تی شوی صنعتی مدل 2700 - آذین صنعت

  ناموجود 

خلاصه اطلاعات

- تی شوی صنعتی

- ساخت ایران

- دارای آبگیر فلزی، مخزن فلزی مقاوم و چرخ های صنعتی

    

 12 ماه گارانتی خدمات پس از فروش

 
موجود شد، مرا مطلع کن.

  • ناموجود
  • Free

   آپشن خرید اقساطی: *ویژه سبد خرید های 50 میلیون تومان به بالا

روش پرداخت: اقساط 6 ماهه

نوع تسویه: 35٪ نقد + 6 چک یک ماهه

پیش پرداخت: ‎0 تومان (35.00%)

تعداد قسط: 6

ارزش افزوده: ‎0 تومان

مبلغ هر قسط: ‎0 تومان

مابه التفاوت قیمت نقدی و اقساطی ‎0 تومان

قیمت تمام شده کالا: ‎0 تومان

آذین صنعت به عنوان وارد کننده و عرضه کننده انواع دستگاه های نظافتی و رفاهی و همچنین کاور کفش می باشد که با ارائه طیف وسیعی از دستگاه ها و قطعات مصرفی در این زمینه توانسته است پاسخگوی بخش بزرگی از نیازهای مصرف کنندگان باشد. غالبا این تجهیزات در سطح صنعتی می باشند و مناسب جهت استفاده در بیمارستان ها، کارخانجات، ادارات و سازمان ها می باشد.  

   

تی شوی صنعتی آذین صنعت 2700

     

تی شوی صنعتی آذین صنعت 2700

تی شور صنعتی آذین صنعت 2700 دارای دو عدد سطل و آبگیر فلزی 39 سانتی متری، دارای شاسی فلزی با رنگ کوره ای مناسب جهت استفاده زیاد و صنعتی می باشد.

 

نظافت کف سالن ها و اتاق ها در مراکز اداری ، صنعتی و بیمارستانی توسط تی نخی صورت می گیرد که عمدتا برای شستشوی نخ تی بایستی به سرویس بهداشتی و یا طبقه پارکینگ انتقال پیدا کند و مصرف آب و زمان بسیاری را در بر می گیرد. قابل ذکر است که غالبا هم نخ تی ناقص شسته می شود و باعث انتقال کثیفی می شود. با استفاده از دستگاه تی شوی، نخ تی در همان محل شسته شده که این کار با کمترین میزان آب و زحمت انجام می شود و بسیار بهتر از مدل دستی تمیز می شود

  

تی شوی صنعتی آذین صنعت 2700

 

تی شوی صنعتی آذین صنعت 2700

 

تی شوی صنعتی آذین صنعت 2700

    

ویژگی های تی شوی آذین صنعت 2700

شاسی فلزی

این مدل دارای شاسی فلزی ساخته شده از پروفیل فولادی و با جوش CO2 مقاوم است که توسط رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شده تا از خوردگی و زنگ زدگی جلوگیری شود. این شاسی تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد.

   

- آبگیر فلزی 

آبگیر (پرس) این تی شور از نوع تمام فلزی بوده و از آلومینیوم و فولاد گالوانیزه تشکیل شده و با رنگ کوره ای پوشش داده شده است. این آبگیر دارای اهرم با دسته لاستیکی است که دست به راحتی روی آن جای می گیرد و به آسانی تی نخی را کاملا فشرده کرده تا آب کثیف از آن خارج شود. این آبگیر دارای عرض 39 سانتی متر است که برای تی های نخی 35 سانتی متر آذین صنعت مناسب است. توصیه می شود از تی های مخصوص استفاده شود و در غیر این صورت با استفاده از تی های متفرقه احتمال شکسته شدن قطعه فک تی شوی وجود دارد. در طرفین آبگیر دو عدد جای دست وجود دارد که می توان به راحتی آبگیر را جدا کرده و مجددا در سرجای خود قرار داد.

    

مخزن پلاستیکی مقاوم

تی شوی آذین صنعت 2700 دارای دو عدد مخزن با حجم 50 لیتر که دارای 30 لیتر مفید می باشد که در دو رنگ زرد و آبی (یک عدد آب کثیف و یک عدد برای آب تمیز) است. جنس مخزن از پلی اتیلن غیر بازیافتی (نو) تهیه شده که دارای ضخامت زیادی است که در استفاده صنعتی و زیاد آسیبی نمی بیند. داخل مخزن مدرج می باشد که علامت از 5 الی 30 لیتر مشخص شده و حداکثر آب 30 لیتر در نظر گرفته شده است که در حین جابجایی آب به بیرون ریخته نشود.

     

چرخ های صنعتی

این تی شور دارای 4 چرخ با قطر 7.5 سانتی متر می باشد که دو عدد ترمز دار و دو عدد ساده می باشد

    

در صورت درخواست مشتری با هزینه 100.000 تومان می توان چرخ های بیمارستانی (ژله ای بی صدا) جایگزین نمود

    

- ظاهر زیبا

سطل و شاسی به گونه ای طراحی شده که در عین صنعتی بودن ظاهر زیباتری به تی شوی می دهد و رنگ بندی به گونه ای می باشد که رنگ سبز (رنگ سازمانی آذین صنعت) در چرخ ها ، شاسی و آبگیر به صورت یکسان باشد.

   

طرز کار تی شور صنعتی آذین صنعت 2700

این مدل دارای دو عدد سطل پلاستیکی بسیار مقاوم است که یکی برای آب تمیز و دیگری برای آب کثیف است. برای شستن نخ تی، ابتدا تی را در آب تمیز (می توان مقداری مواد شوینده به آن افزود) فرو برده و سپس در قسمت آبگیر (پرس) تی شوی قرار داده و با پایین آوردن اهرم نخ کاملا فشرده شده و آب کثیف از آن خارج می شود. با تکرار این عمل (دو یا سه بار) در هر بار شستن تی نتیجه بسیار بهتر خواهد شد. در ضمن رطوبت نخ تی را برای نظافت در آبگیر تی شوی می توان تنظیم نمود.

شاسی چرخدار این قابلیت را دارد که بتوان آن را در محل تی کشیدن برد و در همان جا نخ تی را شستشو داد

برای تخلیه و پر کردن آب سطل های کثیف/تمیز باید قسمت آبگیر را از سمت بالا خارج کرد (توسط دو عدد جای دست روی آبگیر) و بدین ترتیب دو سطل آزاد شده و  به راحتی آن ها را می توان برداشت.

دسته های این مدل تی شور دارای سری لاستیکی برای جابجایی راحت تر در ارتفاع مناسب قرارگرفته است.

     

متعلقات قابل تغییر در محصول

چرخ های بی صدا: در برخی مراکز به علت نیاز به صدای کمتر می توانند از چرخ های بی صدا (بیمارستانی) با روکش PU و قسمت های داخلی بلبرینگی استفاده کرد. هزینه تعویض چرخ های ساده با این مدل چرخ 100000 تومان می باشد.

چرخ های بزرگتر: در صورت یکنواخت نبودن محل استفاده تی شور و پستی و بلندی سطح توصیه می شود که از چرخ هایی با قطر 10 سانتی متر استفاده شود که باعث حرکت راحت تر می شود. هزینه تعویض چرخ های ساده (قطر 7.5 سانتی متر) با چرخ قطر 10 سانتی متر مبلغ 80000 تومان است.

 

تی شوی صنعتی آذین صنعت 2700

 

تی شوی صنعتی آذین صنعت  2700

 

تی شوی صنعتی آذین صنعت 2700

 

تی شوی صنعتی آذین صنعت  2700

 

تی شوی صنعتی آذین صنعت 2700

 

تی شوی صنعتی آذین صنعت 2700

 

 

 

نقاط قوت

  • طراحی جدید 2019
  • دارای آبگیر تمام فلزی
  • سطل های پلاستیک مقاوم با حجم زیاد
  • کارایی خوب

    

نقاط ضعف

  • وزن نسبتا زیاد


رفرنس :

مشخصات

  • آذین صنعت
  • ایران
  • 25 کیلوگرم
  • 90 / 74 / 53 سانتی متر
  • 50 لیتر
  • فلزی
  • 2 عدد

منابع خاص

محصول جدید



نظر شما در مورد این محصول

نظر خود را بنویسید

تی شوی صنعتی مدل 2700 - آذین صنعت

نظر خود را بنویسید