فقط در ده ثانیه! معرفی مسواک پیشرفته Y-Brush محصول کمپانی FasTeesH

  

  

  

  

Y-Brush مسواک جدیدی است که قادر است دندان ها را  به طور همزمان در تنها 10 ثانیه تمیز کند. اثربخشی این مسواک به کمک آزمایش های in-vivo و in-vitro به اثبات رسیده و همگان را نسبت به توانمندی های خود مطمئن ساخته است.

این محصول نتیجه سه سال تحقیقات مستمر و تمرکز بر تکنولوژی های نوآورانه علمی و اصولی می باشد و به دلیل سرعت بالا و عدم نیاز به حرکات دست، برای اقشاری مانند سالمندان و کودکان بسیار کاربردی است.

  

Y-Brush   

حدود یک سوم مردم آمریکا کمتر از دوبار در طول روز دندان های خود را مسواک می زنند و علاوه بر این، طول مدت هربار مسواک زدن آنها کمتر از دو دقیقه ای است که توسط متخصصین این حوزه توصیه شده است. به گفته بنجامین کوهن مدیرعامل شرکت FasTeesH این مسواک برای افرادی که مسواک زدن را کاری سخت و خسته کننده می دانند ساخته شده تا سلامت دهان و دندان آنها به خطر نیفتد.

  

Y-Brush    

مکانیزم عملکردی این مسواک مشابه مسواک های برقی است؛ سر U شکل آن به شسته شدن همزمان همه دندان ها منجر می شود و با دارا  3 سایز متفاوت و سه حالت ارتعاش کم، متوسط و زیاد، برای همه سنین با حساسیت های دندانی متفاوت کارامد است.

  

Y-Brush   

در روش سنتی مسواک زدن، دندان ها یکی یکی تمیز می شوند و به طور میانگین هر دندان زمانی به اندازه 4 ثانیه از فرد می گیرد. اما Y-Brush با روش های اصولی به طور همزمان همه دندان ها را در 10 ثانیه (5 ثانیه دندان های بالا و 5 ثانیه دندان های پایین) شسته و تکرار می کند و کاربر می تواند از تمیز شدن کامل دهانش آسوده خاطر باشد.

  

       

   در ده ثانیه،‌ مسواک بزنید 

تهیه کننده: واحد تحریریه دندال

  

اشتراک پست