جرمگیری اولتراسونیک Mectron - Micropiezo S

  ناموجود 

خلاصه اطلاعات

     

محتویات بسته:

- یونیت میکروپیزو اس
- هندپیس
- 2 عدد سرقلم
- تورک رنچ

     

 دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

      

 

 
موجود شد، مرا مطلع کن.

  • Micropiezo S
  • ناموجود
  • Free

   آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

روش پرداخت: اقساط 6 ماهه

نوع تسویه: 35٪ نقد + 6 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎1,715,000 تومان (35.00%)

تعداد قسط: 6

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎567,992 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎222,950 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎5,122,950 تومان

تاریخچه

مکترون از سال 1979 فعالیت موفقیت آمیز خود را در حیطه دندانپزشکی آغاز کرده و توانسته در بازار بین المللی جایگاهی برتر به خود اختصاص دهد. این کمپانی بطور مداوم در تلاش برای توسعه محصولات خود، به کار بردن نوآوری و تکنولوژی های جدید و استفاده از طرح های جدید در محصولاتش است.

    

mectron   

تولید اولین هندپیس های تیتانیومی اولتراسونیک، لامپ های LED لایت کیور برای کامپوزیت ها و همچنین تولید اولین دستگاه جراحی اولتراسونیک برای جراحی استخوان در سال 2001 از برترین نوآوری های مکترون می باشد.

در حال حاضر محصولات مکترون به پنج دسته تقسیم می شوند: 1. پیزوسرجری  2. جراحی  3. اولتراسونیک  4. ایرپالیش  5. LED کیورینگ

   

mectron

       

    

معرفی دستگاه جرمگیری Micropiezo S

جرم گیری اولین، اساسی ترین و ساده ترین راه جهت رسیدن به سلامت دهان و دندان و یکی از ضروری ترین درمان های دندانپزشکی می باشد. پلاک میکروبی، مهمترین عامل ایجاد بیماری های لثه و پوسیدگی های دندانی هستند. به علت سطح ناصاف جرم های دندانی، احتمال تشکیل پلاک های میکروبی بر روی آنها بیش از دندان است و با مسواک زدن نیز نمی توان این پلاک ها را حذف کرد. از طرفی، جرم ها باعث بوی بد دهان و بدشکلی دندان ها و نیز تخریب لثه ها و لق شدن دندان می شوند. از این رو روش درمانی و دستگاه مورد استفاده در این زمینه حائز اهمیت می باشد زیرا با کیفیت نتیجه کار و رضایت بیمار شما ارتباط مستقیم و تنگاتنگی دارد.

    

دستگاه Micropiezo S برای جدا کردن و از بین بردن این جرم و پلاک ها از روی دندان و داخل لثه و یا شکستن جرم دندان استفاده می شود. اساس کار این دستگاه، امواج اولتراسوند (فرا صوت) است. دستگاه میکروپیزو اس دارای یک هندپیس است که برروی آن سرقلم های گوناگون نصب می گردد. دستگاه میکروپیزو اس با استفاده از ارتعاشات صوتی منجر به ایجاد لرزش در نوک قلم و در نتیجه جدا نمودن رسوبات و جرم های سخت شده از روی دندان بواسطه ارتعاش های ایجاد شده، می باشد. نوک قلم نصب شده بر روی هندپیس، در محدوده فرکانسی 24 تا 36 کیلوهرتز ایجاد ارتعاش می نماید. روزنه باریکی در نوک قلم وجود دارد که در هنگام استفاده از دستگاه، آب از طریق آن به نوک قلم پاشیده می شود و به دلیل ارتعاش، آب به صورت اسپری پخش شده و حباب تشکیل می شود. آب اسپری شده علاوه بر خنک کردن دندان و سرد نمودن قلم، باعث سایش شده و به عمل جرمگیری نیز کمک می نماید. همچنین امواج ضربه ای یا شوکی (shockwaves) ایجاد شده توانایی از بین بردن سلول های باکتری ها را نیز دارند.

 

این دستگاه برای پاک کردن جرم های پاکت های سطحی لثه، پاکت های با عمق بیشتر از 4 میلی متر و پاک کردن جرم های سطح ریشه دندان و پاکت های پریودنتال و همچنین در تمیز کردن کنج ها و سوراخ ها بسیار کارایی دارد و نوک کوچک این دستگاه به راحتی به پاکت های عمیق لثه دسترسی پیدا کرده و از طرفی دیگر موجب کاهش تحریک لثه و رنجش بیمار می گردد.

         

 

  

جرمگیری اولتراسونیکMicropiezo S در یک نگاه

- طراحی جمع و جور
- قدرت ارتعاش بالا
- سرقلم های بسیار متنوع و مقاوم (70 سرقلم مختلف)
- قابل استفاده برای جرمگیری، اندو، پریو، پری ایمپلنتایتیس و ترمیمی

  

 

  

+ کار با دستگاه

* طراحی ارگونومیک

طراحی جمع و جور و وزن سبک این دستگاه اجازه جابجایی و استفاده آسان از این دستگاه را به دندانپزشک داده است.

   

micropiezo s - mectron

    

* هندپیس بادوام

هندپیس میکروپیزو اس طراحی ایده آلی دارد و به راحتی در دست قرار می گیرد و به شما تجربه ایی لذت بخش هدیه می دهد. همچنین بدنه این هندپیس از تیتانیوم و نوعی پلاستیک بادوام به نام Radel ساخته شده است که تضمین کننده دوام طولانی مدت آن برای سالیان زیادی می باشد. این هندپیس در دمای 134 درجه سانتی گراد قابل اتوکلاو بوده و از آن می توان برای تمامی سرقلم های اولتراسونیک مکترون استفاده نمود. البته یکی دیگر از ویژگی های این هندپیس خصوصیت error-protection است که این امر مانع از اتصال نامناسب هندپیس و کابلش می گردد.

piezo smart handpiece

     

* ضمانت حداکثر ایمنی

سیستم کنترل حفاظتی بطور اتوماتیک (Automatic Protection Control) عملکرد دستگاه میکروپیزو اس را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت وجود اختلال در کمتر از 0.1 ثانیه دستگاه و جریان آب را قطع می نماید که در این حالت چراغ مربوط به گزینه Check به حالت فلاشینگ در می آید.

Automatic protection control logo

* حداکثر کارایی و راحتی

دستگاه میکروپیزو اس مجهز به سیستم فیدبک بوده و دائماً میزان کارایی دستگاه را مورد سنجش قرار می دهد و قادر است در صورت نیاز و در کسری از ثانیه آن را تنظیم نماید.

Feedback-System icon

   

* دکمه تنظیم میزان قدرت و شدت جریان آب

دو دکمه چرخنده در جلوی دستگاه امکان تنظیم میزان قدرت و شدت جریان آب از 1 تا 6 باتوجه به زمینه استفاده را برای دندانپزشک فراهم نموده است.

micropiezo s - mectron

      

    

کاربردهای متنوع

دستگاه میکروپیزو اس و هندپیس آن با تمامی سرقلم های اولتراسونیک مکترون سازگار بوده و از این رو برای بسیاری از درمان ها از جمله پروفیلاکسی، تمیز نمودن کانال ریشه و اپیکتومی در درمان اندو، پریو، پری ایمپلنتایتیس و ترمیمی قابل استفاده می باشد.

همچنین سطح سرقلم های مکترون از تیتانیوم نیترید پوشیده شده و نسبت به سرقلم های موجود در بازار بسیار مقاوم و مستحکم تر می باشند.

   

micropiezo tip
     

* برای اطلاعات بیشتر در مورد سرقلم ها، کاربردهای آنها و تنظیمات هر یک باتوجه به زمینه استفاده لطفاً از تب کاتالوگ و مقاله فایل های مربوط به آن را دانلود و مطالعه نمائید *

       

     

محتویات بسته:

- یونیت میکروپیزو اس
- هندپیس
- 2 عدد سرقلم
- تورک رنچ



رفرنس : Micropiezo S

مشخصات

  • Mectron
  • ایتالیا
  • 700 گرم
  • 120 | 170 | 90 میلی متر
  • با سیم
  • 24 الی 36 کیلوهرتز
  • دارد
  • چند منظوره
  • 230V
  • یک عدد هندپیس قابل اتوکلاو + 2 عدد قلم جرمگیری

منابع خاص

محصول جدید



نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

جرمگیری اولتراسونیک Mectron - Micropiezo S

نظر خود را بنویسید