#_تازه های دندانپزشکی

الاینر نامرئی Basma: ارائه پیش نمایش 3 بعدی قبل از شروع درمان

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-14 - گروها : اخبار و تازه های دندانپزشکی , مجله دندانپزشکی دندال

الاینر نامرئی -Basma

 باسما یک استارتاپ بریتانیایی در حوزه دندانپزشکی است که با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، براکت‌های ارتودنسی نامرئی برای صاف کردن دندان‌ها ارائه می‌دهد. بیماران یک کیت قبل از درمان را سفارش می‌دهند تا در خانه از دندان‌های خود قالب بگیرند و به باسما ارسال می کنند یا یک اسکن داخل دهانی از بیمار در کلینیک‌های استارتاپ گرفته می شود. این استارتاپ بر اساس قالب‌ها، برنامه‌های درمانی شخصی‌سازی شده و الاینرهای نامرئی سفارشی طراحی می‌کند و یک پیش‌نمایش سه‌بعدی از نتایج مورد انتظار را نشان می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته باسما، ارائه پیش‌نمایش سه‌بعدی از نتایج نهایی است که به بیماران امکان می‌دهد تا قبل از شروع درمان، نتایج احتمالی را ببینند. همچنین، نظارت و پیگیری آنلاین از راه دور، تجربه‌ی کاربری بهتری برای بیماران فراهم می‌کند و به دندان‌پزشکان اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلینیک، وضعیت بیماران خود را کنترل کنند.

این روش نه تنها باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش راحتی بیماران می‌شود، بلکه به دندان‌پزشکان نیز امکان می‌دهد تا خدمات خود را به افراد بیشتری ارائه دهند و دامنه‌ی خدمات خود را گسترش دهند.

الاینر نامرئی - Basma

اشتراک پست