تلاش برای ارتقا فرهنگ خرید سنتی

منتشر شده : بروزرسانی :1403-07-15 - گروها : اخبار و تازه های دندانپزشکی , مجله دندانپزشکی دندال

   

   

   

   

مدیر استارتاپ دندال در حوزه سلامت گفت: دندال با هدف ارتقا فرهنگ خرید سنتی به خرید آنلاین به دنبال گرفتن سهم بسزایی از شبکه توزیع سنتی در کشور بوده و با توجه به سوابق صادرات کالای ایرانی به کشورهای منطقه در چشم انداز سه ساله خود به یکی از صادرکنندگان برتر کالاهای دندان‌پزشکی تبدیل خواهد شد.

   

فرهاد نواب اعظم، مدیر استارتاپ دندال در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت درباره فعالیت‌های این استارتاپ گفت: دندال در سه زمینه اطلاع رسانی اخبار صنعت دندانپزشکی، فروشگاه آنلاین و اینترنتی و همچنین معرفی و بررسی کالاهای دندانپزشکی فعالیت دارد.

به گفته او این مجموعه مرتبط با جامعه دندانپزشکی و پزشکی بوده و دسترسی آسان و مطمئن به کالاهای با کیفیت و مورد تائید اداره کل تجهیزات پزشکی را برای دندانپزشکان و کارابران خود در سراسر ایران فراهم نموده است.
مدیر این استارتاپ سلامت همچنین درباره وجه تمایز دندال با رقیبان خود گفت: دندال باتوجه به نیاز بازار ایران و البته رعایت بالاترین استانداردهای بین‌المللی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا نسبت به رقیبان خارجی خود در حال فعالیت است و با تولید محتوا تخصصی دندانپزشکی توانسته به مرجعی برای انتخاب و بررسی کالاهای مورد نیاز دندانپزشکان تبدیل شود.

او با بیان اینکه دندال بیش از هشت سال سابقه فعالیت در شبکه توزیع و آموزش دندانپزشکی داشته است، ادامه داد: ما تجربیات و نیازهایی که در جامعه دندانپزشکی وجود داشت را تشخیص دادیم که در وب سایت دندال تا حد مطلوبی این نیاز ها رفع شده است.

نواب اعظم در پایان گفت: دندال با هدف ارتقا فرهنگ خرید سنتی به خرید آنلاین به دنبال گرفتن سهم به سزایی از شبکه توزیع سنتی در کشور بوده و باتوجه به سوابق صادرات کالای ایرانی به کشورهای منطقه در چشم انداز سه ساله خود به یکی از صادرکنندگان برتر کالاهای دندانپزشکی تبدیل خواهد شد.

     

نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت به ریاست سید محمدهادی ایازی و دبیری امیرحسین اسدی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی حجازی به عنوان دبیر اجرایی، با شعار «نبض اجتماعی شدن سلامت» از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری موسسه آوای هنر سلامت 25 و 26 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

فراخوان و کلیه اخبار و اطلاعات جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir قابل دسترسی است.

   

منبع: وب سایت جشنواره ملی رسانه های دیجیتال سلامت

    

اشتراک پست