#_پریو و لثه #_تازه های دندانپزشکی

دستگاه اوزون تراپی Ozonette Dent: انقلاب در درمان های دندانپزشکی

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-14 - گروها : مجله دندانپزشکی دندال

در عصر حاضر، دندانپزشکی شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در استفاده از فناوری‌های جدید برای بهبود کیفیت درمان‌ها و افزایش راحتی بیماران است. یکی از این نوآوری‌ها، استفاده از دستگاه اوزون تراپی Ozonette Dent تولید کمپانی Sedecal است که انقلابی در درمان‌های دندانپزشکی ایجاد کرده است. این دستگاه، با استفاده از خواص ضد میکروبی و ترمیم‌کننده اوزون، راه حلی اثربخش برای مقابله با عفونت‌ها، تسریع فرایند ترمیم بافت‌ها و کاهش درد و التهاب ارائه می‌دهد. به خصوص در دندانپزشکی، کاربردهای این دستگاه شامل درمان‌های ریشه دندان، پیشگیری و کنترل عفونت‌های دهانی، و بهبود روند ترمیم زخم‌ها می‌شود. استفاده از اوزون در دندانپزشکی نه تنها منجر به بهبود قابل توجهی در کیفیت درمان‌های ارائه شده می‌شود، بلکه به کاهش نیاز به داروهای ضدباکتریایی و در نتیجه کاهش مقاومت ضدمیکروبی کمک می‌کند. Sedecal Ozonette Dent، با طراحی خلاقانه و کاربردی خود، پاسخگوی نیازهای مختلف دندانپزشکان و بیماران است و به عنوان یک ابزار ضروری در عرصه دندانپزشکی مدرن مطرح می‌شود. این تکنولوژی نه تنها از نظر بهداشتی مزایایی دارد، بلکه از لحاظ زیست محیطی نیز، با کاهش استفاده از داروهای شیمیایی، سودمند است. Ozonette Dent گامی بلند در جهت پیشرفت و تکامل دندانپزشکی نوین محسوب می‌شود، که همراه با نوآوری و دقت، درمان‌هایی امن‌تر و سریع‌تر را برای بیماران فراهم می‌آورد.

اوزون مولکولی متشکل از سه اتم اکسیژن است که به دلیل اثر اکسیدکنندگی قوی، ضدباکتری و احیاکنندگی جهت استریل کردن، تصفیه آب، درمان های زیبایی و به ویژه به عنوان درمان های پزشکی از جمله درمان آرتروز زانو و دیگر مفاصل، کاهش التهاب، ترمیم و بهبود انواع تاندونیت ها، بورسیت ها و آسیب های بافت نرم اطراف مفاصل، برطرف کردن اسپاسم و گرفتگی عضلات و بهبود عملکرد عضلانی – اسکلتی جدید، استفاده جهت زخم های دیابتی، کاهش اندازه دیسک های بیرون زده و همچنین در حوزه دندانپزشکی در درمان التهاب لثه، تقویت تشکیل لخته و استخوان، درمان قارچ دهانی و کاهش حساسیت دندان کاربرد دارد.

مولد اوزون مدل Sedecal - Ozonette Dent

اوزونت دنت یک مولد اوزون با بهره گیری از جدیدترین پیشرفت های فناوری جهت کاربردهای پزشکی و دندانپزشکی با طراحی جمع و جور است. این دستگاه طوری طراحی شده است که در آن غلظت مطابق با استانداردهای بین المللی با دقت و ایمنی بالا اندازه گیری شود. کاربرد دستگاه اوزون تراپی Ozonette Dent در درمان های دندانپزشکی سبب درمان سریع تر، بهبودی بهتر، ضدعفونی مناطق ملتهب، التیام آفت / هرپس و کاهش حساسیت دندان می شود. همچنین استفاده از اوزون بدون واکنش های آلرژیک یا تداخل دارویی، غلظت جزئی پارشیال را افزایش می دهد که در نتیجه آن بافت ها را اکسیژن می بخشد و اثر تنظیم کننده سیستم ایمنی دارد.

مولد اوزون مدل Sedecal - Ozonette Dent

این دستگاه دارای سه مد است:

- عملکرد سرنگ با قابلیت تشخیص خودکار اندازه سرنگ که پیشرفته ترین نوع در بازار است. خروجی اوزون توسط یک سیستم دو سوپاپ و جبران فشار به طور خودکار جهت جلوگیری از نشت های ناخواسته انجام می شود که ایمنی کاربر و بیمار را تضمین می کند.
- مد جریان پیوسته اوزون با تنظیم جریان متغیر و تشخیص فشار بیش از حد جهت کیسه ‌درمانی‌های موضعی در مدار باز و بسته یا مایعی که باید اوزون‌سازی شود، عملکردی ایده ال برای کاربر است.
- مد دستی این امکان را می دهد تا غلظت و جریان متغیر برنامه ریزی شود، فعال سازی تولید اوزون و خروجی توسط کاربر کنترل می شود، داده های حجمی و دوزهای ارائه شده در طول تولید را ارائه می شود.

لوله فشرده با دقت بالا، بی اثر در برابر اکشن اوزون است که از مواد پیشرفته با استحکام مکانیکی بالا ساخته شده است و شامل ژنراتور ولتاژ بالا با قابلیت تخلیه دی الکتریک است.

علاوه براین، یکی از ویژگی های بارز اوزونت دنت کم مصرف بودن، راندمان بالا و عدم نیاز به تعمیر و نگهداری سالانه آن می باشد.

اشتراک پست