#_عمومی دندانپزشکی

در 15 سالگی شرکت موسس دندال، 2 درصد برگشت پول به حساب فعال شد.

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-14 - گروها : مجله دندانپزشکی دندال

دو درصد بازگشت پول به حساب - کارت اعتباری دندال یار

در 15 سالگی شرکت موسس دندال، 2% برگشت پول به حساب + یک سال ارسال رایگان برای دارندگان کارت اعتباری دندال یار فعال شد.

از 17 تیر الی یک شهریور در سالروز تاسیس شرکت تکتا آفرین فناوران ایساتیس، موسس استارتاپ دندال و به مناسبت 15 سالگی آن، دارنندگان فعلی کارت اعتباری دندال یار و همچنین مشتریان جدیدی که کارت اعتباری دندال یار را درخواست و فعال نمایند، 2 درصد از مبلغ هر خرید به حساب کاربری آنان در دندال برگشت داده می شود که می توانند از آن به صورت تخفیف ریالی در خریدهای بعدی خود استفاده نمایند.

مراحل تبدیل موجودی کیف پول به کد تخفیف:

1. وارد حساب کاربری خود شوید و روی دکمه "کیف پول من" کلیک کنید.

مراحل تبدیل موجودی کیف پول به کد تخفیف

2. با کلیک بر روی دکمه "مانده کیف پول من را به کارت تخفیف نقدی تبدیل کن"، مانده کیف پول شما تبدیل به یک کد تخفیف و پول نقد خواهد شد.

مراحل تبدیل موجودی کیف پول به کد تخفیف

3. حال می توانید در سبد خرید خود کد تخفیف ایجاده شده را انتخاب و از آن برای کاهش مبلغ پرداخت استفاده نمائید.

مراحل تبدیل موجودی کیف پول به کد تخفیف

اما سامانه دندال یار چیست؟

دندال به منظور ارائه خدمتی نوین و تسهیلاتی به جامعه دندانپزشکان، روش خرید اعتباری را با شراکت بانک سامان در سامانه دندال یار طراحی و اجرا نموده که در قالب این سامانه علاقه مندان می‌توانند هر زمان که اراده نمایند، بدون پشتوانه وجه نقد، به صورت اینترنتی از طریق سامانه دندال یار در هر کجای کشور درخواست خط اعتباری خود را در شعب سراسر کشور بانک سامان ثبت نموده و به وسیله کارت اعتباری دندال یار خرید‌های مورد نیاز خود را در دندال به سادگی انجام دهند.

سقف اعتبار قابل دریافت در این فاز برای هر دوره سه ماهه، 50 الی 200 میلیون تومان (مجموعا معادل 200 الی 800 میلیون تومان در یک سال) است که شما می توانید در طی یک سال بدون مراجعه به بانک و کاغذبازی های اداری به دفعات تا سقف مبلغ کارت اعتباری دندال یار خود اقدام به خرید از سایت دندال نمائید. همچنین می توانید درخواست افزایش سقف کارت اعتباری و دوره بازپرداخت خود را پس از دو دوره بازپرداخت به معنی شش ماه پس از دریافت کارت اعتباری در دندال یار ثبت نمائید.

نرخ سود ماهانه 1.9 درصد محاسبه می شود که همزمان با انجام هر خرید، دوره بازپرداخت آن مطابق با مبلغ آن خرید آغاز می گردد و در صورت عدم استفاده از کارت، یا قسمتی از اعتبار کارت خود، ملزم به بازپرداخت مبلغ استفاده نشده نخواهید بود و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

برای عضویت و بهره مندی از مزایای کارت اعتباری دندال یار، برروی دکمه زیر کلیک نمائید

درخواست کارت اعتباری دندال یار

اشتراک پست