معرفی نرم افزار inLab SW 18 محصول کمپانی دنتسپلای سیرونا

  

 

  

  

امروزه موفقیت یک سیستم CAD/CAM در لابراتواری های دندانپزشکی، ضرورتاً به نرم افزار مورد استفاده در آن بستگی دارد. این نرم افزار باید طیف وسیعی از عملکردها را پوشش دهد و از محیطی کاربر پسند برخوردار باشد. این ها ویژگی های مهمی هستند که در آخرین بروزرسانی نرم افزار SW 18InLab دیده می شود.

لابراتواری جدید دنتسپلای سیرونا، در آوریل 2018 اقدام به راه اندازی نرم افزار InLab 18.0 نمود. این نرم افزار، منجر به بهینه شدن محدوده فانکشنال و اداره بهتر نرم افزارهای CAD/CAM برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی و پروسه های تولید در لابراتواری های دندانپزشکی شده است. دنسپلای در آپدیت جدید خود، به بهبود طراحی مدل قبلی پرداخته است، به طوری که اکنون مدل های فول آرچ با پایه های متحرک و مدل هایی با آنالوگ های ایمپلنت می توانند ساخته شوند؛ به همراه جینجیوال ماسک جداگانه برای هر مدل. سیستم های آرتیکولاتور مختلف می تواند در آن قرار داده شود و مدل به صورت انحصاری علامت زده شود. در نهایت، دیتاهای مدل کامل برای پرینت 3D آماده می شوند.

  

Dentsply Sirona  

در زمینه راه حل های ترمیم ایمپلنت، InLab اولین برنامه ای است که گزینه هایی را برای طراحی بریج های چندلایه ای جینجیوال با هدف کسب حداکثر زیبایی پیشنهاد می دهد. طبق این پروسه، با جداسازی ساختار جینجیوال از ساختار ونیر، موادی با متریال مختلف تولید شده و ساختار ونیر به عنوان یک قطعه، به کراون های جداگانه تقسیم می شود.

ویژگی منحصربفرد سیستم فعلی، “1:1 Copy Mode” نام دارد. با استفاده از این فانکشن، شکل هندسی رستوریشن دقیقاً مطابق با شکل اورجینال و ایده آل آن کپی می شود و هر تنظیماتی که در راه حل های موقتی یا بلندمدت ایجاد شود، به رستوریشن نهائی منتقل می گردد. این ویژگی، صرفه جویی در زمان کاربر را بسیار زیاد می کند و برای هرنوع اتچمنتی قابل اجراست.

  

inLab SW 18   

به گفته مدیر بخش نرم افزارهای لابراتواری دنتسپلای، نسخه جدید InLab SW 18 به طور قابل توجهی ارتقا یافته است، به خصوص در مواقعی که می تواند از لابراتواری های دندانپزشکی پشتیبانی کند و امکان تسهیل بخشی به عملیات را فراهم نماید. علاوه بر این، مرحله مدیریت تجدیدنظر شده، به کاربر اجازه می دهد که طی مروری سازمان یافته و شفاف، از یک ابزار هوشمند جهت موقعیت یابی دقیق و سریع، مدیریت بهینه رستوریشن و انعطاف بخشی به تنظیمات گزینه ها در طول مراحل طراحی بهره مند شود.

با این توصیفات، برای اولین بار، یک لابراتواری InLab می تواند داده های اسکن یا ترمیم را به سرعت و در کمال امنیت به یک لابراتواری InLab دیگر انتقال دهد، مجدد آنها را از طریق پورتال اتصال سیرونا دریافت نماید و بر بهینه سازی عملیات ساخت و تولید بیفزاید.

  

تهیه کننده: واحد تحریریه دندال

  

محصولات مرتبط

اشتراک پست