لباس کرونا لمینت شده بسته تک عددی - ETP

  تک عددی 
‎59,000
 

  • موجود
  • Free

آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

اول، تعداد اقساط را انتخاب به به سبد اضافه کنید. سپس، کالاهای مورد نیاز دیگر را به دلخواه به سبد اضافه افزوده تا جمع سفارش حداقل مبلغ ۵۰ میلیون رسیده و بعد تا مرحله پرداخت پیش بروید. در آنجا، گزینه پرداخت اقساطی را انتخاب تا دفترچه اقساط الکترونیکی نمایش داده شود و شما بتوانید سفارش خود را ثبت کنید. جزئیات بیشتر پس از انتخاب گزینه درگاه اقساطی نمایش داده می‌شود.

روش پرداخت: اقساط 6 ماهه

نوع تسویه: 35٪ نقد + 6 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎20,650 تومان (35.00%)

تعداد قسط: 6

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎6,839 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎2,685 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎61,685 تومان

روش پرداخت: اقساط 9 ماهه

نوع تسویه: 40٪ نقد + 9 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎23,600 تومان (40.00%)

تعداد قسط: 9

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎4,327 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎3,540 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎62,540 تومان

روش پرداخت: اقساط 12 ماهه

نوع تسویه: 45٪ نقد + 12 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎26,550 تومان (45.00%)

تعداد قسط: 12

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎3,056 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎4,219 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎63,219 تومان

روش پرداخت: انتخاب تعداد اقساط

پیش پرداخت: ‎0 تومان (0.00%)

تعداد قسط: 1

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎59,000 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎0 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎59,000 تومان

isolation cloths
     

این روزها که بیماری ها و ویروس های متعددی به وجود آمده، استفاده از لباس کار یک بار مصرف ایزوله پزشکی، برای پزشکان بسیار حائز اهمیت است. به ویژه در این روزهایی که با بیماری کرونا مواجه هستیم، پزشکان و دندانپزشکان باید برای پیشگیری از ابتلای خود، از لباس کارهای ایزوله یک بار مصرف استفاده کنند. این لباس کار برای جلوگیری از انتقال بیماری های عفونی و ویروسی مخصوصا کرونا فرد داخل را مصون و ایمن میکند. این لباس کارهای ایزوله، ساختار پلاستیکی دارند. در انتهای آستین و پاچه این لباس کار ایزوله، کش قرار دارد و کلاه آن نیز بیشتر بخش های صورت را هم می پوشاند. اگر به تصاویر لباس کار پرستاران یا پزشکان فعال در بخش های کرونا دقت کنید میبنید این لباس ها صرفا یک پوشش بسیار نازک را برای جلوگیری از آلودگی لباس و بدن ایجاد میکند و مانع الوده شدن سایر لباس ها میشود.

  

- 2 لایه لمینت شده (یک لایه پارچه در زیر و یک لایه فیلم بر روی آن)

- تولید شده از پارچه اسپان باند 40 با روکش فیلم پلی اتیلن

- حفاظت، پوشش و ایزوله کامل

- ایمنی بالا و غیرقابل نفوذ

- امکان عبور هوا از لایه فیلم

* با این وجود احتمال احساس گرما وجود دارد.

- حفاظت درزهای دوخت با نوار آب بندی مخصوص

- حفاظت محل زیپ با نقاب مخصوص

- دارای کش در محل کمر، آستین ها، پاچه شلوار و کلاه

- غیر استریل

- غیر قابل اتوکلاو

- آبی رنگ

   

* این محصول به صورت تک عددی و تحت شرایط ایزوله (دمای 58 درجه) بسته بندی می گردد و عاری از هرگونه میکروب و آلودگی می باشد.

    

cloths  cloths



رفرنس :

مشخصات

  • احسان طب پارسیان
  • ایران
  • لباس محافظ
  • الیافی

منابع خاص

محصول جدید



محصولات مرتبط

مجله تخصصی دندال

نظر شما در مورد این محصول

1399-05-16

از سایر لباس های ایزوله موجود بهتر بود

من چندماهی هست که از این لباس ایزوله استفاده می کنم. روی هم رفته با توجه به جنس و اندازه لباس حرکت کردن و کار کردن با اون سخت نیست چون سبک و قابل انعطاف هست و علیرغم سایز بزرگ و بلندی که داره کار کردن در اون راحته...نسبت به سایر مدل های لباس ایزوله کمتر گرم میشه. البته با توجه به اینکه جنس لباس جوری بود که بدن نما نبود ما به جای روپوش کار لباس تو خونه ای نخی و خنکی زیرش پوشیده بودیم که فکر میکنم کمک کرد. برای اینکه بتونیم در هزینه صرفه جویی کنیم روی لباس ایزوله یک گان جراحی معمولی پوشیدیم تا مجبور به تعویض لباس ایزوله برای هر بیمار نباشیم و فقط گان را بعد از انجام درمان های تولید کننده آئروسل تعویض کردیم. اشکالاتی که از نظر من وارد هستند و پیشنهادات جهت ارتقا رو به صورت لیست عرض میکنم: لایه لمینیت رویی به سرعت با تماس با اجسام نوک تیز یا ناخن خراشیده میشه. با توجه به اینکه روی لباس گان پوشیده بودیم این تماس با ابزارهای نوک تیز دندانپزشکی به میزان زیادی کاهش پیدا میکنه. توصیه میکنم از نوارهای درزگیری لباس به صورت رول برای فروش گذاشته بشه. بعضی اوقات یک یا دوقسمت کوچک از لمینیت لباس خراشیده میشه که میتونیم خودمون اون رو با کمک اون نوارها در مطب سیل کنیم. من برای اینکار از چسب زخمهای نواری ضدحساسیت وضدآب استفاده کردم. چون لمینیت لباس خودم وقتی از توی پاکت خارج شد کمی خراشیدگی داشت. با توجه به اینکه مطالعات مختلف ماندگاری ویروس کرونا روی لباس رو مشخص کرده من توصیه میکنم اگر لباستون پاره نشده و آلودگی خونی نداره اون رو دور نیندازید. با توجه به اینکه می تونید روی اون گان هم بپوشید عملا میتونید چندین بار از اون لباس استفاده کنید. به خانمهایی که موهای بلند دارند توصیه میکنم حتما زیر قسمت کلاه از کلاه های اسکراب پارچهای استفاده کنند تا هم موهاشون جمع بشه هم اگر به دلیل گرما عرق کردند اون کلاه پارچه‌ای از جاری شدن عرق جلوگیری کنه. و ترجیحا موها رو با بافتن و کش ببندید و از استفاده از گیره و کلیپس خودداری کنید چون در زمان استفاده مدت از این لباس پوست سر را اذیت میکنه.

1399-03-11

خوب نیس

کج و کوله وایمیسه و از ایرادای بزرگش اینه که بسته بندی خوبی نداره به عنوان یه لباسی که نمیشه اتوکلاو کرد باید بسته بندی خوبی داشته باشه که آلوده نشه

1399-03-02

بنظر من تک سایز بودن اشکال این محصول است

در کل مناسب

نظر خود را بنویسید

لباس کرونا لمینت شده بسته تک عددی - ETP

نظر خود را بنویسید