#_عمومی دندانپزشکی #_راهنمای خرید دندانپزشکی #_آموزشی دندانپزشکی

به لیزرهای دندانپزشکی خوشامد بگویید! آنها برای شما درآمدزا هستند!

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-14 - گروها : مجله دندانپزشکی دندال

لیزرها نخستین بار در سال 1996 توسط فردی به نام دکتر میازاکی پا به عرصه دندانپزشکی گذاشتند. آنها بیش از حد بزرگ بودند اما بهرحال لیزر بودند! و بنابراین کاربران را هیجان زده می کردند.

اکنون سال 2018 است و همه دندانپزشکان با انواع لیزرها آشنایی دارند و می دانند چگونه از آنها استفاده کنند. لیزرهای عصر حاضر به طور ویژه برای دندانپزشکی طراحی شده اند و با هندلینگ ساده به کارایی و اثربخشی هرچه بیشتر مطب کمک می کنند. اما در میان همه حرف و حدیث هایی که پیرامون به صرفه بودن هزینه های خرید لیزر دندانپزشکی مطرح است، در اینجا به بررسی دلایلی که این تکنولوژی را برای درآمدزایی مناسب می کند خواهیم پرداخت:

* حذف بی حسی ها

لیزرها زمان فرایند را با حذف تزریق بی حسی و بدون نیاز به مدیریت خونریزی کاهش می دهند. در گذشته برای عملیاتی همچون ریکانتورینگ و ابریژن دو راه حل وجود داشت: تیغه یا الکتروسرجری که هر دو نیازمند بی حسی بودند. استفاده از اسکالپل نیز مستلزم مهارت در مدیریت خونریزی بود. لیزرها اما احتیاج شما به هرگونه تزریق و بی حسی و خونریزی را از بین برده و جراحی های یک روزه را واقعیت می بخشند.

laser dentistry

* حفظ بیماران

استفاده از لیزرها پکیج کاملی از عملیات مختلفی که دندانپزشک می تواند انجام دهد فراهم می کند. با وجود آنها، شما در پاسخ به بخش اعظمی از درخواست های بیمار "نه" نمی گویید! این اتفاق نه تنها منجر به افزایش درآمد شما خواهد شد، بلکه قدردانی بیمار را نیز به همراه دارد.

* افزایش کارایی در پروسه های استاندارد

زمان، سرمایه است و امکان صرفه جویی در زمان، نوعی کسب درآمد! لیزرها روشی بسیار موثر در ذخیره زمان هستند که کمک می کنند روزانه تعداد بیشتری بیمار را ویزیت نمایید یا ملاقات های جامع تری با بیماران داشته باشید. اگر فکر می کنید که روش هایی همچون الکتروسرجری سریع تر عمل می کنند، عملیات تزریق و انتظار لازم جهت تأثیر مواد بی حسی و خونریزی های بعد از پروسه را نیز در نظر بگیرید.

laser dentistry

* انجام کارهایی که قبلا قادر به انجامشان نبودید

لیزرها، فرصت انجام پروسه هایی را به شما می بخشند که قبلا هرگز قادر به انجام آنها نبودید. مثال بارز آن هنگام انجام فرآیندی مانند کراون لنگتنینگ (افزایش طول کراون) است. بیمارهایی که دندان های پر زرق و برق دارند اما کوتاهی آنها به چشم می آِید! این عارضه به ویژه در کیس های ارتودنسی بیشتر دیده می شود. اما لیزرها اعتماد به نفس انجام کراون لنگتنینگ را به دندانپزشکان می دهد تا بتوانند این مشکل را رفع نمایند. چرا که با حذف خونریزی، دقت لازم برای تحقق چنین عملیاتی امکانپذیر می شود.

* اختصاص زمان بیشتر به هر بیمار

لیزرها با افزایش راندمان کاری، هم برای بیماران مفید هستند و هم برای کاربران. آنها شرایط مساعدی را برای یک درمان کامل، بی استرس و خستگی و صبورانه فراهم نمایند بدون اینکه با عجله کیفیت درمان را کاهش دهند. به عبارتی با لیزرها، دندانپزشکان مجبور نیستند که به صورت فشرده بیماری را درمان کنند و او را در معرض عواقب منفی قرار دهند.

laser dentistry* سرمایه گذاری با بازدهی سریع!

سرمایه گذاری با خرید یک لیزر، کمی متفاوت تر از سایر تجهیزات است. چرا که شما تجهیزات سرمایه ای نمی خرید، بلکه یک پروتکل  درمان می خرید! نه مانند یک سیستم کد/کم که روشی پر هزینه جایگزین روش پر هزینه دیگری می شود! بلکه خرید لیزر نمونه بارز سود خالص است.

* افزایش میزان پذیرش بیمار

پروسه هایی همچون جراحی های پریودنتال به روش های سنتی، به دلیل وجود ترس و ناراحتی حتی در موارد ضروری، کمتر مورد پذیرش بیماران واقع می شوند. بلافاصله پس از تشخیص دندانپزشک درمورد نیاز بیمار به جراحی های اینچنینی، بیمار به سایت ها مراجعه می کند و با دیدن صحنه های پر از خون و دلخراش(!) وحشت زده شده و از درمان سر باز می زند. در حالیکه لیزرها با حداقل سازی درمان های تهاجمی، بسیار به بهبود این اوضاع کمک می کنند. طبق برآوردها، میزان پذیرش بیماران در روش های سنتی 30 درصد است و این میزان، با دخالت لیزرها به 90 درصد می رسد!

laser dentistry* بهبود تجربیات بیمار

علاوه بر مواردی که در حوزه جراحی گفته شد (راحتی بیمار، عدم نیاز به بی حسی و حذف خونریزی)، لیزرها در سایر بخش های دندانپزشکی مانند ترمیم نیز کاربرد دارند. آنها ویبره ها و سروصداهای ناخوشایند معمول در روش های ترمیمی را از بین می برند. تنها چیزی که بیمار در دهان خود حس می کند آب است و هوا!

* بهترین تبلیغ!

با تجهیز مطب خود به تکنولوژی های مفیدی مانند لیزرها، بدون نیاز به سایر روش های تبلیغاتی می توانید تبلیغ دهان به دهان کنید! بیماران به شما مراجعه می کنند، روی یونیت کمترین درد و صدا و ناراحتی را تجربه کرده و راضی و خوشحال به خانه بر میگردند تا به همه بگویند که دندانپزشکی تا چه حد خوشایند و خوب است!

 

تهیه کننده: واحد تحریریه دندال

مشاهده و خرید آنلاین مواد، ابزار و تجهیزات دندانپزشکی

اشتراک پست