دندال به عنوان مرجع تخصصی کالاهای دندانپزشکی و پزشکی بر خود واجب می‌داند که از ابتدایی‌ترین مراحل خرید گام به گام همپای شما باشد. ارائه‌ی خدمات پس از فروش بی‌نقص از اساسی‌ترین رسالت‌های ما است تا خریدی دل‌چسب و بی‌دردسر را تجربه کنید.

اصالت تمام کالاهایی که در دندال عرضه می‌شوند از سوی وزارت بهداشت تایید شده و از گارانتی مورد اعتماد برخوردار هستند. ما در مدت زمان اعتبار گارانتی کلیه‌ی خدمات پس از فروش اعم از تعمیر یا تعویض کالا را به صورت رایگان انجام می‌دهیم.

در صورتی که اعتبار گارانتی محصول شما تمام شد نگران نباشید چون دندال از صفر تا صد همراه شما است و همیشه می‌توانید روی ما حساب کنید. پس در صورت بروز هر مشکلی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کلیه‌ی خدمات با سرعت و کیفیت بالا به شما ارائه شود.

  

برای شفاف‌سازی در مورد خدمات سرویس و تعمیر، ذکر دو نکته ضروری است:

  1. تنها گارانتی‌های طلایی که روی بعضی از محصولات وجود دارد هزینه‌های نقل و انتقال را در برمی‌گیرد، در غیر این صورت هزینه‌های انتقال محصول برای تعمیر بر عهده‌ی مشتری است.
  2. در صورتی که مشکل کالا تحت پوشش گارانتی نباشد، دندال برای تعمیر محصول در کنار شما است و کلیه‌ی هزینه‌ها به صورت شفاف و منصفانه محاسبه و پس از تایید مشتری، فرآیند تعمیر آغاز می‌شود.

   

گروه زبده‌ای از مجرب‌ترین کارشناسان مهندسی پزشکی در تک تک مراحل خرید پاسخگوی مشکلات و سوال های احتمالی‌تان هستند. برای راهنمایی در مورد خدمات پس از فروش 24 ساعته با شماره تلفن 75203000-021 در تماس باشید.