معرفی دستگاه اشعه ایکس چندمنظوره Veraview X800 محصولی از کمپانی Morita

منتشر شده : Modified :1403-02-07 - گروها : اخبار و تازه های دندانپزشکی , نوآوری های دندانپزشکی

  

  

  

  

این دستگاه دارای قابلیت های 3D، پانورامیک و سفالومتریک است و با داشتن ویژگی های منحصربفرد و کاملاً عملی، تصاویر حیرت آوری را به منظور ارزیابی های کلی فراهم می آورد.

  

قابلیت self-adjusts:

Veraview X800 تکنولوژی پیشرفته ای را ارائه می دهد که می تواند به صورت خودکار زاویه بهینه پرتوهای اشعه ایکس، پرتوهای افقی مربوط به تصاویر 3D و یا 5 درجه بیشتر برای تصاویر پانورامیک 2D را در شکل مطلوب تنظیم کند. این قابلیت، باعث بالا رفتن کیفیت تصاویر و حذف مزاحمت های بالقوه ناشی از ساختارهای آناتومیکی همچون سایه پایه جمجمه و سقف بالای دندان های ماگزیلاری خواهد شد. برای تصاویربرداری های 3D، پرتوهای افقی موجب به حداقل رساندن انحرافات و مصنوعات فلزی می شود.

  

X800  

قابلیت های مربوط به تصاویر CBCT:

کیفیت تصاویر CBCT همچنین با کاهش 80 میکرومتری سایز وکسل و فراهم سازی وضوح 2/5 جفت خط بر میلیمتر (LP/mm)، تا حد زیادی ارتقاء یافته است. این دستگاه با تدارک 11 زمینه دید (FOV) قادر است مناطق دندانی و ماگزیلوفیشیال را به خوبی پوشش دهد.

  

X800  

زومینگ ویژه:

از دیگر ویژگی های پیشرفته تصویرسازی این دستگاه می توان به زوم منحصر بفرد Morita اشاره نمود. با گسترده شدن میدان دید و نیاز به افزایش رزولوشن در ناحیه انتخابی اسکن، امکان رزولوشن بیشتر برای میدان جدید فراهم می شود بدون اینکه لازم باشد فرآیند اسکن تکرار شود. علاوه بر این، وجود دو mode مختلف برای تصاویر 3D، کنترل و انعطاف پذیری بیشتری را درمورد رزولوشن و زمان در هنگام روتیشن های 180 درجه و 360 درجه فراهم می کند.

گفته می شود که Veraview X800 برای بسیاری از کاربردهای دندانپزشکی مفید عمل می کند از جمله جراحی های دهان، ماگزیلوفیشیال، ایمپلنتولوژی، پریودنتیکس، ارتودنسی و حوزه های عمومی.

 

X800  

  

تهیه کننده: واحد تحریریه دندال

  

اشتراک پست