#_تازه های دندانپزشکی

معرفی پرینتر 3 بعدی 2Create: پروتزهای دندانی با دقت بالا

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-14 - گروها : اخبار و تازه های دندانپزشکی , مجله دندانپزشکی دندال

پرینتر 3 بعدی مدل OneLab2 - 2Create

پرینتر سه‌بعدی 2Create ساخت شرکت 2oneLab آلمان، ترکیبی از دقت و چندمنظوره بودن را به ارمغان می آورد. این پرینتر برای برای چاپ انواع مدل های فلزی در حوزه دندانپزشکی و تحقیقاتی طراحی شده و رابط کاربری آسان و امکان انتخاب مواد مختلف، راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای پروژه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

ویژگی های کلیدی

  • دقت بی‌نظیر: چاپ با دقت بالا، امکان ایجاد پروتزهای دندانی دقیق و مدل‌های تحقیقاتی پیچیده را فراهم می‌کند، بنابراین استاندارد خروجی‌ها را ارتقا می‌دهد.
  • تنوع گسترده مواد: انتخاب مواد مختلف از آلومینیوم تا تیتانیوم، برای نیازهای متنوع پروژه‌ها و تحقیقات آزمایشی ممکن می شود.
  • مقرون به صرفه و با کیفیت بالا: ترکیب مناسب هزینه و تولید با کیفیت بالا، این پرینتر را به انتخابی برتر برای آزمایشگاه‌های دندانی و مؤسسات تحقیقاتی تبدیل می‌کند.
  • تغییر سریع مواد: ویژگی تغییر سریع مواد، جریان کاری را تسریع کرده و به طور قابل توجهی زمان توقف را کاهش می‌دهد و بهره‌وری کلی پروژه‌ها را افزایش می‌دهد.

 

نرم‌افزار CAM طراحی شده توسط 2oneLab

با بهره گیری از نرم افزار 2Build، نرم‌افزار پیشرفته CAM برای پرینتر 2Create، پروژه‌های چاپ سه‌بعدی به سطح بالاتری ارتقا می یابد.

سیستم پشتیبانی شبکه‌ای، به ویژه برای قطعات پیچیده مانند پارسیال‌ها، تاب‌خوردگی را به حداقل می‌رساند و دقت هندسی چاپ را تضمین می‌ کند. همچنین موانع رایج در پروسه چاپ پیچیده از بین می‌ رود و چاپ بی‌نقص با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

 

نرم‌افزار رابط کاربری 

استفاده از نرم افزار Cam این پرینتر سه بعدی، بسیار آسان و ساده بوده و با استفاده از سه تب اصلی، Main ،Load و Run تمامی عملیات های مورد نیاز برای پرینتر به سادگی تنظیم و مدیریت می شود.

پرینتر 3 بعدی مدل OneLab2 - 2Create

نصب آسان و تغییر پودر

  • تغییر سریع پروژه: انتقال از یک پروژه به پروژه دیگر تنها در ۱۵ دقیقه
  • تغییر آسان پودر: تغییر آسان بین CoCr و تیتانیوم یا بین پودرهای واکنش‌پذیر و غیر واکنش‌پذیر در کمتر از ۲۰ دقیقه 

پرینتر 3 بعدی مدل OneLab2 - 2Create

اشتراک پست