سیستم جدا کننده مایع و آمالگام Durr Dental - CAS 1

  ارسال از دو هفته آینده 

خلاصه اطلاعات

- نرخ جداسازی آمالگام %98

   

12 ماه گارانتی 

‎98,010,000
 

  • موجود
  • Free

آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

اول، تعداد اقساط را انتخاب به به سبد اضافه کنید. سپس، کالاهای مورد نیاز دیگر را به دلخواه به سبد اضافه افزوده تا جمع سفارش حداقل مبلغ ۵۰ میلیون رسیده و بعد تا مرحله پرداخت پیش بروید. در آنجا، گزینه پرداخت اقساطی را انتخاب تا دفترچه اقساط الکترونیکی نمایش داده شود و شما بتوانید سفارش خود را ثبت کنید. جزئیات بیشتر پس از انتخاب گزینه درگاه اقساطی نمایش داده می‌شود.

روش پرداخت: اقساط 3 ماهه

نوع تسویه: 25٪ نقد + 3 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎24,502,500 تومان (25.00%)

تعداد قسط: 3

ارزش افزوده: ‎8,910,000 تومان

مبلغ هر قسط: ‎25,482,600 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎2,940,300 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎100,950,300 تومان

روش پرداخت: طرح اقساطی ۶ ماهه

نوع تسویه: 50٪ نقد + 6 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎49,005,000 تومان (50.00%)

تعداد قسط: 6

ارزش افزوده: ‎8,910,000 تومان

مبلغ هر قسط: ‎8,739,225 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎3,430,350 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎101,440,350 تومان

durr dental

تاریخچه کمپانی دور دنتال

داستان کمپانی دور دنتال با راه اندازی یک کسب و کار کوچک توسط دو برادر (Karl و Wilhelm Durr) در سال 1941 آغاز گردید و حال همان شرکت دو نفره کوچک، به یک شرکت بزرگ پیشرو و بین المللی تبدیل شده است. قابل توجه است که بسیاری از استانداردهای تکنولوژی های دندانپزشکی بر اساس تحولات این کمپانی پایه گذاری شده اند. با اینکه بیش از 70 سال از تاسیس این کمپانی می گذرد اما هنوز یک کمپانی خانوادگی بوده و عمل به تعهدات خود از اولویت های آن می باشد.

         

   

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده امریکا (EPA) در تاریخ 15 دسامبر 2016، متعاقب استانداردهای مصوب پیشین مبنی بر الزام پاکسازی پساب واحدهای درمانی، یک قانون نهایی تصویب کرده است که رعایت این ضرورت را اجباری می‌کند. بر اساس این قانون، مطب‌های دندان‌پزشکی، باید برای پاکسازی پساب خود، از جداکننده‌های آمالگام دارای استاندارد ایزو 11143 استفاده کنند.

   
جداکننده‌های آمالگام چگونه پساب را تصفیه می‌کنند؟
جداکننده‌های آمالگام که اساساً به آن‌ها جداکننده مواد جامد گفته می‌شود، بر سر راه لوله مکش اصلی نصب می‌شوند و با استفاده از نیروی جاذبه، تمام مواد جامد را پیش از آنکه وارد فاضلاب شوند جمع می‌کنند. البته لوله‌کشی استاندارد یک مطب دندان‌پزشکی، دارای یک فیلتر برای هر یونیت و یک فیلتر برای پمپ مکش مرکزی است که این فیلترها، در مجموع تقریباً 78 درصد تکه‌های آمالگام را جمع می‌کنند.

   

چرا نصب جداکننده آمالگام در آمریکا اجباری شد؟
هر بار دندان‌پزشک دندان بیمار را با آمالگام پر می‌کند یا پرکردگی آن را بیرون می‌آورد و بیمار دهان خود را می‌شوید، تکه‌های جیوه که از فیلتر لوله مکنده کنار یونیت رد شده‌اند وارد فاضلاب می‌شوند. تا جایی که EPA تخمین زده است که نیمی از جیوه موجود در فاضلاب‌ها، ناشی از آمالگام مورد استفاده در دندان‌پزشکی است. اگرچه گیاهان موجود در تصفیه‌خانه‌ها، قسمت اعظم جیوه را به خود جذب می‌کنند، اما حدود 10 درصد از آن، جذب لجن‌ها شده و سپس سوزانده یا دفن می‌شود یا به عنوان کود مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این طریق وارد محیط زیست می‌شود. در نهایت هم باکتری‌های موجود در لجن‌هایی که حاوی جیوه هستند، تبدیل به متیل مرکوری که سمی تاثیرگذار بر سیستم عصبی بدن ماهی‌ها، انسان و پستانداران است می‌شوند.
بنابراین، EPA برای کنترل جیوه موجود در پساب واحدهای درمانی دندان‌پزشکی، قانون الزام نصب جداکننده آمالگام را تصویب کرده است که بر اساس آن، این دستگاه، باید دارای استاندارد شماره 108 جداکننده‌های آمالگام مصوب سال 2009 توسط انجمن دندان‌پزشکی آمریکا و ضمیمه‌های فنی آن که سال 2011 تصویب شده‌اند و همچنین استاندارد 11143 سازمان جهانی استانداردسازی مصوب سال 2008 و ورژن‌های بعدی آن‌ باشد. گفتنی است این استانداردها در جهت جداسازی حداقل 95 درصد از آمالگام پساب مطب‌های دندان‌پزشکی تألیف شده‌اند.
چنانچه در قانون EPA ذکر شده است، مطب‌هایی که در حال حاضر از جداکننده آمالگام استفاده می‌کنند، باید 10 سال پس از تاریخ اثربخشی این قانون، دستگاه خود را با دستگاه‌های منطبق با استانداردهای جدید جایگزین کنند. همچنین ضروری است مرکز دندان‌پزشکی که از آمالگام استفاده می‌کند، برای به حداقل رساندن آلودگی‌ ناشی از جیوه، خرده‌های آماگام را جمع‌آوری و بازیافت کند و فیلتر هر یونیت را با پاک‌کننده‌هایی که سفیدکننده یا حاوی کلر نیستند تمیز کند. درضمن EPA اشاره کرده است که این قانون برای مطب‌های دندان‌پزشکی یا یونیت‌هایی که تنها به آسیب‌شناسی دهان، رادیولوژی و جراحی فک و صورت و دهان، ارتودنسی و پریودنتیکس می‌پردازند اعمال نمی‌شود. علاوه بر این، تمهیدات نظارتی این قانون هم پیش‌بینی شده‌اند و مطب‌های دندان‌پزشکی، باید گزارش اجرای آن را به مقامات محلی بدهند.

  

ویژگی های جدا کننده مایع و آمالگام CAS 1 

جدا کننده CAS 1  ترکیبی از جداسازی مایع و جداسازی آمالگام است که مناسب استفاده در محدوده وسیعی از یونیت ها می باشد. این سیستم ظرفیت جدا سازی بالاتری را نسبت به تکنولوژی سنتی را دارد.

  • سیستم جدا کننده مایع و آمالگام دورردنتال آلمان
  • قابل نصب داخل یونیت دندانپزشکی
  • جهت استفاده با تکنیک خشک ساکشن مرکزی
  • نرخ جداسازی آمالگام %98


رفرنس :

مشخصات

  • Durr Dental
  • آلمان
  • 60 / 50 هرتز
  • 100 وات
  • بدون هوزینگ: 2.7 کیلوگرم | با هوزینگ: 8.7 کیلوگرم
  • 24 ولت
  • 25.5 / 15.1/ 11 سانتی متر
  • 43.5 / 25.5 / 16 سانتی متر
  • %98
  • 4 آمپر
  • 4 لیتر در دقیقه

منابع خاص

محصول جدید



نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

سیستم جدا کننده مایع و آمالگام Durr Dental - CAS 1

نظر خود را بنویسید