دست خشک کن High Speed - آذین صنعت

  ناموجود 

خلاصه اطلاعات

دست خشک کن با توان (1800 -1200) وات

ساخت ایران

دارای بدنه پلی اتیلن فشرده ABS

سیستم محافظ اتوماتیک جهت افزایش عمر دستگاه

 

  

 12 ماه گارانتی خدمات پس از فروش

 
موجود شد، مرا مطلع کن.

  • ناموجود
  • Free

   آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

روش پرداخت: اقساط 6 ماهه

نوع تسویه: 35٪ نقد + 6 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎3,037,615 تومان (35.00%)

تعداد قسط: 6

ارزش افزوده: ‎788,991 تومان

مبلغ هر قسط: ‎1,006,029 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎394,890 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎9,073,789 تومان

آذین صنعت به عنوان وارد کننده و عرضه کننده انواع دستگاه های نظافتی و رفاهی و همچنین کاور کفش می باشد که با ارائه طیف وسیعی از دستگاه ها و قطعات مصرفی در این زمینه توانسته است پاسخگوی بخش بزرگی از نیازهای مصرف کنندگان باشد . غالبا این تجهیزات در سطح صنعتی می باشند و مناسب جهت استفاده در بیمارستان ها ، کارخانجات ، ادارات و سازمان ها می باشد.

 

دست خشک کن High Speed  در مطب ها ، کلینیک ها ، فرودگاه ها ، بیمارستان ها و تمامی اماکنی که اهمیت بالایی برای خشک کردن سریع دست و حرفه ای بودن محیط بهداشتی خود قائل هستند، مناسب است . شرکت آذین صنعت این محصول با کیفیت و به روز را در رنگ های بسیار جذاب، ارائه کرده است . جنس مقاوم بدنه ، سایز مناسب ، قدرت موتور و طراحی مدرن این دستگاه را نسبت به سایر مدل های موجود در بازار، متمایز کرده است . این دست خشک کن با تکنولوژی موتور جت ساخته شده که جزء به روز ترین تکنولوژی های این عرصه محسوب می شود.

 

ویژگی ها

 

تکنولوژی موتور جت

 

موتور به کار رفته دراین دست خشک کن از تکنولوژی موتور جت ساخته شده است که دارای توان 1200 تا 1800 است که می تواند هوای مفید برای خشک کردن دست را با سرعت 90 متر بر ثانیه تولید و خارج کند . حجم  هوای خروجی از دستگاه 150 متر مکعب بر ساعت است . هوایی که به دو طرف دست دمیده می شود، توانایی جدا کردن قطرات آب چسبیده به نقاط دست و ریختن این قطرات به داخل مخزن تعبیه شده در زیر دستگاه را دارد.

 

تصفیه هوا

 

هوای تولید شده در این دستگاه،  قبل از رسیدن به دست ها ، از یک فیلتر مناسب  رد شده و تصفیه می شود .

 

سیستم محافظ اتوماتیک

 

کارکرد این دستگاه به صورتی است که در صورت بالا رفتن دمای موتور تا بیش از 80 درجه سانتی گراد، دستگاه برای کاهش دما به صورت اتوماتیک خاموش و پس از خنک شدن ، مجددا آماده ی کار می شود . استفاده ی این سیستم در دست خشک کن برقی High Speed  باعث کاهش استهلاک و افزایش عمر مفید موتور می شود .

 

مخزن

 

طراحی دست خشک کن برقی High Speed به گونه است که همانند سایر برندها حتی المقدور قطرات آب دست ها به زمین نریزد . حالت تونلی این دستگاه برای محل قرار گیری دست ، موتور قدرتمند و طراحی محل تعبیه ی مخزن ، باعث جلو گیری از پاشش قطرات به بیرون از دستگاه شده و نظافت محیط را حفظ می کند . این قطرات درون مخزن جمع آوری می شود که در محل مناسبی قرار دارد . جنس این مخزن پلی اتیلن مقاوم است.

 

تخلیه مخزن

 

 برای تخلیه ی آب جمع شده در مخزن، آن را از قسمت زیرین دستگاه خارج کرده و مایع تخلیه می شود. محل قرار گیری مخزن قسمت پایین دستگاه است و برای خارج کردن آن باید به صورت کشویی آن را به سمت بیرون کشید . بعد از بیرون آوردن مخزن از بدنه ی دستگاه و باز کردن درب روی آن ، آب جمع شده در مخزن را به می توان خارج نمود.

 

چشم الکترونیکی

 

برای استفاده از این دستگاه دست ها در داخل قسمت خشک کن قرار می گیرد و این دستگاه بصورت اتوماتیک و توسط چشمی تعبیه شده روشن می شود و در زمان ده ثانیه دست ها را کاملا خشک کرده و خاموش می شود.

 

تایمر اتوماتیک

 

 در صورتی که کاربر بیش از 15 ثانیه از دستگاه استفاده کند، دستگاه خاموش می شود که این عمل توسط تایمر اتوماتیک انجام می شود . برای راه اندازی دوباره دست ها را از محل خشک کردن باید خارج کرد که با این کار دستگاه آماده ی کار مجدد خواهد شد.

 

طراحی

 

بدنه ی این دستگاه از جنس پلی اتیلن مقاوم ، فشرده و ضد سوختگی است که با رنگ های چشم نواز آماده ی عرضه می باشد. این دست خشک کن برای هماهنگ شدن با محیط بهداشتی مورد استفاده، در رنگ های مختلف و جذاب طراحی شده که زیبایی خاصی به محیط اطراف می بخشد. طراحی مدرن، زیبا و البته کار آمد دستگاه، باعث قرار گیری این دستگاه در گزینه های اول انتخاب ادارات، رستوران ها، منازل و بیمارستان شده است .

 

نصب آسان

 

این دستگاه دارای پایه ی نصب آسان است که تنها توسط چند پیچ کوچک و بزرگ به محل مورد نظر نصب می شود ، سپس با قرار دادن دستگاه به صورت کشویی رو پایه و اتصال آن به برق شهری 220 ولت، آماده ی کار می شود. این پایه وزن 16 کیلو گرمی دستگاه را به راحتی مهار کرده و دست خشک کن را ثابت نگاه می دارد.

 

کارکرد دستگاه

 

دستگاه های موجود در بازار که هوا را از قسمت زیرین دستگاه خارج می کنند، بنابراین برای خشک کردن دست ، باید آن را در حالت ها و جهات مختلف چرخاند و جا به جا کرد. البته هنگام خشک کردن، قطرات آب چسبیده روی دست به زمین خواهد ریخت که اتفاق نا خوشایندی است، اما دست خشک کن high speed به نحوی طراحی شده که برای خشک کردن دست ، دست را از قسمت بالا وارد قسمت خشک کن باید کرد . به منظور خشک کردن کامل دست ها، نیازی به جا به جایی یا چرخش آن ها نیست و فقط با ثابت نگه داشتنشان در مدت 10 ثانیه دست به طور کامل خشک می شود . همچنین قطرات آب چسبیده روی دست، درون مخزن می ریزد و در نتیجه آن زمین خیس نمی شود . دستگاه قابلیت استفاده ی طولانی تر از 15 ثانیه را نیز دارد که برای این کار باید دست را یکبار خارج و دوباره در دستگاه قرار داد.

 



 بررسی محصول

 

 

طریقه نصب

 

ابتدا صفحه نصب آسان را بر روی دیوار نصب نموده (توسط پیچ های موجود در بسته) سپس دستگاه را بر روی صفحه جاگذاری نموده ، کشوی زیر دستگاه را خارج نموده و ، بدنه و صفحه نصب را توسط دو عدد پیچ محکم کرده و کشوی را سرجای خود قرار داده می شود .

 

 

مکان های قابل استفاده

 

  • مطب
  • کلینیک
  • بیمارستان
  • هتل
  • رستوران

 

نقاط قوت

 

  •  سرعت بالای خشک کردن دست (10  ثانیه )
  • قدرت مناسب
  • ظاهر زیبا و مدرن
  • تایمر جهت حفاظت از موتور
  • دارای فیلتر تصفیه هوا


رفرنس :

مشخصات

  • آذین صنعت
  • ایران
  • 30 / 19 / 65
  • برق شهری
  • (1800- 1200) وات
  • 16 کیلوگرم
  • پلی اتیلن فشرده ABS
  • 90 متر بر ثانیه
  • 150 متر مکعب بر ساعت
  • 10 ثانیه

منابع خاص

محصول جدید



نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

دست خشک کن High Speed - آذین صنعت

نظر خود را بنویسید