لیزر دایود مدل Advalight - ADVATx

  ناموجود 

خلاصه اطلاعات

-  لیزر رفع ضایعات عروقی

-  دو طول موج 1319 و 589 نانومتر

- بهره گیری از تکنولوژی PulSync  

 
موجود شد، مرا مطلع کن.

  • ناموجود
  • Free

   آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

روش پرداخت: توقف موقت اقساطی

پیش پرداخت: ‎0 تومان (0.00%)

تعداد قسط: 1

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎0 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎0 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎0 تومان

لیزر دایود مدل ADVALIGHT - ADVATX

 

 

 

 

     

ADVATX

Diode Laser With 2 Wavelenghts of 589nm and 1319nm

دستگاه لیزر رفع ضایعات عروقی AdvaTX به عنوان تنها لیزر پزشکی حالت جامد دنیا که دو طول موج 589 نانومتر و 1319 نانومتر را تولید می کند که در درمان ضایعات عروقی، آکنه ملتهب، زخم های برجسته و ملتهب، درمان چین و چروک و جوانسازی پوست کاربرد دارد.

دستگاه لیزر ادواتکس دارای ترکیب منحصر به فرد طول موج 589 نانومتر با قابلیت نفوذ 0.5میلی متر که ایده آل ترین میزان جذب هموگلوبین به ملانین است وطول موج 1319 نانومتر با میزان نفوذ 1 میلی متر که به طور انتخابی در H₂O جذب می شود. این ویژگی راه حلی ایده آل جهت درمان عارضه های پوستی مانند ضایعات عروقی، آکنه ملتهب، زخم های برجسته و ملتهب و هم چنین سبب ترمیم کامل پوست به روش بازسازی کلاژن پوستی است.

با توجه به هزینه بالای لیزر DYE، استفاده از لیزرهای حالت جامد، امکان ساطع شدن نور زرد را فراهم می کند که نه تنها هزینه های مصرفی حذف می شود، بلکه ابعاد و وزن دستگاه نیز کاهش چشمگیری یافته است. ایده مبتکرانه ADVA light و نیز اثبات نتایج درمانی آن سبب شد استاندارد های معتبر جهان CE و FDA را کسب نماید.

در دستگاه لیزر رفع ضایعات عروقی ادواتکس با بهره گیری از تکنولوژی انحصاری PulSync، درابتدا 2 طول موج به صورت جداگانه توسط دو سیستم لیزر در 1064 نانومتر و 1319 نانومتر تولید می شود. با بهره گیری از تکنولوژِی PulSync، هر دو طول موج قبل از تغذیه توسط یک کریستال غیرخطی، همگام سازی (مخلوط) می شود و پرتو به یک طول موج زرد خالص 589 نانومتر تبدیل می شود. هم چنین از طول موج 1319 نانومتر نیز می توان به تنهایی استفاده کرد. که مطالعات اولیه بالینی حاکی از آن است که اثر هم افزایی هر دو طول موج در درمان آکنه، جای زخم و جوان سازی پوست تأثیر گذار بوده است.

با توجه به تکنولوژی PulSync ، یک پرتو پیوسته متشکل از چند پالس کوتاه ایجاد می شود که فاصله بین این پالس ها امکان انتشار گرما را فراهم می کند و افزایش تدریجی دمای هدف را با حفظ بافت های اطراف و بدون ایجاد پورپورا صورت می گیرد. با توجه به این که دستگاه لیزر رفع ضایعات عروقی ADVATx یکی از پیچیده ترین لیزرهای پوستی است، اما طراحی آن به گونه ای است که کاربر خیلی راحت می تواند از تنظیمات و خدمات آن استفاده کند.

کاربردها

  • درمان با طول موج 589 نانومتر

درمان ضایعات عروقی نظیر:

Telangiectasias

Spider veins, both facial and leg

Rosacea

Hemangiomas

Port wine stains

Venous lakes

درمان Warts

درمان Poikiloderma of Civatte

درمان اسکار های ملتهب و برجسته

درمان ملازما و ضایعات پیگمانته

  • درمان با طول موج 1319 نانومتر

جوانسازی پوست

درمان اسکارهای آکنه

درمان منافذ باز پوست

درمان آکنه های ملتهب

لیزر دایود مدل ADVALIGHT - ADVATX

مشخصات

تابش پالسی  2طول موج 1319 و 589 نانومتر دارای 2 بخش مولد لیزر با طول موج1064  و 1319 نانومتر می باشد که هریک کریستال های مختص به خود را داشته و به وسیله لیزر دایود808  نانومتر تحریک می شود. با استفاده از تکنیک Q.Switched و همچنین دو طول موج   1064 و1319  از یک کریستال غیر خطی (LBO) عبور می کند که خروجی دستگاه دو طول موج 589 و 1319 نانومتر به صورت پالسی خواهد بود.

تابش 2 طول موج 589 و 1319 نانومتر به صورت فرکشنال

قابلیت تابش دو طول موج 589 و 1319 نانومتر به صورت فرکشنال در لیزر رفع ضایعات عروقی  ADVATX، منجر به کاهش عوارض درمان در طول موج 589  نانومتر و افزایش میزان اثر بخشی در درمان با لیزر 1319 نانومتر می شود.

لیزر دایود مدل ADVALIGHT - ADVATX

بررسی بالینی 

بهترین طول موج در درمان ضایعات عروقی با استفاده از نور لیزر، طول موجی است که بالاترین میزان جذب در اکسی هموگولوبین و کمترین میزان جذب در ملانین را داشته باشد.

تحقیقات بالینی حاکی از آن است که لیزرهای مولد نور زرد، بالاترین میزان جذب در اکسی هموگولوبین را دارد. دستگاه لیزر ADVATX تنها لیزر جامد در دنیاست که می تواند طول موج 589 نانومتر را تولید نماید. 

لیزر دایود مدل ADVALIGHT - ADVATX

کاربری آسان

طراحی دستگاه لیزر ADVATx ، استفاده و کارکرد آسان و ساده آن را به ارمغان آورده است.

لیزر دایود مدل ADVALIGHT - ADVATX

هندپیس اسکنر

تحویل تک نقطه ای یا فرکشنال - هر دو طول موج 589 نانومتر و 1319 نانومتر توسط یک هندپیس اسکنر انتقال داده می شود.

الگوهای اسکنر

اسکنر  ADVATx الگوهای متفاوت اسکن را فراهم می کند که به پزشک این امکان را می دهد تا تحویل انرژی لیزر را با توجه به ناحیه تحت درمان تنظیم کند. 

لیزر دایود مدل ADVALIGHT - ADVATX

روش تحویل (589 نانومتر)

دستگاه لیزرAdvaTX  از پالس Quasi CW  با نرخ تکرار 12 کیلو هرتز جهت به حداقل رساندن ناراحتی و عوارض جانبی ناخواسته مانند پورپورا، یا سایر آسیب‌های بافت اطراف ناشی از لیزرهای رنگی پالسی (PDL) استفاده می کند. 

از آنجایی که مدت زمان هر پالس و همچنین فواصل  بین پالس ها به طور قابل توجهی کوتاه تر از زمان استراحت حرارتی عروق است، پوست پالس های متعدد انرژی را به عنوان یک پالس واحد درک می کند. به عنوان مثال، یک پالس انرژی 20 میلی‌ثانیه می‌تواند به سمت هدف، یعنی وریدها، بدون آسیب به بافت اطراف ناشی از جهش‌های انرژی بسیار بزرگتر یک PDL هدایت شود.

با توجه به سیستم تحویل پیشرفته، دستگاه لیزر ADVATx تمام مزایای درمانی شناخته شده نور زرد، بدون عوارض جانبی نامطلوب مرتبط با PDL را به ارمغان می آورد.

این نکته قابل توجه است که طول موج 1319 نانومتر به صورت موج پیوسته انتقال داده می‌شود که امکان گرمایش تدریجی و کنترل بافت جهت تکثیر بهینه فیبروبلاست و کاهش تولید سبوم از غدد سباسه  را فراهم می کند.

 



رفرنس :

مشخصات

  • Advalight
  • دانمارک
  • 589,1319nm
  • 85کیلوگرم
  • 58.5*58.5*127سانتی متر
  • 5-60J/cm²
  • Diode
  • 1،2،3میلی متر

منابع خاص



نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

لیزر دایود مدل Advalight - ADVATx

نظر خود را بنویسید