#_عمومی دندانپزشکی

آشنایی با کارت اعتباری دندال یار

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-15 - گروها : مجله دندانپزشکی دندال

کارت اعتباری (Credit Card)

کارت اعتباری نوعی کارت بانکی است که استفاده کنندگان خدمات و یا خریداران کالا، بدون سپرده گذاری و تنها با میزان اعتبار ریالی از پیش تعیین شده، از آن برای پرداخت صورت حساب خود استفاده می‌کنند.
به زبان ساده تر می توان گفت کارت اعتباری نوعی وام غیر نقدی و بدون وثیقه بوده که با اعتبار اختصاص داده شده از سوی بانک عامل، فرد از آن برای پرداخت هزینه‌ها و خرید‌های خود استفاده کرده و در آینده و زمان مشخص شده اقدام به تسویه و پرداخت صورت حساب خود می‌کند.

در کارت های اعتباری مشتری ابتدا خرید می‌کند و در آینده پول آن را پرداخت می‌کند.

کارت اعتباری دندال یار

دندال به منظور ارائه خدمتی نوین و تسهیلاتی به جامعه دندانپزشکان، روش خرید اعتباری را با شراکت بانک سامان به نام دندال یار طراحی و اجرا کرده است. در قالب این طرح علاقه مندان می‌توانند هر زمان که اراده نمایند، بدون پشتوانه وجه نقد، به صورت اینترنتی از طریق سایت دندال درخواست خط اعتباری در شعب سراسر کشور بانک سامان ثبت نموده و به وسیله کارت اعتباری دندال یار خرید‌های مورد نیاز خود را به سادگی انجام دهند.

سقف اعتبار قابل دریافت در این فاز برای هر دوره سه ماهه، 50 الی 200 میلیون تومان (مجموعا معادل 200 الی 800 میلیون تومان در یک سال) است که شما می توانید در طی یک سال بدون مراجعه به بانک به دفعات تا سقف مبلغ کارت اعتباری دندال یار خود اقدام به خرید از سایت دندال نمائید. نرخ سود سالیانه استفاده از خدمات اعتباری دندال طبق درصد بانک مرکزی محاسبه می شود که همزمان با انجام خرید، دوره بازپرداخت مطابق با مبلغ خرید آغاز می گردد و در صورت عدم استفاده از کارت، ملزم به بازپرداخت نبوده و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

بدون نیاز به سپرده گذاری و ضامن!

دندانپزشکان گرامی می توانید تنها با انتخاب میزان اعتبار موردنظر خود (50 الی 200 میلیون تومان برای یک دوره سه ماهه معادل 200 الی 800 میلیون تومان در یک سال) و انجام مراحل مربوطه به صورت آنلاین در سایت دندال، کارت اعتباری دندال یار را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به سپرده گذاری و یا معرفی ضامن و داشتن گردش حساب در بانک سامان دریافت نمائید، تا هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید.
همچنین دوره بازپرداخت همزمان با انجام خرید و مطابق با مبلغ آن آغاز می گردد و در صورت عدم استفاده از کارت ملزم به بازپرداخت نیستید و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. و در صورت استفاده از اعتبار خود، پس از اتمام دوره بازپرداخت، کارت اعتباری دندال یار شما به مدت یک سال بدون نیاز به طی نمودن مراحل اولیه به صورت خودکار شارژ می گردد.

سریع، آسان، آنلاین!

ثبت درخواست برای دریافت کارت اعتباری دندال یار، پروسه ایی آنلاین و آسان بدون اتلاف وقت و انرژی شما دندانپزشکان گرامی می باشد. همچنین برای مبالغ اعتبار کمتر از 200 میلیون تومان، استعلام دارایی صورت نمی گیرد و پروسه احراز سریعا انجام می شود.

کارت خود را در نزدیک ترین شعبه فعال کنید.

شما می توانید بعد از انجام پروسه آنلاین ثبت درخواست کارت اعتباری دندال یار، برای فعال سازی کارت اعتباریتان به یکی از نزدیک ترین شعب بانک سامان به مطب شما در سراسر کشور و واحد اعتبارات آن شعبه مراجعه نمائید.

در 15 سالگی شرکت موسس دندال، 2% برگشت پول به حساب + یک سال ارسال رایگان برای دارندگان کارت اعتباری دندال یار فعال شد.

از 17 تیر در سالروز تاسیس شرکت تکتا آفرین فناوران ایساتیس، موسس استارتاپ دندال و به مناسبت 15 سالگی آن، دارنندگان فعلی کارت اعتباری دندال یار و همچنین مشتریان جدیدی که کارت اعتباری دندال یار را درخواست و فعال نمایند، 2 درصد از مبلغ هر خرید به کیف پول حساب کاربری آنان در دندال برگشت داده می شود که می توانند از آن به صورت تخفیف ریالی در خریدهای بعدی خود استفاده نمایند.

بدون نقدینگی و یا واریز پیش پرداخت خرید کنید!

همچنین شما می توانید از اعتبار دریافتی خود برای خرید تمامی کالاهای نقدی و اقساطی موجود در سایت دندال استفاده کنید، بطوری که حتی می توانید برای خرید کالاهای اقساطی مبلغ نقدی را از اعتبار دندال یار خود پرداخت نمائید.

خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی

روش های متنوع بازپرداخت غیرحضوری اقساط

دارندگان کارت اعتباری دندال یار می توانند بعد از انجام خرید از سایت دندال و شروع دوره بازپرداخت سه ماهه اعتبارشان، برای پرداخت اقساط خود در تاریخ مقرر، از روش های غیرحضوری همچون استفاده از دستگاه کارت خوان و یا واریز به حساب اقدام نمایند.

سقف اعتبارتان را بعد از دو دوره، خودتان انتخاب کنید.

به صورت پیش فرض میزان اعتبار قابل درخواست برای هر دوره سه ماهه کارت اعتباری دندال یار، 50 تا 200 میلیون تومان (یعنی 800 میلیون تومان اعتبار در سال) می باشد. اما شما می توانید بعد از دو دوره دریافت اعتبار و بازپرداخت آن، در صورت تمایل سقف اعتبار موردنظر خود را افزایش دهید.

کارت اعتباری دندال: وام خرید تجهیزات دندانپزشکی، راهی برای خرید اقساطی تجهیزات، لوازم و ابزار دندانپزشکی

اشتراک پست