دستگاه کاور کفش آذین صنعت 1100 - آذین صنعت

  ناموجود 

خلاصه اطلاعات

دستگاه کاور کفش

ساخت ایران

دارای بدنه فلزی و رول چسبی

 مناسب برای استفاده 300 جفت کفش

دارای تیغه فلزی با طول عمر بالا و بدون کند شدن به منظور برش رول 

 
موجود شد، مرا مطلع کن.

  • ناموجود
  • Free

   آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

روش پرداخت: اقساط 6 ماهه

نوع تسویه: 35٪ نقد + 6 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎314,358 تومان (35.00%)

تعداد قسط: 6

ارزش افزوده: ‎81,651 تومان

مبلغ هر قسط: ‎104,112 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎40,867 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎939,032 تومان

آذین صنعت به عنوان وارد کننده و عرضه کننده انواع دستگاه های نظافتی و رفاهی و همچنین کاور کفش می باشد که با ارائه طیف وسیعی از دستگاه ها و قطعات مصرفی در این زمینه توانسته است پاسخگوی بخش بزرگی از نیازهای مصرف کنندگان باشد . غالبا این تجهیزات در سطح صنعتی می باشند و مناسب جهت استفاده در بیمارستان ها ، کارخانجات ، ادارات و سازمان ها می باشد .

 

بیشترین میزان انتقال آلودگی در محیط های حساس از طریق کف کفش می باشد . استفاده از کاور کفش در این موارد بسیار معمول می باشد.   این مدل نایلون مخصوص به زیر کفش چسبیده و از انتقال آلودگی جلوگیری می کند (برای برخی از افراد سوال پیش می آید که روی کفش چرا پوشش داده نمی شود؟ البته این مدل روی کفش را پوشش نمی دهد ولی عموما روی کفش آلودگی وجود ندارد و این مدل کف کفش و کناره های کفش را پوشش می دهد.(

دستگاه کاور کفش آذین صنعت دارای بدنه فلزی با رنگ کوره ای و رول چسبی می باشد که از لحاظ هزینه مصرفی بسیار مقرون به صرفه است.

   

ویژگی ها

 

· مقرون به صرفه

 

لوازم مصرفی این دستگاه رول کاور کفش به تعداد 600 عدد است که با یکبار قرار دادن رول  300  جفت کفش را کاور می کند. هزینه این رول تقریبا یک پنجم نایلون مدل های دیگر دستگاه کاور کفش می باشد.

  

· بدنه فلزی 

 

جنس بدنه این دستگاه از فولاد با ضخامت 1.3میلیمتر می باشد که با رنگ کوره ای پوشش داده شده و در مقابل ضربه مقاوم است و در مکان های پر رفت و آمد نیز از آن می توان استفاده کرد.

   

· تشکچه 

 

داخل دستگاه تشکچه وجود دارد که با فشار دادن کفش درون آن نایلون به کفش می چسبد که در هنگام نیاز به شستشو و یا تعویض ، روکش جدا می شود (توسط زیپ) و مجددا در سر جای خود قرار می گیرد

  

· تیغه فلزی

 

در جلوی دستگاه یک عدد تیغه فلزی از جنس استیل برای برش رول وجود دارد که دارای ضخامت مناسب با طول عمر بالا و بدون کُند شدن است.

  

· صفحه ضد لغزش

 

در زیر این دستگاه یک عدد صفحه ضد لغزش از جنس لاستیک قرار گرفته است که در هنگام استفاده از جابجایی دستگاه کاور جلوگیری می کند.

 

طرز استفاده از دستگاه کاور کفش

 

ابتدا کفش را در قسمت میانی دستگاه فشار داده و به سمت عقب کشیده و با استفاده از تیغه لبه رول را برش داده می شود.  برای بهتر شدن ظاهر کاور کفش لبه های جلو و عقب را روی کفش برگردانده می شود.   

برای استفاده در طولانی مدت و مسافت زیاد می توان دو یا سه بار این عمل را انجام داد.

 

 

 

نقاط قوت

 

  • بدنه مقاوم
  • لاستیک ضد لغزش
  • رول 600 عددی رایگان

 

نقاط ضعف

 

  • ظاهر صنعتی



رفرنس :

مشخصات

  • آذین صنعت
  • ایران
  • 53 / 22 / 14 سانتی متر
  • فلزی با رنگ کوره ای
  • 5 سال
  • فوری

منابع خاص

محصول جدید



نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

دستگاه کاور کفش آذین صنعت 1100 - آذین صنعت

نظر خود را بنویسید