#_تازه های دندانپزشکی #_اندو

لایت کیور Odne Cure: اولین میکرو لیزر جهت لایت کیورینگ در داخل روت کانال

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-14 - گروها : اخبار و تازه های دندانپزشکی , مجله دندانپزشکی دندال

دستگاه لایت کیور OdneCure با تیپ فیبر نوری در اندازه میکرون

دستگاه لایت کیور Odne Cure ساخت شرکت Odne سوئیس، اولین لیزر میکرو جهت لایت کیور داخل کانال ریشه است. طراحی این دستگاه جهت استفاده با ماده پرکننده لایت کیور و تزریقی Odne Fill از طریق ادغام تیپ فیبر نوری نازک در اندازه میکرون و یک پروتکل فوتوکیورینگ سفارشی بهینه شده است. لذا، کیورینگ مواد پرکننده به طور موثر در پیچیده ترین ساختارهای کانال ریشه تضمین می شود.

 

فوتوکیورینگ 2 مرحله ای 

با رویکرد نوآورانه فوتوکیورینگ 2 مرحله‌ای Odne، تیپ فیبر نوری انعطاف‌پذیر تمام طول کانال ریشه را جهت یک فوتوکیورینگ هدفمند ناحیه آپیکال طی می‌کند (منهای 3 تا 5 میلی‌متر طول کاری).

در مرحله دوم، در بخش کرونال از بالای روزنه فوتوکیورینگ انجام می شود تا از کیورینگ کامل و یکنواخت در کل ساختار کانال ریشه، صرف نظر از مورفولوژی آن اطمینان حاصل شود.

دستگاه لایت کیور OdneCure با تیپ فیبر نوری در اندازه میکرون

تضمین کیفیت ثابت نور 

دستگاه Odne Cure با بهره گیری از فناوری مبتنی بر لیزر، خروجی نور ثابتی را با دقت استثنایی ارائه می دهد. برای اطمینان از بالاترین کیفیت کیورینگ، نور خروجی قبل از استفاده با بکارگیری سنسور فوتومتر در پایه شارژ اندازه گیری می شود که اطمینان از تکمیل مراحل درمان را تضمین می کند.

لایت کیورینگ مورفولوژی های پیچیده 

تیپ دستگاه Odne Cure نازک ترین رسانای نوری است که در اندودنتیکس استفاده می شود، مخصوصاً جهت فوتوکورینگ Odne Fill در کانال های ریشه آماده شده از طریق یک تکنیک کم تهاجمی (حداقل آماده سازی ISO 20.04) مهندسی شده است.

دستگاه لایت کیور OdneCure با تیپ فیبر نوری در اندازه میکرون

طراحی با قابلیت انعطاف پذیری عالی، جهت یابی آسان در هر کانال را تضمین می کند، در حالی که بخش فلزی آن تنظیم دستی زاویه ای را جهت تسهیل دسترسی در چالش برانگیزترین مناطق ممکن می سازد. 

 

دستگاه لایت کیور OdneCure با تیپ فیبر نوری در اندازه میکرون

اشتراک پست