#_تازه های دندانپزشکی

معرفی اسکنر داخل دهانی Medit cara i500

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-14 - گروها : مجله دندانپزشکی دندال

اسکنر داخل دهانی مدل Cara i500

امروزه استفاده از اسکنرهای داخل دهانی در دندانپزشکی امری رایج است و با افزایش سرعت عمل و دقت در تشخیص و درمان و قابلیت ذخیره سازی و بازیابی مجدد، پردازش و ساخت مدل سه بعدی و فراهم کردن شرایط درمانی آسان تر برای بیمار محبوبیت آنها بیشتر شده است. اسکنر داخل دهانی cara i500 ساخت شرکت Medit کره جنوبی می باشد که توسط کمپانی آلمانی کولزر به فروش می رسد و آن را به عنوان کالای تکمیل کننده سبد کالایی خود در حیطه دندانپزشکی دیجیتال و قالبگیری دیجیتال معرفی نموده است. این اسکنر با بهره گیری از فناوری های نوری پیشرفته و نرم افزار قدرتمند و شهودی، دقت بالای اسکن های داخل دهانی و قالب گیری آسان تر و کاربردهای گسترده را به ارمغان می آورد و به همین سبب موفق به کسب جایزه بین المللی طراحی از سوی red dot در سال 2019 شده است.

اسکنر داخل دهانی مدل Medit Cara i500

- بهره گیری از دو دوربین پرسرعت امکان به دست آوردن دقیق و سریع ساختارهایی که باید اسکن شوند را فراهم می کند.

- ارائه اسکن های رنگی با وضوح بالا و تصاویر واقعی و دقیق با حاشیه های آماده سازی دقیق و همچنین تمایز دقیق بین دندان، پلاک و بافت نرم

- بهره گیری از فناوری ویدیوی سه بعدی در حرکت (3D-in-motion Video Technology)، ارائه اسکن های سریع مبتنی بر ویدیو بدون مزاحمت لبه ها و یا بروز آرتیفکت (بروز خطا در تصویربرداری یا پردازش تصاویر) را فراهم می کند.

- سیستم باز جهت انتقال فایل در قالب‌های ply ،stl و obj و پردازش بیشتر در همه برنامه‌های CAD رایج

- راه حل ابری یکپارچه و تایید شده جهت تبادل آسان و ایمن داده بین مطب و آزمایشگاه

دقت بالای قالب گیری های دیجیتال، یکی از پیش‌شرط‌های لازم جهت ترمیم‌های مناسب است. داده های دیجیتال به تناسب کامل کمک می کند. کیفیت قالب گیری دستی به عوامل زیادی بستگی دارد و می تواند به راحتی آسیب ببیند، در حالی که قالب دیجیتال دارای قابلیت تکرارپذیری بالا است. این بدان معنی است که نتیجه یک برداشت دیجیتال همیشه یکسان است. قابل توجه است که اسکنر داخل دهانی cara i500 می تواند ارتباط و همکاری بین مطب دندانپزشکی و آزمایشگاه را بهینه کند.

اسکنر cara i500 در موارد زیر کاربرد دارد:

- ساخت کاستوم اباتمنت، اینله و آنله، کراون، ونیر، بریج 3 تا 5 واحدی
- تهیه ایمپلنت گاید
- درمان های ارتودنسی
- تهیه مدل تشخیصی

اسکنر داخل دهانی مدل Medit - Cara i500

مشاهده و خرید آنلاین انواع اسکنرهای داخل دهانی

اشتراک پست