لیزر اندیاگ کیو سوئیچ فرکشنال Jeisys - Tri Beam Premium

  ناموجود 

خلاصه اطلاعات

- دارای پیک پاور خروجی 320 مگاوات

دارای 6 هندپیس با طراحی ارگونومیک و کاربردهای متنوع

- دارای مد انحصاری Rich – PTP (PhotoAcoustic Toning Pulse)

- دارای قابلیت تابش به صورت True Flat-Top Hat Beam و Gaussian True Top Hat

 
موجود شد، مرا مطلع کن.

  • ناموجود
  • Free

   آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

روش پرداخت: توقف موقت اقساطی

پیش پرداخت: ‎0 تومان (0.00%)

تعداد قسط: 1

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎0 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎0 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎0 تومان

لیزر اندیاگ کیو سوئیچ فرکشنال Jeisys - Tri Beam Premium 

Tri Beam Premium

Nd-YAG Q Switched Fractional Laser

دستگاه لیزر کیوسویچ اندیاگ فرکشنال TRI-BEAM Premium  محصول کمپانی jeisys به عنوان دستگاه با قدرت بالا ، می تواند توان خروجی لیزر Nd: YAG  را به درستی مهار، کنترل و نگهداری کند، در نتیجه آن درمان ایمن تر و اثربخش تری را در پاکسازی ضایعات رنگدانه دار پوستی، از جمله ملاسما، خالکوبی ، انواع مختلف خالهای nevus Ota نظیر  Ota, Ito, blue, congenital melanocytic.، درمان لکه های مادرزادی ectopic Mongolian spots ، کک و مک و غیره سبب می شود.

در نسل جدید لیزرهای کیوسوئیچ اندیاگ جهت ارتقای کیفیت درمان، از تکنیک تابش لیزر به صورت فرکشنال استفاده شده است.

قدرت دستگاه لیزر Q.swiched Nd:yag با پیک پاور خروجی آن مشخص می شود که دستگاه لیزر کیوسوئیچ اندیاگ مدل Tri Beam Premium به عدد باور نکردنی320  مگاوات رسیده است. این دستگاه دارای تاییدیه FDA آمریکا نیز می باشد.

نتایج بالینی نشان می دهد که در دیگر دستگاه های لیزر اندیاگ کیوسوئیچ که تغییرات خروجی را داشته اند به این معنا که یک شات به طور غیر منتظره قوی می تواند سبب بروز اسکار و یا عوارض جانبی ناخواسته در پوست می شود. بعنوان مثال در درمان ملاسما این عامل باعث تشدید ضایعه(هایپرپیگمانتاسیون ) و یا سبب از بین رفتن کامل رنگ دانه ها همراه با برجای گذاشتن اسکار شده است.

در دستگاه لیزر اندیاگ کیوسوئیچ فرکشنال مدل Tri Beam Premium اختلاف بین مجموع خروجی شات ها کمتر از 3 درصد است که در مقایسه با سایر دستگاه های کیوسویچ اندیاگ بسیار عالی و قابل توجه است. با بهره گیری از تکنولوژی انحصاری Rich-PTP ( photo-acoustic toning pulse) که کروموفورهای مورد نظر تخریب می شوند و اثر فتوآکوستیک در لیزر را به حداکثر می رسد. این فناوری قادر به تابش دو پالس لیزر و حداکثر 20 هرتز در زمان کوتاه تر است که در نتیجه آن آسیب سلول های اپیدرم را به حداقل می رسد، در حالی که به طور انتخابی ضایعات رنگدانه ای مورد هدف قرار می گیرد و از بین می رود.

همچنین شایان ذکر است که در درمان ملاسما  اغلب جلسات متعدد مورد نیاز است و اگر ملاسما با انرژی زیاد درمان شود، امکان بازگشت آن وجود دارد و احتمال دچار بیمار به هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب وجود دارد. 

 

جهت اثر بخش بودن درمان سه مرحله (شرایط) باید رعایت شود:

- تابش لیزر به روی سطح پوست باید کاملا یکنواخت و همسطح باشد. عدم برقراری این شرایط  نه تنها ممکن است تاثیر درمان را به کمتر از  حد مطلوب برساند، بلکه امکان تحریک لکه پوستی و تیره شدن آن به خصوص در ملاسما وجود دارد. حالت Top Hat موجود در دستگاه لیزر اندیاگ کیوسوئیچ فرکشنال TRI-BEAM Premium از این عوارض جلوگیری می کند.

- درمان موثر ملاسما مستلزم تابش پرقدرت و ایمن انرژی است، حداکثر انرژی 1600 میلی ژول که با بهره گیری از فناوری 2 پالس Rich-PTP ، ایمن بر روی پوست تابیده می شود.

- صرف نظر از فاصله کانونی هندپیس از سطح پوست، قطر بیم و انرژی خروجی دستگاه باید متناسب با هم  باشد که به کمک هندپیس Collimated این امر ممکن است، بدین ترتیب درمانی موثر و ایمن را فراهم می شود.

لیزر اندیاگ کیو سوئیچ فرکشنال Jeisys - Tri Beam Premium

کاربردها

  • پاکسازی انواع تاتوها
  • درمان انواع ضایعات پیگمانته Dermal و Epidermal نظیر: Freckle /Cafe au Lait/Lentigo/Nevus of Ota/Age Spot
  • درمان ملازما
  • جوانسازی پوست
  • بستن منافذ باز پوستی

مشخصات

  • دارای 6 هندپیس با طراحی ارگونومیک و کاربردهای متنوع

با بهره گیری از تکنـولوژی به کار رفته درAGNES، مبتـنی بر اصل electrocoagulation و electrothermolysis، انرژی RF به صورت متمرکز و با استفاده از میکرو سوزن های عایق بر بافت هدف تابانیده می شود، درنتیجه با انتقال انرژی به بافت هدف نظیر غدد سباسه، بافت تخریب می شود و باعث درمان آکنه ها می شود.

لیزر اندیاگ کیو سوئیچ فرکشنال Jeisys - Tri Beam Premium

  • خروجی دستگاه با دوطول موج 1064 و 532 نانومتر

خروجی دستگاه با دوطول موج  1064نانومتر به صورت Q.Switched وQuasi-Long Pulse و 532 نانومتر (KTP) به صورت Q.Switched، درمان های متنوع و گوناگونی را برای پزشک ممکن می کند.

  • مد درمانی Gen Technique با استفاده از تکنیک Quasi- Long Pulse

به لطف فناوری Quasi-Long Pulse با تابانیدن طول موج 1064 نانومتر با پهنای پالس در محدوده 300 میکرو ثانیه، لیفتینگ و تونینگ پوست ، درمان پیگمانته وسیع، جوانسازی و کلاژن سازی وکاهش منافذ باز پوستی صورت می گیرد.

  • مد تخصصی فرکشنال

هندپیس فرکشنال، نور لیزر را به صورت 81 بیم تابانیده که سبب سالم ماندن 50 درصد از سطح ضایعه تحت درمان، بعد از تابش می شود. استفاده از این نوع هندپیس، درمانی ایده آل جهت ملازما و ضایعات پیگمانته وسیع را ارائه می دهد، در حالی که ریسکPIH و Hypo pigmentation را به حداقل می رساند.

لیزر اندیاگ کیو سوئیچ فرکشنال Jeisys - Tri Beam Premium

  • مد انحصاری Rich – PTP (PhotoAcoustic Toning Pulse)

با بهره گیری از تکنولوژی PTP ، میزان انرژی 1.6 ژول را در 2 پالس با فرکانس بالا 20 هرتزتخلیه می شود که سبب کاهش التهاب بعد از درمان کاهش می شود و همچنین ریسک PIH و Hypopigmentation کاهش می یابد.

 لیزر اندیاگ کیو سوئیچ فرکشنال Jeisys - Tri Beam Premium

 

  • قابلیت تابش به صورت True Flat-Top Hat Beam و Gaussian True Top Hat

- True Flat-Top Hat Beam : در این حالت تابش، انرژی لیزردر تمام سطح بیم به صورت یکنواخت و برابر است.

- Gaussian True Top Hat : در این حالت، تراکم انرژی در مرکز بیم بیشتر بوده و با فاصله گرفتن از مرکز، انرژی نیز کاهش می‌یابد.

لیزر اندیاگ کیو سوئیچ فرکشنال Jeisys - Tri Beam Premium

  • تکنیک Soft Peel

فناوری Soft peel، یک تکنیک لایه برداری سطحی است که با ترکیب ژل کربن و تابش لیزر کیوسویچ با پهنای پالس7  الی 10 نانوثانیه و مد Gen Technique، می توان تاثیر حرارتی لیزر را جهت جوان سازی پوست و بستن منافذ باز پوستی افزایش داد.

 

لیزر اندیاگ کیو سوئیچ فرکشنال Jeisys - Tri Beam Premium

  • هندپیس Zoom

دارای قابلیت تنظیم سایز اسپات بین 2 الی 10 میلی متر با توجه به سایز ضایعات

  • هندپیس Collimation

اعمال انرژی یکسان علیرغم فاصله بین ضایعه و هندپیس که امکان پروسیجر سریع و امن را فراهم می کند.

  • هندپیس فرکشنال (1064 نانومتر)

اعمال 81 دات در اسپات سایز 5*5 میلی متر

  • هندپیس فرکشنال

هندپیس زوم، هندپیس Collimation و هندپیس فرکشنال جهت استفاده در دسترس هستند. به طور خاص، هندپیس فرکشنال از پرتوهای فرکشنال (81 نقطه، 5×5 میلی‌متر) استفاده می‌کند تا فلوئنس بیشتری (J/cm2) را در مقایسه با هندپیس مد بالک را ایجاد کند و امکان درمان رنگدانه‌های مختلفی را که قبلاً درمان آن سخت بود، ایجاد می کند.

  • هندپیس با قابلیت تغییرسایز اسپات  و شناسایی خودکار

قابلیت تغییر سایز اسپات از 2 الی 10 میلی متر امکان درمان در شرایط خاص را فراهم می کند. با تغییر درسطح مقطع  متغیر از2 تا 10میلیمتر، میزان Fluence دستگاه ثابت می ماند که این امکان را به پزشک می دهد تا هرگونه ضایعه ای را به راحتی درمان کند.

لیزر اندیاگ کیو سوئیچ فرکشنال Jeisys - Tri Beam Premium



رفرنس :

مشخصات

  • Jeisys
  • کره جنوبی
  • 1064, 532, 585, 650 نانومتر
  • Nd:YAG Q Switched Fractional
  • Zoom Handpiece: 2-10mm, Fractional Handpiece: 5*5mm, Variable Spot Sizes Auto-detected Handpiece : 2-10mm
  • Flat-Top Hat Mode, Guassian Mode

منابع خاص



نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

لیزر اندیاگ کیو سوئیچ فرکشنال Jeisys - Tri Beam Premium

نظر خود را بنویسید