#_تازه های پزشکی

سنسور Dexcom G7: سیستم مانیتورینگ پیوسته سطح گلوکز خون بدون نیاز به نمونه گیری از انگشتان

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-14 - گروها : مجله تخصصی پزشکی

سیستم مانیتورینگ پیوسته گلوکز خون مدل Dexcom G7

سیستم مانیتورینگ پیوسته گلوکز مدل G7 ساخت شرکت Dexcom آمریکا دارای یک بیوسنسور است که با قرارگیری بالای بازو، میزان گلوکز در زمان دلخواه بدون خونگیری از انگشتان، بر روی تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند نمایش داده می شود، بنابراین فرد می تواند تصمیمات هوشمندانه‌تری در مورد تغذیه و فعالیت خود اتخاذ کند و در نتیجه آن در صورت ابتلا به دیابت، کنترل بهتری بر روی بیماری خود خواهد داشت.

این دستگاه جهت مدیریت دیابت نوع 1 و 2 و دیابت زمان بارداری می تواند به کار گرفته شود که با توجه به سیستم CGM دقیق، می توان مدیریت بهتری بر روی دیابت و کنترل آن داشت.

با بهره گیری از سیسستم Dexcom G7 می توان زمان بیشتری را در محدوده نرمال گلوکوز سپری نمود که سبب کاهش A1C می شود و درنتیجه آن فرد احساس بهتر و سلامتی بیشتری خواهد داشت. همچنین با ارائه برنامه Dexcom Clarity، روند گلوکز فرد ردیابی می شود و A1C را در کمتر از دو هفته ارائه می شود. 

سیستم مانیتورینگ پیوسته گلوکز خون مدل Dexcom G7

قرارگیری سنسور بالای بازو

اندازه این سنسور در مقایسه با نسل قبل  خود، 60 درصد کوچک تر است و در بالای بازوی فرد قرار می گیرد، بطوری که فرد قرارگیری آن را بر روی بازوی خود احساس نمی کند.

هشدار هنگام بالا یا پایین آمدن سطح گلوکوز

سیستم Dexcom G7 بیست دقیقه قبل از پایین آمدن سطح گلوکز و یا زمانی که سطح گلوکز بالاست به فرد هشدار می دهد و یا حتی فرد می تواند الارم ها را بر حسب نیاز خود تغییر دهد. بنابراین با دانستن اینکه سیستم در مواقع حساس جهت اقدام به فرد هشدار می دهد، فرد از آرامش بیشتری برخوردار خواهد بود.

Dexcom G7

اشتراک پست