guarantee  گارانتی محصولات

گارانتی و خدمات پس از فروش، کالاهای مشمول گارانتی توسط شرکت تولیدکننده و یا واردکننده ارائه می گردد اما کاربر در صورت مواجه با هرگونه قصور و کوتاهی از سوی شرکت گارانتی کننده برای کالای خریداری شده از دندال می تواند با شماره 02175203000 داخلی 110 تماس گرفته و موضوع را به دندال اطلاع دهد.
دندال موارد گزارش شده را تا حل مشکل کاربر پیگیری کرده و در صورت عدم همکاری شرکت گارانتی کننده، تخلف صورت گرفته را به صورت علنی اطلاع رسانی کرده و راهنمایی های لازم را برای جبران خسارت کاربر به وی ارائه می نماید.

    

    

 ضمانت تعویض

کیفیت اتفاقی نیست!!

اعتبار، شان و آبروی مشتریان دندال از مهمترین ارکان ماست.

بدین منظور دندال تنها با واردکنندگان و تولیدکنندگان رسمی و اصلی و مورد تائید وزارت بهداشت همکاری می نماید و تنها به ارائه کالاهای غیر قاچاق و با اصالت می پردازد.

خرید از دندال = خرید بدون ریسک 

برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان، تمام محصولات خریداری شده از دندال، علاوه بر گارانتی خود محصول، شامل ضمانت رضایت مشتری دندال نیز می باشند.

     
       

satisfaction ضمانت رضایت مشتری دندال چیست؟

چنانچه هر یک از موارد زیر یا موارد مشابه اتفاق بیفتد، دندال مسئولیت مشکل را بر عهده می گیرد و بنا به درخواست خریدار، کالا تعویض می شود و یا هزینه آن به حساب ایشان بازگردانده می شود. (هزینه های اضافی ایجاد شده شامل هزینه ارسال، دریافت و ... بر عهده دندال است)

- کالا اشتباه ارسال شده باشد.
- تاریخ مصرف کالا کوتاه و یا گذشته باشد. (ضمانت داشتن حداقل شش ماه تاریخ انقضا برای مواد پرمصرف و یک سال برای مواد کم مصرف)
- کالا از مرجع اصلی و اورجینال نباشد.
- آسیب دیدن کالا در حین حمل: خارج شدن از حالت استریل، معیوب شدن کالا و...
- کالای ارسالی با عکس موجود در سایت مطابقت نداشته باشد.