ضدعفونی کننده هندپیس Dmetec - Clevo

  ناموجود 
 
موجود شد، مرا مطلع کن.

  • ناموجود
  • Free

   آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

روش پرداخت: توقف موقت اقساطی

پیش پرداخت: ‎0 تومان (0.00%)

تعداد قسط: 1

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎5,000,000 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎0 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎5,000,000 تومان

Clevo

UV Disinfector for Handpieces

clevo dmetec

استریل لوازم دندانپزشکی و کنترل عفونت و لزوم رعایت دقیق آن توسط کادر درمانی با هدف پیشگیری و کاهش انتقال عفونت همواره از مهمترین مسائل بهداشتی در مطب و کلینیک های دندانپزشکی حائز اهمیت می باشد. کلیه ترشحات، خون و مایعات آلوده به خون، عفونی تلقی می گردد. بنابراین رعایت دستورالعمل های بهداشت برای کلیه کادر درمانی اعم از دندانپزشک، بهداشت کاران دهان و دندان و تکنسین هی لابراتوارهای دندانپزشکی الزامی می باشد. ضدعفونی کردن به معنی کاهش تعداد میکروارگانیسم های روی وسیله به اندازه ایست که توان ایجاد بیماری در انسان را نداشته باشد.
   

با استفاده از اشعه ماورای بنفش، ضدعفونی بدون استفاده از مواد شیمیایی و یا به کارگیری حرارت های بالا میسر شد و ضدعفونی در مواردی که قبلا مشکل و یا غیرممکن بود را امکان پذیر نمود. امروزه ضدعفونی با اشعه ماورای بنفش، نه فقط به عنوان یک روش با ارزش و موثر شناخته شده، بلکه در خیلی از موارد به عنوان مکمل سایر روش های ضدعفونی بکار گرفته می‌شود.

اشعه ماوراء بنفش یا UV یک نوع انرژی موجود در طیف الکترو مغناطیسی بوده و نوری بین اشعه ایکس و نور مرئی دارد.
    

برخلاف اغلب ضدعفونی کننده‌ها، تشعشع اشعه ماورای بنفش، میکروارگانیسم ها را به وسیله اثر متقابل شیمیایی غیر فعال نمی‌کند بلکه آنها را به وسیله جذب نور توسط خودشان غیرفعال می نماید که باعث واکنش فتوشیمیایی می‌شود. اشعه مذکور مواد مولکولی ضروری برای عامل سلولی را تغییر می دهد چون اشعه UV در دیواره سلول میکروارگانیسم ها نفوذ می‌کند، اسیدهای نوکلئیک و دیگر مواد سلولی حیاتی به وسیله آن اثر، تحت تاثیر قرار می‌گیرند. در نتیجه سلول هایی که در معرض این اشعه قرار گرفته اند ضدمه دیده و یا نابود می‌شوند. مدارک کافی وجود دارد که اگر انرژی UV به مقدار کافی به ارگانیسم ها تابیده شود، اشعه UV می تواند آب را به اندازه‌ای که نیاز است ضدعفونی کند. برای از بین بردن میکروارگانیسم های کوچک مانند باکتری ها و ویروس ها مقداری اشعهUV لازم است اما برای از بین بردن و غیرفعال کردن پروتوزآ مانند ژیاردیا و کریپتواسپوریدیوم انرژی UV مورد نیاز، چندین برابر انرژی لازم برای غیرفعال کردن باکتری ها و ویروس ها خواهد بود. در نتیجه اشعه UV برای ضدعفونی کردن و یا برای آب های زیرزمینی که در آنها ژیاردیا و کریپتواسپوریدیوم وجود ندارد، موثر است.

   

مزایای استفاده از دستگاه Clevo:

- اامکان ضدعفونی نمودن انواع هندپیس و ابزار کوچک دندانپزشکی

- سبک و پرتابل

- دارای سنسور برای عملکرد اتوماتیک

- ضدعفونی کردن ابزار فقط در 15 ثانیه

- ساطع نمودن اشعه UV پر قدرت (695487uw/cm)

- 8000 ساعت عمر مفید لامپ UV

- خوشبوکننده محیط مطب

- دارای مجوز CE

- برچسب اصالت کالا



رفرنس :

مشخصات

  • Dmetec
  • کره جنوبی
  • 1.1 کیلوگرم
  • 105mmX220mmX105mm

منابع خاص

محصول جدید



نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

ضدعفونی کننده هندپیس Dmetec - Clevo

نظر خود را بنویسید