فیلم های آموزشی و سالن انتظار جهان پرداز طب


مجموعه فیلم های آموزشی و سالن انتظار جهلن پردازطب

جهان پرداز طب با پشتوانه سالها تجربه در حوزه نرم افزارهای آموزشی دندان پزشکی و پزشکی با برخورداری از کادر مجرب و متعهد مفتخر به خدمت رسانی در این عرصه می باشد. همزمان با رشد روز افزون و رو به گسترش رسانه جهان شمول اینترنت ، این مجموعه نیز بر آن شد تا در جهت اطلاع رسانی و ارائه وسیع خدمات خود ، با بهره وری از این پتانسیل عظیم اقدام به راه اندازی این وب سایت نماید.

جهان پرداز طب با محوریت بخشیدن به رضایت مخاطبین توانسته است به افتخاراتی دست یابد که کسب لوح های تقدیر متعدد از مراجع و مبادی متنوع نشان از موفقیت این مجموعه در این راستا داشته است.

امید است این سامانه بتواند با در اختیار گذاردن اطلاعات روزآمد و ارائه متمرکز و بهینه خدمات خود در عرصه نرم افزارهای آموزشی دندان پزشکی گامی مثبت در جهت اعتلا و پیشرفت این حوزه و خدمت سانی روزافزون بر دارد.

مجموعه کلیپ های طبقه بندی شده دندانپزشکی: مجموعه ای جامع از کلیپ های آموزشی دندانپزشکی شامل بیش از700 کلیپ تصویری در قالب 10 مجموعه مجزا و بصورت طبقه بندی شده در شاخه های مختلف دندانپزشکی:

* مناسب اساتید و دانشجویان مراکز آموزشی         * مناسب برای پخش سالن انتظار         * قابل استفاده در وب سایت   * آموزش به بیماران و تبلیغات

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188104626 تماس حاصل نمائید

آدرس وب سایت: www.jpteb.com