحده است که برای افزایش درآمد ایمپلنت دندان و جذب بیماران بیشتر راهبردهای بازاریابی ایمپلنت دندان را ارائه داده است. این پادکست که یک قسمت در هفته پخش می شود باعث افزایش راندمان شما خواهد شد.

لینک پادکست در کست باکس

   
12. The Dental Download

عکس پادکست12

پادکست The Dental Download توسط هیلی شولتز از آوریل 2020، روزانه در ایالات متحده منتشر شده است. در این پادکست مباحثی در مورد دانشکده دندانپزشکی و مشاوره قبل از دندانپزشکی، ارائه شده است.

لینک پادکست در کست باکس

 
13. Dentistry's Growing with Grace

تصویر پادکست 13

پادکست Dentistry's Growing with Grace با میزبانی گریس ریتزا، رهبر بازاریابی دندانپزشکی، از ماه مه 2018 در آمریکا، کار خود را شروع و مطالبی درباره ی بازاریابی، کارآفرینی و رهبری ارائه کرده است. با این پادکست شما می توانید در حین لذت بردن از لحظاتی مثبت، بهترین نوآوری، نکات و توصیه های صنعت را به دست آورید و سه روز در ماه به صورت قسمت های 28 دقیقه ای منتشر می گردد.

لینک پادکست در کست باکس

   
14. Start UP Uncensored - Dental Practice Start Up

تصویر پادکست 14

پادکست هفتگی Start UP Uncensored - Dental Practice Start Up کار خود را از ژوئیه 2020 در مورد موضوع "حقایق مطب دندانپزشکی" شروع کرده است. Startup Uncensored پلتفرمی است که دندانپزشکان می توانند، اطلاعات فیلتر نشده، بی طرفانه، بدون حمایت و بدون سانسور در مورد حقایق موجود، برای راه اندازی یک مطب دندانپزشکی، فراهم کنند.

لینک پادکست در کست باکس

  
15. A Dental Life

تصویر پادکست 15

پادکست A Dental Life توسط زینب کسیر از ژوئن 2020 به صورت قسمت های میانگین 27 دقیقه ای، یک روز در ماه منتشر می شود. این پادکست با هدف جمع آوری گزارش ها و اطلاعات از دندانپزشکان و دانشجویان در سراسر جهان ارائه می شود.

لینک پادکست در کست باکس

  
16. The Dental Business Guide

تصویر عکس 16

پادکست The Dental Business Guide ارائه شده توسط تیم Samera Business Advisors از ژانویه2021 در انگلستان منتشر می شود. The Dental Business Guide 20 سال تجربه کمک به دندانپزشکان در سراسر جهان را دارند. این پادکست، مباحث مختلفی از جمله راه اندازی مطب دندانپزشکی، بازاریابی دیجیتال، مدیریت دارایی، حسابداری و مالیات و موارد دیگر را پوشش می دهد. نکات و ترفندهای متخصصان برجسته دندانپزشکی را در مورد چگونگی شروع و رشد تجارت در اختیار شما قرار می دهند.

لینک پادکست در کست باکس

    

17. Dentists Who Invest

تصویر پادکست 17

پادکست Dentists Who Invest از نوامبر 2020 به صورت قسمت های میانگین 48 دقیقه ای، دو روز در ماه منتشر می شود. در این پادکست همه چیز در مورد سرمایه گذاری، پول و دارایی در چرخه دندانپزشکی صحبت شده است.

لینک پادکست در کست باکس

  
18. Dental Sherpas

پادکست18

پادکست Dental Sherpas توسط دکتر سد لوئیس و مت کندی از سپتامبر 2020، روزانه در آمریکا منتشر می شود. دکتر سد لوئیس و مت کندی می خواهند با ارائه تجربه های خود، مسیر پیشرفت را برای شما هموار تر کنند و شما را برای رسیدن به قله موفقیت در حیطه دندانپزشکی یاری کنند. 

لینک پادکست در کست باکس

  
 19. Dental BossLady Leadership Academy Podcast

پادکست 19

پادکست Dental BossLady Leadership Academy به میزبانی دکتر تری پوکانیچ - بنیانگذار و مدیرعامل Dental BossLady – از دسامبر 2020 در کانادا شروع به فعالیت کرده است. یک هدف جهانی برای دندانپزشکان زن، که می خواهند در کنار لذت بردن از شغل خود، درآمد و احساس رضایت بیشتری داشته باشند، دارد.

لینک پادکست در کست باکس

  
20. The Dental Student Podcast

پادکست20

پادکست The Dental Student Podcast از ژوئیه 2018 توسط اونی فرانکو به صورت قسمت های میانگین 42دقیقه ای، در آمریکا منتشر شده است. این پادکست اولین پادکست دانش آموزان دندانپزشکی بود که توصیه های واقعی و آزمایش شده ای را ارائه می دهد و اطلاعاتی را در اختیار دانشجویان دندانپزشکی، رزیدنت ها و حتی دندانپزشکان تازه فارغ التحصیل شده می گذارد.

لینک پادکست در کست باکس

ادامه دارد...

پست های مرتبط

اشتراک پست