#_عمومی دندانپزشکی

90 پادکست برتر دندانپزشکی در سال 2021 - قسمت اول

podcast

چرا باید به پادکست گوش بدیم؟

پادکست یک فایل صوتی است که می‌توانید آن را در رایانه، تلفن یا پخش‌کننده mp3 خود به آن گوش دهید. وقت‌هایی که امکان مطالعه ندارید، مثل وقتی که پشت فرمون هستید یا پیاده‌ روی می‌کنید می‌توانید محتواهای مورد علاقه و مفیدی را گوش بدهید. پس شما میتونید از وقت مرده‌ خود استفاده مفید کنید.

امتیاز دیگری که برای پادکست گوش دادن میشه در نظر گرفت، می تواند باعث تقویت قوه شنیداری برای یاد گرفتن زبان‌های خارجی به خصوص انگلیسی باشد. همچنین بدون محدودیت زمانی و مکانی و حتی بدون اینترنت از پادکست های مورد علاقه خود لذت ببرید.

نکته بسیار مهم: بجای اینکه هر پادکستی گوش دهید، پادکست‌های با کیفیت و پر محتوا را گوش دهید. چرا که زمان شما با ارزش است و مغز شما نیاز به استراحت دارد.

در این قسمت به ده پادکست برتر اول می پردازیم....

   

1. Dentistry Uncensored with Howard Farran

تصویر پادکست 1

پادکست Dentistry Uncensored with Howard Farran توسط دکتر هوارد فارران از آگوست 2014 در آریزونای آمریکا شروع به فعالیت کرده است. محتوا این پادکست درباره مصاحبات دکتر فارران با بیماران و برترین دندانپزشکان هست و متخصصان دندانپزشکی، تجربه و دانش خود را با هدف ارتقا بخشیدن به سرعت و کیفیت کار و کاهش هزینه ها، به اشتراک گذاشته اند. این پادکست به صورت روزانه در طول هفته منتشر می شود و در اختیار شنوندگان قرار می گیرد.

لینک پادکست در کست باکس

  

2. The Dentalpreneur Podcast w/ Dr. Mark Costes

عکس پادکست 2

دکتر مارک کوستس (از آراکانزاس آمریکا) از فوریه 2015 در این پادکست، با ارزش ترین و فشرده ترین دروس متخصصان دندانپزشکی را جمع آوری کرده است تا بتوانید با کمک آن به پتانسیل کامل خود برسید. شاید دندانپزشکی یک حرفه منزوی کننده ای باشد. ولی شما می توانید با داشتن این پادکست، استرس کمتر، سودآوری بیشتر و رضایت بیشتری کسب کنید. این پادکست به صورت روزانه در طول هفته منتشر می گردد.

 لینک پادکست در کست باکس

   

3. A Tale of Two Hygienists Podcast

عکس پادکست 3

پادکست A Tale of Two Hygienists Podcast فعالیت خود را توسط میشل و اندرو دو متخصص بهداشت دندان از نوامبر 2015، سه روز هفته در آمریکا آغاز کرده است. این پادکست یکی از بهترین های بهداشت دندان است و اطلاعات به روزی را در اختیار شنونده قرار می دهد. 

لینک پادکست در کست باکس

     

4. The Dental Hacks Podcast

عکس پادکست 4

پادکست Dental Hacks نگاهی متفاوت و آموزنده ای به دنیای دندانپزشکی دارد. این پادکست به میزبانی آلن مید و جیسون لیپسکام از ژوئن 2014 در آمریکا شروع به فعالیت کرده است. مصاحبه های عالی با افراد جالبی دارند که همه موضوعات داغ دندانپزشکی را پوشش می دهند. شما می توانید از این پادکست که سه روز هفته منتشر می شود، لذت ببرید.

 لینک پادکست در کست باکس  

   

5. The Thriving Dentist Show

عکس پادکست 5

پادکست The Thriving Dentist Show توسط گری تاکاچ از دسامبر 2011 در آمریکا شروع به کار کرده است. در این پادکست دندانپزشکان را برای ارائه با کیفیت ترین خدمات و همزمان سودآورترین خدمات راهنمایی می کنند و درس های شگفت انگیزی با بحث هایی جالب برای موفقیت شما دندانپزشکان به دنبال دارند و یک روز در هفته به صورت قسمت های 53 دقیقه ای منتشر می گردد.

لینک پادکست در کست باکس 

  

6. Relentless Dentist

عکس پادکست 6

پادکست Relentless Dentist توسط دکتر دیو از جولای 2013 به صورت قسمت های میانگین 31 دقیقه ای، یک بار در هفته منتشر می شود. دکتر دیو یک مربی با استعداد و رهبری است، وی از نویسندگان کتاب Titans of Dentistry و بنیانگذار Dental Success Network است. او علاقه زیادی به استفاده از استراتژی های سطح بالا برای کمک به دندانپزشکان در جهت ارتقا روش های خود در عین کاهش استرس و افزایش رضایت بیمار را دارد. در این پادکست به دندانپزشکان کمک می کند تا بهترین سال دندانپزشکی خود را بسازند.

 لینک پادکست در کست باکس 

   

7. The Savvy Dentist

عکس پادکست 7

پادکست The Savvy Dentist توسط دکتر جسی گرین از مارس 2016 در استرالیا شروع به فعالیت کرده است. دکتر جسی گرین در این پادکست، با دندانپزشکان، کارآفرینان و ورزشکاران موفق، مصاحبه کرده و داستان ها، ایده ها و تکنیک های بیزینس آن ها را به اشتراک گذاشته است. این پادکست می توانید به شما کمک کند تا بیماران بیشتر، سود بیشتر و استرس کمتری، داشته باشید. یک روز در هفته در قسمت های تقریبا 44 دقیقه منتشر می گردد.

لینک پادکست در کست باکس

   

8. The Dental Marketer 

عکس پادکست 8

پادکست The Dental Marketer یک پادکست بازاریاب دندانپزشکی است و سه روز در هفته از سپتامبر 2016 در آمریکا منتشر شده است. در این پادکست به تمام سوالات و نگرانی های بازاریابی دندانپزشکی، کمپین ها و استراتژی های شکست، پاسخ داده شده و همه چیز در مورد بازاریابی مطرح شده است.

لینک پادکست در کست باکس 

   

9. Shared Practices | Your Dental Roadmap to Practice Ownership | Custom Made for the New Dentist

عکس پادکست 9

این پادکست یک بوت کمپ (Bootcamp) برای دندانپزشکان است که از آگوست 2016 به صورت روزانه منتشر شده است. این پادکست دندانپزشکان را برای مالکیت بیزینس های کوچک موفق یاری می کند. به این منظور با بهترین دندانپزشکان، کارشناسان، مشاوران و ... مصاحبه کرده اند و در 8 فصل به موضوعات زیر پرداخته اند:

  • سال های اول به عنوان دندانپزشک
  • مانند یک صاحب مشاغل فکر کنید.
  • پول و اعداد
  • استارتاپ ها، اکتساب ها و مشارکت ها
  • سیستم های داخلی 
  • بازاریابی و رشد
  • رهبری، چشم انداز و فرهنگ
  • فراتر از دندانپزشکی

لینک پادکست در کست باکس  

   

10. Northeast Delta Dental

عکس پادکست 10

پادکست Northeast Delta Dental که از ژانویه 2015 در آمریکا منتشر شده است، در مورد اهمیت بهداشت دهان و دندان برای افراد جامعه بوده و موضوعات آن بیشتر برای عامه مردم مناسب می باشد.

لینک پادکست در کست باکس

 

ادامه دارد....

پست های مرتبط

اشتراک پست