پکیج جراحی 100 عددی - Bio3 Implants

  موجود 

خلاصه اطلاعات

با خرید این پکیج ویژه، 100 عدد فیکسچر و به عنوان بخشی از این پیشنهاد فوق‌العاده، یک کیت جراحی کامل به همراه یک عدد تورک رچت + 5 عدد فیکسچر اضافی را به صورت رایگان دریافت می‌کنید.

‎442,550,000
 

  • موجود
  • Free

   آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

روش پرداخت: اقساط 6 ماهه

نوع تسویه: 35٪ نقد + 6 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎154,892,500 تومان (35.00%)

تعداد قسط: 6

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎51,298,921 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎20,136,025 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎462,686,025 تومان

با خرید این پکیج ویژه، 100 عدد فیکسچر و به عنوان بخشی از این پیشنهاد فوق‌العاده، یک کیت جراحی کامل به همراه یک عدد تورک رچت + 5 عدد فیکسچر اضافی را به صورت رایگان دریافت می‌کنید.

bio3 fixture package 100pcs

105 عدد فیکسچر را می توانید به سلیقه خود از دو مدل فیکسچر Advanced و Progressive از برند Bio3 آلمان انتخاب نمائید. یکی از مزیت های عالی برای این دو مدل فیکسچر بایوتری، قطعات پروتزی و کیت جراحی یکسان و مشترک می باشد که کار با آنها و پروسه انتخاب را برای دندانپزشکان بسیار ساده نموده است.

پشتیبانی فروش در تمامی مراحل و به منظور تکمیل سفارش و تسریع فرآیند، همراه شما خواهند بود. برای انتخاب فیکسچر و سایز موردنظر خود و درج تعداد برای هر مورد، می توانید فایل پیوست شده به محصول با نام Bio3 Fixture Order - Package (تصویر زیر) را دانلود نمائید.

bio3 implants advanced and progressive fixtures

آشنایی با محصولات این پکیج

1. Progressive Implant

فیکسچر پروگرسیو از جنس تیتانیوم گرید 4 بوده، شکلی شبیه به ریشه دندان دارد. بدنه مخروطی شکل (کونیکال) فیکسچر Progressive و رزوه های تیز آن با عمق مختلف باعث شده تا فشرده سازی استخوان در استخوان های نوع III و IV به بهترین شکل ممکن انجام شود و ثبات اولیه بالایی در این استخوان ها داشته باشد و برای استفاده در استخوان های نوع III ،II و IV بسیار ایده آل و مناسب می باشد. همچنین بدنه این فیکسچر نیز کاملا با شکل دریل منطبق می باشد و می تواند به راحتی با استخوان فیت شود و با آن ارتباط برقرار نماید. از سوی دیگر باریک شدن بدنه فیکسچر، ویژگی self-tapping آن را تضمین می‌کند.
قسمت گردن فیکسچر Progressive نیز دارای رزوه های میکرو بوده که تا حد زیادی، سطح تماس فیکسچر را با لایه کورتیکال استخوان فک افزایش می دهد و مانع از تحلیل استخوان می شود.
ایمپلنت Progressive، هیدروفیلیک است. به همین دلیل، پیوند بین سطح ایمپلنت با استخوان سریعتر شکل گرفته و بسیار قوی خواهد بود. تشکیل این پیوند مستحکم برای شروع استخوان سازی (استئواینتگریشن) و ادامه آن، اهمیت بسیار زیادی دارد.

عرضه شده در دو پلتفرم:
- پلتفرم استاندارد: دارای کانکشن هگز داخلی 2.1 میلی متر، قطر 3.3 و 3.8 میلی متر و چهار طول 8، 10، 11.5 و 13 میلی متر می باشد.
- پلتفرم واید: دارای کانکشن هگز داخلی 2.5 میلی متر، قطر 4.2 و 5 میلی متر و چهار طول 6، 8، 10، 11.5 و 13 میلی متر می باشد.

 

2. Advanced Implant

فیکسچر Advanced شرکت Bio3 Implants با طراحی ویژه خود، در تمام انواع استخوان ها (نوع I تا IV) کاربرد دارد. این فیکسچر، ساخته شده از تیتانیوم گرید 4، دارای ظاهری شبیه به ریشه دندان است. بدنه مخروطی شکل (کونیکال) فیکسچر با دریل های مرسوم سازگاری دارد، بنابراین به راحتی با استخوان ها هماهنگ شده و اتصال محکمی ایجاد می کند. همچنین، باریک شدن بدنه فیکسچر ویژگی خودکاری (self-tapping) آن را تقویت می کند.
فیکسچر Advanced با طراحی مارپیچی و رزوه های مثلثی شکل مجهز است. این رزوه ها، با دو طول متفاوت و ویژگی Self-tapping، نه تنها فرآیند کاشت را آسان تر و سریع تر می کنند، بلکه به افزایش ثبات اولیه ایمپلنت و امکان استفاده در انواع مختلف استخوان کمک می کنند.
ایمپلنت Advanced خاصیت هیدروفیلیک دارد. این ویژگی باعث می شود پیوند بین سطح ایمپلنت و استخوان سریع تر و محکم تر شکل گیرد، که برای شروع و ادامه استخوان سازی (استئواینتگریشن) حیاتی است.

عرضه شده در دو پلتفرم:
- پلتفرم استاندارد: دارای کانکشن هگز داخلی 2.1 میلی متر، قطر 3.3 و 3.8 میلی متر و چهار طول 8، 10، 11.5 و 13 میلی متر می باشد.
- پلتفرم واید: دارای کانکشن هگز داخلی 2.5 میلی متر، قطر 4.2 و 5 میلی متر و چهار طول 8، 10، 11.5 و 13 میلی متر می باشد.

bio3 implants fixtures: advanced and progressive

3. Bio3 Implants Surgical Kit - VSC

کیت جراحی بایوتری، برای هر دو پلتفرم استاندارد و رگولار فیکسچرهای Advanced و Progressive این کمپانی قابل استفاده بوده و ابزارهای موجود در آن، از جنس استیل ضدزنگ پزشکی است.

bio3 implants surgical kit

Bio3 Implants - Surgical Kit



رفرنس :

مشخصات

  • Bio3 Implants
  • آلمان
  • SLA
  • Conical Hex
  • Conical
  • Bone Level
  • کیت جراحی + فیکسچر + تورک رچت
  • پکیج جراحی
  • فیکسچر

منابع خاص

محصول جدید



نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

پکیج جراحی 100 عددی - Bio3 Implants

نظر خود را بنویسید