اسکنر داخل دهانی سیاه-سفید 3Shape - TRIOS

  ناموجود 

خلاصه اطلاعات

    

بسته به شرایط خرید و قیمت ارز، قیمت این محصول متغیر می باشد.

        

 

 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

     dandal

 
 
 
موجود شد، مرا مطلع کن.

  • ناموجود
  • Free

آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

اول، تعداد اقساط را انتخاب به به سبد اضافه کنید. سپس، کالاهای مورد نیاز دیگر را به دلخواه به سبد اضافه افزوده تا جمع سفارش حداقل مبلغ ۵۰ میلیون رسیده و بعد تا مرحله پرداخت پیش بروید. در آنجا، گزینه پرداخت اقساطی را انتخاب تا دفترچه اقساط الکترونیکی نمایش داده شود و شما بتوانید سفارش خود را ثبت کنید. جزئیات بیشتر پس از انتخاب گزینه درگاه اقساطی نمایش داده می‌شود.

روش پرداخت: اقساط 3 ماهه

نوع تسویه: 25٪ نقد + 3 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎0 تومان (25.00%)

تعداد قسط: 3

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎0 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎0 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎0 تومان

روش پرداخت: طرح اقساطی ۶ ماهه

نوع تسویه: 50٪ نقد + 6 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎0 تومان (50.00%)

تعداد قسط: 6

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎0 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎0 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎0 تومان

اسکنر داخل دهانی TRIOS ساخت کمپانی دانمارکی 3Shape، با به کارگیری اصل میکروسکوپ هم‌كانون و سرعت اسکن بالا، وسیله ایی ایده آل در خدمت دندانپزشکی دیجیتال در حیطه های مختلف از جمله ایمپلنتولوژی، ارتودنسی و لابراتواری با چندین کاربرد متنوع می باشد. 

تریوس ­­­با استفاده از تکنولوژی Ultrafast Optical Sectioning قادر به عکسبرداری بیش از سه هزار تصویر دو بعدی در هر ثانیه و سپس با ترکیب نمودن آن ها (بیش از هزار تصویر) به تصویر سه بعدی دست می یابد. این دستگاه بواسطه داشتن صفحه لمسی و ارائه تصویر دیجیتال علاوه بر سهولت کار دندانپزشک و امکان توضیح طرح درمان و وضعیت کنونی فرد, رابطی میان دندانپزشک و لابراتوار می باشد.

       

3shape - trios

 

   

     

 مزیت های کلیدی
       

3shape - trios                             3shape - trios

اسکن رنگ واقعی  و تشخیص دقیق شید دندان

                

3shape - trios                             3shape - trios

       

امکان استفاده از اسکنر TRIOS به عنوان یک دوربین داخل دهانی ثبت تصاویر با کیفیت HD و همچنین قابلیت مشخص نمودن نواحی اطراف و توضیح راه های احتمالی برای درمان به بیمار

      

              

         

3shape - trios

TRIOS Standard

نسل اول TRIOS
قابلیت اتوکلاو سری اسکنر
مناسب برای کرون و بریج
مناسب برای اینله و انله
سیاه - سفید

     

        

3shape - trios

    

مطالعات انجام شده

بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات دیجیتال، در پی طراحی و ساخت نمونه های جدید اسکنر داخل دهانی می باشند و به همین دلیل، در بازار این نوع محصولات، تنوع خوبی به چشم می خورد. وجود همین تنوع و همچنین قیمت بالای این محصولات، زمینه ساز سخت گیری های بیشتر خریداران در انتخاب اسکنر مورد نظرشان است. تحقیقات و مطالعات زیادی به منظور سنجش عملکرد و بهبود مستمر اسکنرها در دنیا انجام می گیرد.

       

طبق آخرین مطالعه انجام گرفته توسط گروهی از متخصصین دانشگاه پزشکی کارولینای جنوبی، اسکنرها از لحاظ صحت، دقت و زمان مورد نیاز برای اسکن در دو روش Full arch و Posterior sextant با یکدیگر متفاوت می باشند. در این مطالعه آزمایشگاهی هفت اسکنر داخل دهانی بنام با کمک نرم افزار 3D مترولوژی با یکدیگر مقایسه شدند و نتایج جالبی بدست آمد.
   

  • CEREC Omnican - Dentsply Sirona
  • CEREC Bluecam - Dentsply Sirona
  • PlanScan - Planmeca
  • Cadent iTero - Align Technology
  • C3500 - Carestream
  • Trios - 3Shape
  • D800 Model Scanner - 3Shape
       

به نقل این گروه، اسکنر PlanScan و همچنین اسکنر CEREC Omnican به عنوان بهترین گزینه برای اسکن کردن Sextant به دلیل داشتن بهترین دقت و صحت معرفی گردید و اسکنر تریوس به دلیل داشتن بهترین تعادل در سرعت و دقت، بهترین گزینه برای اسکن Full arch بوده است.

این مقاله در ماه جولای سال 2017 در مجله Prosthetic Dentistry منتشر شده است که حق کپی آن برای پایگاه اطلاع رسانی Elsevier بوده و در بسیاری از وب سایت های دیگر همچون Science Direct نیز منتشر گردیده است.

این مقاله را در مجله دندال نیز می توانید مطالعه نمائید.
    

دانلود مقاله

         

      * برای مشاهده تصویر با وضوح بالاتر لطفاً برروی تصویر کلیک نمائید.

planmeca

   
اما این پایان ماجرا نیست... تحقیقات همچنان ادامه دارد و ممکن است نتایج باز هم تغییر کند. سوال اصلی اینجاست که بهترین راه برای انتخاب چنین تجهیزاتی چیست؟ برای پاسخ به این سوال، آگاهی از نتایج مطالعات معتبر دنیا اولویت اول است. در مرحله بعد، تشخیص صحیح نیازها و انتظارات خود قبل از هرگونه اقدامی برای خرید می باشد و در نهایت، کار با دستگاه و مشاهده عینی عملکرد مفید است که می تواند میزان قدرت دستگاه را در برآورده ساختن انتظارات خریدار مشخص نماید.

   
در همین راستا، توصیه ما این است که با دنبال نمودن بخش دندانپزشکی دیجیتال دندال از ابتدا، از بازی های تجاری فاصله گرفته و بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

   
با وجود تحقیقات صورت گرفته در زمینه تعیین بهترین اسکنر داخل دهانی، باید گفت در حال حاضر پاسخ به این سوال که کدام دستگاه بهترین است، به آسانی امکان پذیر نیست، چرا که بسیاری از دستگاه های مورد بررسی به صورت علمی در دسترس نیستند و هر كدام كارايی متفاوتی دارند. از طرفی هر یک از اسکنرهای داخل دهانی موجود دارای ویژگی های انحصاری، مزایا و معایبی هستند که دندانپزشکان را متناسب با اولویت ها و نیازهایشان، در انتخاب سیستم مناسب مورد نیاز یاری می نمایند.  

      

  

منابع:

Accuracy of four intraoral scanners in oral implantology: A comparative in vitro study. Imburgia M., Logozzo S., Hauschild U., Veronesi G., Mangano C., Mangano F.G. BMC Oral Health, Volume 17,2017
   

Evaluation of the accuracy of 7 digital scanners: An in vitro analysis based on 3-dimensional comparisons. Renne, Walter et al. Journal of Prosthetic Dentistry, Volume 118, Issue 1, 36-42



رفرنس :

مشخصات

  • 3Shape
  • دانمارک

منابع خاص

محصول جدید



نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

اسکنر داخل دهانی سیاه-سفید 3Shape - TRIOS

نظر خود را بنویسید