زمانی که افراد درگیر تعطیلات میشوند، به راحتی قرار ملاقات با دندانپزشکشان را فراموش میکنند. اما روشهایی وجود دارد که با به کارگیری آنها میتوان در ایام تعطیل، بیماران را برای مراجعه به مطب تشویق کرده و بازدهی مطب را به شکل قابل توجهی افزایش داد.
1. هدیه: دریافت هدیه های کوچک و ارزشمند، همیشه افراد را خوشحال می کند. فلوراید، خمیردندان های لوکس و باکیفیت، سرکلیدی های کوچک و مسواکهای برقی، گزینه های خوبی برای هدیه دادن هستند. میتوانید با بستن روبانی قرمز رنگ به این قبیل اجناس، آنها را به عنوان کادو به بیمارانتان هدیه کنید.
2. یادآوری استفاده از بیمه: عدهای از مراجعهکنندگان از خدمات بیمه خود استفاده نمیکنند. در چنین حالتی بهتر است به آنها یادآوری کنید که تا پیش از رسیدن زمان تمدید دوباره دفترچه بیمه، از خدمات آن استفاده کنند.
3. کارت هدیه: دریافت کارت هدیه از یک دندانپزشک هدیه بسیار با ارزشی خواهد بود. بیماران میتوانند با استفاده از کارت هدیه، محصولات مرتبط با بهداشت دهان و دندان را از فروشگاهها خریداری کنند.
4. سبدی پر از هدیه: بیمارانتان را با استفاده از یک سبد بزرگ از هدایای متعدد، به مراجعه مجدد به مطبتان تشویق کنید. از آنها بخواهید با مراجعه به شما در دوران تعطیلات، شانس خود را برای بردن این سبد پر از هدیه، افزایش بدهند.
5. دعوت به سفید کردن دندان: بسیاری از بیماران شما معمولاً اواخر سال را در کنار خانواده سپری کرده و یا به دورهمیهای دوستانه دعوت میشوند. در چنین شرایطی، آنها را برای داشتن لبخندی زیباتر در عکسهای خانوادگی و دوستانه، به مراجعه به مطبتان تشویق کنید. همچنین برای اطمینان بیشتر، میتواند از تخفیف ویژه پایان سال نیز استفاده کنید.
6. کارت هدیه سلامت: این نوع کارت هدیه نیز مخصوص روزهای آخر سال خواهد بود. بیماران میتوانند به وسیله این کارت هدیه، خانواده و دوستانشان را با تخفیف، برای معاینه به مطب شما بیاورند.
7. ایجاد انگیزه در بیمار: در بیمار ایجاد انگیزه کنید. برای مثال گاهی در قبال ارائه خدمات جزئی، هزینهای از او دریافت نکنید و یا بخشی از هزینههای بیمار را با درصدی تخفیف کاهش دهید. این تخفیفها و خدمات رایگان میتواند تنها روزهای خاصی از سال و به مدت یک هفته، اتفاق بیافتد.
تهیه کننده: واحد تحریریه دندال