گارانتی معتبر از اصلی‌ترین ارکان یک خرید مطمئن و بی‌دردسر است. کلیه‌ی کالاهای پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی موجود در دندال مورد تایید وزارت بهداشت هستند و از تولیدکننده‌ها و واردکننده‌های معتبر و قانونی تهیه می‌شوند؛ بنابراین خیالتان بابت اصالت محصول و گارانتی‌ها کاملا راحت باشد.

با همه‌ی این موارد برای این‌که احتمال خطا را به صفر برسانیم، امکانی به نام «ضمانت رضایت مشتری» را در نظر گرفتیم که در ادامه به صورت کامل در مورد آن توضیح می‌دهیم.

  

- ضمانت رضایت مشتری چیست؟

اصالت گارانتی‌های محصولات عرضه‌شده در دندال تضمین می‌شود اما اگر بنا به هر دلیلی شرکت گارانتی کننده از ارائه‌ی بی چون و چرای خدمات سرباز زد و مشتری را دچار دردسر کرد، شما می‌توانید مثل همیشه روی کمک ما حساب کنید و پیگیری صفر تا صد مشکل را به کارشناسان دندال واگذار کنید.

در مرحله‌ی اول سعی می‌کنیم شرکت گارانتی کننده را متقاعد کنیم که خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند اما در صورتی که قصور و کوتاهی‌شان محرز شد، تخلف به صورت علنی اطلاع‌رسانی می‌شود و جبران خسارات بر عهده‌ی دندال است.

  

ضمانت رضایت مشتری موارد زیر را پوشش می‌دهد:

  • تمام کالاها حداقل تا 6 ماه تاریخ انقضا دارند در غیر این صورت می‌توانید کالا را پس بدهید یا تعویض کنید.
  • اصالت کالا تایید نشود.
  • کالا با عکسی که در سایت مشاهده کردید متفاوت باشد.
  • کالا اشتباه ارسال شود.
  • کالا در حین حمل‌ونقل دچار آسیب شود.

  

* توجه: هزینه‌ی حمل‌ونقل یا هر هزینه‌ی اضافی دیگر در موارد فوق بر عهده دندال است.

کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه‌ی تعویض و گارانتی هستند. در صورت بروز هر گونه قصور و کوتاهی از سوی شرکت گارانتی کننده با شماره 02175203000 داخلی 110 تماس بگیرید و بقیه مراحل را به ما بسپارید.