اعطای گرنت پژوهشی در سمپوزیوم دانشجویی آکادمی Osseointegration

آکادمی Osseointegration، از بزرگترین برگزارکنندگان کنفرانس های آموزشی بین المللی فعال در حوزه کلینیک های ایمپلنت دندانی، تحقیقات و صنایع مربوط به آن محسوب می شود که در حال حاضر بالغ بر 6000 عضو حرفه ای در بیش از 70 کشور جهان دارد و با گسترش فعالیت های پژوهشی خود، گام های ارزنده و مهمی در راستای پیشرفت علم ایمپلنت و رضایت هرچه بیشتر بیماران در این زمینه برداشته است. این نهاد، هرساله متخصصان، دندانپزشکان عمومی و متخصصین لابراتوارهای دندانپزشکی را با هدف ترویج همه جانبه علم ایمپلنت، گرد هم می آورد و علاوه بر این در این نشست به تعدادی از دانشجویان گرنت پژوهشی اعطا می نماید.

نشست سالانه این آکادمی در تاریخ 28 فوریه الی 3 مارچ 2018 (9 الی 12 اسفند 96) برگزار خواهد شد و خبر شنیدنی و خوشحال کننده ای که از سوی این آکادمی اعلام شده، توجه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب نموده است.

یک گرنت ویژه هزار دلاری، برای 20 نفر از دانشجویانی که موفق به کسب بالاترین امتیاز در زمینه پژوهش های دهانی شوند، در نظر گرفته شده است. این مبلغ، تأمین کننده مخارج سفر برندگان به لس آنجلس آمریکا، جایی که قرار است نشست سالانه 2018 آکادمی Osseointegration برگزار شود، می باشد.

اعضای هیات مدیره آکادمی Osseointegration، شانس اخذ این جایزه را برای افراد عضو و غیرعضو خود، به یک اندازه در نظر گرفته اند اما همان طور که از اسم آن مشهود است، این شرایط ویژه، مختص دانشجویان است.

آخرین مهلت ارسال خلاصه های مقالات، جمعه ۲۹ سپتامبر 2017 (7 مهر 96) در نظر گرفته شده و علاقمندان می توانند از طریق آدرس الکترونیکی https://osseo2018.abstractcentral.com نسبت به ارسال مطالب علمی خود اقدام نمایند.

    

     

   

   

محصولات مرتبط

اشتراک پست