خدمات پس از فروش 

در دندال ارتباط مشتری با ما پس از خرید تمام نمی شود، کارشناسان دندال در تمامی مراحل، بویژه پس از خرید، همراه و پاسخگوی مشتریان هستند.  

شما می توانید برای راهنمایی و خدمات پس از فروش به صورت 24 ساعته با شماره 75203000-021  با ما در تماس باشید. 

     

    

خدمات تعمیرات کالا ویژه کاربران دندال

تجـــــهیزات معیوبــــتان را به دست دنـــدال بســـــــــــپارید. 

در هر جای ایران که هستید، دیگر لازم نیست نگران خرابی تجهیزات دندانپزشکی خود باشید.  
     
دندال، در مدت گارانتی به صورت رایگان تمامی اقدامات و هماهنگی ها را برای تعویض یا تعمیر کالا انجام می دهد. همچنین بعد از مدت گارانتی نیز شما را تنها نمی گذاریم و آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیرات به شما عزیزان هستیم. 

- هزینه رفت و برگشت کالای تعمیری به عهده کاربر است مگر در گارانتی های طلایی که روی کارت گارانتی ذکر شده باشد.
- کاربر در صورتی که هر کالایی را از دندال خریداری نماید دندال خدمات تعمیر و سرویس آن را بعد از شفاف سازی کلیه هزینه ها با کاربر به عهده می گیرد و با برطرف شدن مشکل کالای خریداری شده همراه کاربر می ماند.