فسفرپلیت Spident - SPI-Scan Pro

  ناموجود 

خلاصه اطلاعات

محتویات بسته:

- 4 عدد پلیت سایز دو
- 2 عدد پلیت سایز 0
- روکش یکبارمصرف برای پلیت سایز 2 و 0
- کابل برق
- کابل USB
- کابل شبکه
- محفظه نگهدارنده پلیت ها
- دانگل USB
- سی دی آموزشی به زبان فارسی

 12 ماه گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش

 
موجود شد، مرا مطلع کن.

  • ناموجود
  • Free

آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

اول، تعداد اقساط را انتخاب به به سبد اضافه کنید. سپس، کالاهای مورد نیاز دیگر را به دلخواه به سبد اضافه افزوده تا جمع سفارش حداقل مبلغ ۵۰ میلیون رسیده و بعد تا مرحله پرداخت پیش بروید. در آنجا، گزینه پرداخت اقساطی را انتخاب تا دفترچه اقساط الکترونیکی نمایش داده شود و شما بتوانید سفارش خود را ثبت کنید. جزئیات بیشتر پس از انتخاب گزینه درگاه اقساطی نمایش داده می‌شود.

روش پرداخت: اقساط 3 ماهه

نوع تسویه: 25٪ نقد + 3 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎54,176,815 تومان (25.00%)

تعداد قسط: 3

ارزش افزوده: ‎19,700,660 تومان

مبلغ هر قسط: ‎56,343,888 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎6,501,218 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎223,208,478 تومان

روش پرداخت: انتخاب تعداد اقساط

پیش پرداخت: ‎0 تومان (0.00%)

تعداد قسط: 1

ارزش افزوده: ‎19,700,660 تومان

مبلغ هر قسط: ‎216,707,260 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎0 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎216,707,260 تومان

آشنایی با فسفر پلیت

کماکان سیستم های رادیوگرافی برپایه سنسورهای دیجیتالی از محبوب ترین رادیوگرافی های دیجیتال در بازار دندانپزشکی هستند اما چند سالیست که نوع دیگری از رادیوگرافی دیجیتال به نام فسفر پلیت نیز به این عرصه وارد شده است. در واقع تشابه بسیاری بین سیستم‌های فسفر پلیت دندانپزشکی (Phosphor Plate Radiography) یا PSP و فناوری‌های قدیمی فیلم که نسبت به نور حساس بودند وجود دارد و تنها به جای فیلم از یک سنسور استفاده می‌شود. اشعه ایکس بعد از تابش بر روی کریستال‌های فسفر این سنسور ذخیره شده و سپس به کمک لیزر سیستم PACS به اصطلاح خوانده می‌شود و در نهایت تصویر به صورت دیجیتال قابل رویت خواهد بود. از آنجا که سیستم‌های فسفر پلیت دندانپزشکی پر‌هزینه نیستند و بیمار را در معرض خطر کمتری قرار می‌دهند، نوعی پل ارتباطی بین دستگاه های آنالوگ و دستگاه های کاملا دیجیتال به شمار می‌آیند.

برای دندانپزشکان و نیز برای کاربران، کار با فسفر پلیت بسیار ساده تر از سیستم های مبتنی بر سنسور است. پلیت ها اغلب نازک تر از فیلم هستند. فرآیند گرفتن عکس بسیار شبیه فیلم است: دستیار تصویری در یک پلیت می گیرد. برخلاف سنسورها هیچ گونه سیم یا کابلی که باید در طول زمان تصویربرداری استفاده شود، وجود ندارد. بعد از گرفتن عکس، پلیت ها را به یک دستگاه که در واقع یک پردازشگر است، منتقل می کنند. در حقیقت این پردازشگر یک اسکنر لیزری است. بسته به نوع سیستم، پلیت ها را درون یک شکاف یا روی یک درام قرار می دهند و سپس دستگاه شروع به کار می کند. هنگامی که تصاویر ظاهر می شوند، می توان به آسانی آنها را با کلیک کردن و کشیدن در نرم افزار به جای مناسبی در قالب منتقل کرد. اگرچه این مراحل از تصویر فوری سنسورها آهسته تر است، اما کل مدت زمان کار با فسفر پلیت بسیار سریع تر از روش های قدیمی است.

هریک از فسفر پلیت ها تا بیش از 1000 بار و گاهی تا حدود 2000 بار قابل استفاده برای گرفتن تصویر می باشند ولی باید دقت شود که در حین کار، دچار خراش یا آسیب جدی نشوند. بطور کلی در مقایسه با سنسورها، می توان گفت که فسفر پلیت ها دارای کاربرد ساده و راحت می باشند و نیاز به آموزش پیچیده ای برای کاربران آن وجود ندارد. از طرفی در طولانی مدت، استفاده از فسفر پلیت ها نسبت به سنسورها از نظر اقتصادی به صرفه است.

  

مزایای فسفر پلیت:

- وایرلس بودن سیستم و راحتی بیمار در زمان گرفتن عکس
- تصویربرداری به روش دیجیتال
- قابلیت به اشتراک گذاشتن تصاویر توسط نرم افزار
- عدم نیاز به فیلم رادیوگرافی
- عدم نیاز به روش های سنتی ظهور و ثبوت و تاریکخانه
- افزایش بهره وری در کار
- کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات
- عدم نیاز به آموزش پیچیده برای کاربر دستگاه
- سادگی و راحتی کار با سیستم
- صرفه اقتصادی
 
   
spident spi-scan pro psp

+ کار با دستگاه SPI-Scan Pro

- طراحی جمع و جور

طراحی جمع و جور و اشغال فضای کم، این دستگاه را با تمامی محیط ها سازگار نموده و شما می توانید به راحتی آن را در نزدیکی صندلی دندانپزشک قرار دهید و وی بدون ترک صندلی خود و توقف درمان، پروسه عکس برداری را انجام دهد.

  

- سهولت استفاده

عدم نیاز به یادگیری و آموزش های خاص و همچنین عدم وجود کابل برروی صفحات، پوزیشن‌دهی و استفاده از این دستگاه را بسیار ساده می کند و در زمانی بسیار کوتاه (4.1 الی 7.2 ثانیه) پلیت توسط اسکنر خوانده می شود. همچنین صفحه نمایش رنگی و لمسی دستگاه کار را برای انتخاب نوع تصویربرداری و اعمال تنظیمات موردنظر لذت بخش نموده است.

   

- ثبت تصاویری واضح

یکی از قابلیت های جالب امکان انتخاب سایز پیکسل در دو حالت استاندارد (35μm) و بالا (64μm) می باشد که امر خود در بدست آوردن تصاویری با رزولوشن و کیفیت عالی و ارتقای قدرت تشخیص موثر می باشد و تصاویری با رزولوشن 16 بیت ثبت می نماید.

     

3disc

- مستندسازی

شما می توانید به راحتی تصاویر بدست آمده را آرشیو نمائید و یا از طریق ارسال ایمیل با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید.

   

- پلیت های با سایزهای مختلف

دستگاه SPI-Scan Pro از پلیت هایی با پنج سایز مختلف پشتیبانی می نماید و بازه عملکردی گسترده تری را در اختیار دندانپزشک قرار داده است.

* دستگاه SPI-Scan Pro به همراه 4 عدد پلیت سایز دو که سایزی معمول و قابل استفاده برای اکثر کارهای دندانپزشکی می باشد و دو عدد پلیت سایز 0 مناسب برای اندو، ارائه می گردد و در تمایل می توانید سایزهای دیگر را به صورت سفارشی تهیه نمائید.

  

spident spi-scan pro plates

    

- راحتی و رضایت بیشتر بیمار

این پلیت های بسیار منعطف و نازک بوده و دارای لبه های گرد می باشد که این امر خود تضمین کننده راحتی هرچه بیشتر بیمار شما بوده و به راحتی در دهان بیمار قرار می گیرد.

   

- رعایت بهداشت و سلامت بیشتر

روکش بهداشتی یکبار مصرف، خطر ابتلا به عفونت‌ها را کاهش داده و صفحات را در برابر خراش و نور محافظت می‌کند. همچنین با استفاده از این پلیت ها به مدت زمان کمتری برای ساطع نمودن اشعه ایکس نیاز است و دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمیایی ظهور و ثبوت نمی باشد.

   

- حذف هزینه های اضافی

با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به خرید فیلم رادیوگرافی و مواد شیمیایی ظهور و ثبوت و تاریکخانه برای چاپ و مشاهده تصویر نمی باشد.

   

- دوام بسیار بالا

پلیت های 3Disc دوام و کیفیت بسیار بالایی دارند و ضدخش می باشند و برای صدها بار قابل استفاده هستند.

   

- قابل استفاده به همراه انواع مختلف دستگاه های پراش اشعه ایکس مدل AC و DC

- پشتیبانی کامل از DICOM 3.0 و قابلیت ارسال تصاویر به نرم افزارهاى پکس و یا چاپ برروى کلیشه فیلم یا پرینترهاى کاغذى

- امکان اتصال دستگاه به کامپیوتر از طریق پورت USB و شبکه

محتویات بسته:

- 4 عدد پلیت سایز دو
- 2 عدد پلیت سایز 0
- روکش یکبارمصرف برای پلیت سایز 2 و 0
- کابل برق
- کابل USB
- کابل شبکه
- محفظه نگهدارنده پلیت ها
- دانگل USB
- سی دی آموزشی به زبان فارسی

spident spi-scan pro plates



رفرنس :

مشخصات

  • Spident
  • کره جنوبی
  • 5.5 کیلوگرم
  • AC100~240V
  • 31.8x12x26.5 سانتی متر
  • 16lp/mm

منابع خاص

محصول جدید



کاتالوگ و فرم ها

نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

فسفرپلیت Spident - SPI-Scan Pro

نظر خود را بنویسید