راه حلی ساده برای جذب مشتری در بازار رقابتی دندانپزشکی

منتشر شده : بروزرسانی :1403-10-02 - گروها : مطالب آموزشی , مطالب تخصصی و آموزشی دندانپزشکی

  

   

   

   

اکثر بیمارانی که برای درمان مشکلات مربوط به دهان و دندانشان به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می‌کنند، ابتدا تجربه کلی و میزان رضایت‌مندیشان را در آن مرکز درمانی را در نظر گرفته و سپس به کیفیت مراقبت‌های پزشکی آنها توجه می‌کنند. با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین شیوه خدمات مشتری، نه تنها رضایت آنان را جلب می‌کنید بلکه بیماران را تشویق خواهید کرد که شما را به اطرافیانشان معرفی کنند. با پیروی از این سه مرحله، می‌توانید خدمات مشتری ویژه ایی را در مرکز دندانپزشکی خود آغاز کنید:

1. یک فرهنگ خدمات مشتری ممتاز را برای پرسنل خود بوجود بیاورید.

هر روز صبح در مورد قواعد و اصول فرهنگ خدمات مشتریتان با کارمندان صحبت کنید، در طول روز نیز دوباره به کارگیری این اصول را به آنها یادآوری کرده و اگر تجربه موفقیت‌آمیزی در این زمینه به دست آمد، شادی آن را با پرسنل سهیم شوید. کسب هر موفقیتی، از رضایت‌مندی مشتریان ناشی می‌شود. هنگامی که بیمار با خوش‌رویی و یک تجربه فوق‌العاده از خدمات‌دهی رو‌به‌رو شود، مطمئناً این موضوع به منزله پیروزی تیم پزشکی آن مرکز بوده و این پیروزی و موفقیت را باید در کنار هم جشن بگیرند.

   

2. بیمارانتان را شگفت‌زده کنید.

با بیماران خود تماس گرفته و حال آنها را جویا شوید، از آنها بابت مراجعه مجددشان به مطب تشکر کنید، گاهی هدایای کوچکی به آنها داده و همیشه بیماران را از میزان اهمیتی که به سلامتی آنها می‌دهید، مطلع کنید و در آخر به آنها اطمینان دهید که هر آنچه در توانتان هست را برای بهبودیشان به کار خواهید گرفت.

   

3. اگر مشکلی پیش آمد در بر‌طرف کردن آن کوشا باشید.

اگر بیماری از کار شما راضی نبود، سعی کنید علت نارضایتی او را شناسایی کرده و اشکال کار را برطرف کنید. گوش دادن، دلسوزی کردن، ابراز هم‌دردی و تلاش برای حل مشکل، از جمله شیوه‌های موثر برای جلب دوباره رضایت بیمار است. اکثر بیماران به دنبال نتیجه‌ای مطلوب و تجربه‌ای برجسته از مراجعه به یک مطب دندانپزشکی هستند. 

    

تهیه کننده: واحد تحریریه دندال

  

محصولات مرتبط

اشتراک پست