#_عمومی دندانپزشکی

90 پادکست برتر دندانپزشکی در سال 2021 - قسمت سوم

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-15 - گروها : مجله دندانپزشکی دندال

دختری که به پادکست گوش می دهد

چرا باید به پادکست گوش بدیم؟

پادکست یک فایل صوتی است که می‌توانید آن را در رایانه، تلفن یا پخش‌کننده mp3 خود به آن گوش دهید. وقت‌هایی که امکان مطالعه ندارید، مثل وقتی که پشت فرمون هستید یا پیاده‌ روی می‌کنید می‌توانید محتواهای مورد علاقه و مفیدی را گوش بدهید. پس شما می توانید از وقت مرده‌ خود استفاده مفید کنید.

امتیاز دیگری که برای پادکست گوش دادن میشه در نظر گرفت، می تواند باعث تقویت قوه شنیداری برای یاد گرفتن زبان‌های خارجی به خصوص انگلیسی باشد. همچنین بدون محدودیت زمانی و مکانی و حتی بدون اینترنت از پادکست های مورد علاقه خود لذت ببرید.

نکته بسیار مهم: بجای اینکه هر پادکستی گوش دهید، پادکست‌های با کیفیت و پر محتوا را گوش دهید. چرا که زمان شما با ارزش است و مغز شما نیاز به استراحت دارد.

در قسمت قبلی به معرفی ده پادکست برتر دوم پرداخته ایم و حال نوبت ده پادکست سوم می باشد...

21.Dental Wealth Podcast

پادکست 21

پادکست Dental Wealth Podcast، فعالیت خود را توسط اریک مورین از می 2018 شروع کرده است. همانطور که میدانید، بخش چالش برانگیز، یافتن فردی است که واقعاً می داند چگونه کسب و کار شما را توسعه داده و آن را به ثروت تبدیل کند. بسیاری از مشاوران سعی می کنند پول شما را به حوزه هایی خارج از مطب شما منتقل کنند که نرخ بازده آن بسیار کمتر است و فقط بر رشد و فرآیندهای کسب و کار تمرکز می کنند و نه ثروت.  به همین دلیل، بسیاری از دندانپزشکان از نظر مالی آمادگی کافی را ندارند. این پادکست که یک روز در هفته پخش می شود به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه به زندگی ای که همیشه تصور کرده اید برسید و خبر خوب این است که برای رسیدن به آنجا لازم نیست 30 سال صبر کنید زیرا اریک مورین در این راه شما را یاری می دهد.

لینک پادکست در کست باکس

22. The Dental Student Podcast

پادکست22

پادکست The Dental Student Podcast توسط اوننی فرانکو از ژوئیه 2018 در فلوریدا، ایالات متحده منتشر شده است. این پادکست شما را در معرض پشت صحنه دانشکده دندانپزشکی(تجربیات واقعی رزیدنت ها)، توصیه واقعی و آزمایش شده و همچنین زندگی بدون فیلتر دانش آموزان دندانپزشکی قرار می دهد. DSP اولین پادکستی بود که توسط دانشجویان دندانپزشکی تهیه شده است. هدف پادکست این است که منبع اطلاعاتی برای دانشجویان پیش دانشگاهی ، دانشجویان دندانپزشکی ، متخصصان دندانپزشکی و حتی دندانپزشکان تازه فارغ التحصیل شده باشد.

لینک پادکست در کست باکس


23. The Life and Dentistry Podcast

 پادکست23

پادکست The Life and Dentistry Podcast از مارس 2017 به صورت قسمت های میانگین 40 دقیقه ای، یک روز در ماه در آمریکا منتشر شده است. در این پادکست، داستانهای واقعی و زندگی واقعی دندانپزشکان ارائه شده است.

لینک پادکست در کست باکس


24. The Dental Business Guide

پادکست24

پادکست The Dental Business Guide توسط تیم Samera Business Advisors از ژانویه 2021 در بریتانیا به صورت قسمت های میانگین 11 دقیقه ای ارائه شده است. در این پادکست همه چیز در مورد کمک به صاحبان متخصص دندانپزشکی است که امپراتوری مشاغل دندانپزشکی خود را بسازند و توسعه دهند. از نکات و ترفندهای متخصصان برجسته صنعت در مورد چگونگی شروع و توسعه مشاغل دندانپزشکی خود مطلع شوید.

لینک پادکست در کست باکس


25. Nobody Told Me That! with Teresa Duncan

پادکست 25

پادکست Nobody Told Me That! with Teresa Duncan توسط ترزا دانکن از سپتامبر 2017 به صورت قسمت های میانگین 52 دقیقه ای، 2 روز در ماه منتشر شده است. در این پادکست از پشت صحنه صنعت دندانپزشکی تا رسیدگی به مسائل مدیریتی و بیمه در مطب ارائه شده است.

لینک پادکست در کست باکس


26. Buzz Dental

پادکست 26

پادکست Buzz Dental به صورت قسمت های میانگین 13 دقیقه ای، یک روز در هفته، از ژانویه 2018 در ایالات متحده منتشر شده است. این پادکست یک نمایش بازاریابی دیجیتال است که توسط Dentainment طراحی شده است! این نمایش مبتنی بر وب، طیف وسیعی از موضوعات ، استراتژی ها و ابتکارات را در بر می گیرد که به شما کمک می کند عملکرد دندانپزشکی خود را به سطح کاملاً جدیدی از موفقیت برساند.

لینک پادکست در کست باکس

27. Two Reds are Better than One

پادکست27

پادکست Two Reds are Better than One فعالیت خود را توسط کریس بارو و اشلی لاتر که دو تن از مربیان برجسته صنعت دندانپزشکی ، سخنرانان و مشاوران هستند، از دسامبر 2016 در انگلستان شروع کرده است. کریس بارو و اشلی لاتر در این پادکست در مورد تجارت و زندگی خود صحبت می کنند.

لینک پادکست در کست باکس


28. Dentistry for the New Millennium

پادکست 28

 پادکست  Dentistry for the New Millennium که از آوریل 2020 در ایالات متحده منتشر شده است، مصاحبه های صادقانه با پزشکان LANAP در مورد تأثیر PerioLase MVP-7 بر عملکرد دندانپزشکی آن ها است.

لینک پادکست در کست باکس


29. Dental.MBA

پادکست29

پادکست Dental.MBA، که توسط eAssist Dental Solutions از دسامبر 2020 در ایالات متحده، منتشر شده است. این پادکست مصاحبه جان استامپر با متخصصان صنعت دندانپزشکی در مورد تجارت دندانپزشکی را ارائه کرده است.

لینک پادکست در کست باکس

30. How We Did It: Dentists Teaching Dentists

پادکست30

در این پادکست How We Did It: Dentists Teaching Dentists که eAssist Dental Solutions اسپانسر این پادکست می باشد، از ژانویه 2020 در ایالات متحده فعالیت خود را شروع کرده است. آندرس کوینتانا با پزشکان برتر eAssist ملاقات کرده است تا در مورد نکات موفقیت آنها و چگونگی غلبه بر موانع مشابه بسیاری از دندانپزشکان امروزه و آنچه که عملکرد آنها را در این صنعت متمایز کرده است، صحبت کند که در این پادکست برای شما ارائه شده است.

لینک پادکست در کست باکس

پست های مرتبط

اشتراک پست