- با دندال می توانید بعد از ساعات اداری هم سفارشتان را ثبت و کالا را در کمترین زمان دریافت کنید.
- انجام یک خرید کامل (از تصمیم به خرید تا تکمیل پرداخت) در کمتر از 5 دقیقه.
- همچنین دندال با دیدگاه بی طرفانه به شما این امکان را می دهد تا چند محصول مشابه را به طور همزمان مقایسه کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید.
در دندال، ارتباط مشتری با فروشنده پس از خرید تمام نمی شود، کارشناسان دندال در تمامی مراحل، بویژه پس از خرید، همراه و پاسخگوی مشتریان هستند.
شما می توانید برای راهنمایی و مشاوره با شماره 75203000-021 (داخلی 1) با ما در تماس باشید.
مشاوره تخصصی رایگان
مشتریان دندال، یک قدم جلوتر از دیگران
اگر شما از مشتریان دندال هستید می توانید از خدمات مشاوره تخصصی بهره ببرید و سوال هایتان را با استفاده از روش های زیر در میان بگذارید.
-
تماس با شماره 75203000-021 داخلی
-
از طریق ارسال ایمیل به support@dandal.ir
-
و یا ارسال پیام در واتساپ به شماره دندال (09105365912) و ارتباط با کارشناسان
کیفیت اتفاقی نیست
اعتبار، شان و آبروی مشتریان دندال از مهمترین ارکان ماست.
بدین منظور دندال تنها با واردکنندگان و تولیدکنندگان رسمی و اصلی و مورد تائید وزارت بهداشت همکاری می نماید و تنها به ارائه کالاهای غیر قاچاق و با اصالت می پردازد.
خرید از دندال = خرید بدون ریسک
برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان، تمام محصولات خریداری شده از دندال، علاوه بر گارانتی خود محصول، شامل ضمانت رضایت مشتری دندال و ضمانت سه روز بازگشت وجه نیز می باشند.
چنانچه هر یک از موارد زیر یا موارد مشابه اتفاق بیفتد، دندال مسئولیت مشکل را بر عهده می گیرد و بنا به درخواست خریدار، کالا تعویض می شود و یا هزینه آن به حساب ایشان بازگردانده می شود. (هزینه های اضافی ایجاد شده شامل هزینه ارسال، دریافت و ... بر عهده دندال است)
-
کالا اشتباه ارسال شده باشد.
-
تاریخ مصرف کالا کوتاه یا گذشته باشد. (ضمانت داشتن حداقل شش ماه تاریخ انقضا برای مواد پرمصرف و یک سال برای مواد کم مصرف)
- کالا از مرجع اصلی نباشد.
-
مشکلات ناشی از حمل: خارج شدن از حالت استریل، معیوب شدن کالا و ...
-
کالای ارسالی با عکس موجود در سایت مطابقت نداشته باشد.
ضمانت بازگشت وجه
هر دندانپزشک می تواند پس از دریافت کالا، کالای خود را بدون قید و شرط و با دلایلی همچون عدم رضایت از تاریخ مصرف کالا، اشتباه در انتخاب و خرید کالا و غیره، تا سه روز عودت داده و وجه پرداختی خود را پس از کسر هزینه حمل، پس بگیرد. حتی در صورت باز شدن پلمپ کالاهای غیراستریل و البته عدم استفاده از آن نیز می تواند با پرداخت 20٪ مبلغ کالا، مابقی وجه خود را پس بگیرد.
4 - روش های پرداخت آسان و متنوع
دندال برای بالا بردن میزان رضایت شما روش های متنوعی را برای پرداخت فراهم آورده است.
- پرداخت در محل به عنوان یکی از مطمئن ترین روش های پرداخت (به صورت نقد یا استفاده از دستگاه کارت خوان سیار)
- استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب، و تکمیل فرآیند خرید از طریق درگاه اینترنتی که برای شما در سایت آماده شده اند.
- انتقال وجه به حساب مجموعه از طریق کارت به کارت و یا به صورت حواله بین بانکی