#_فیلم دندانپزشکی #_عمومی دندانپزشکی

معرفی جدیدترین تکنولوژی کمپانی Carestream؛ دستگاه تصویربرداری CS 8200 3D Neo Edition

منتشر شده : Modified :1403-02-07 - گروها : مجله دندانپزشکی دندال

NEO EDITION

Carestream Dental یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید دستگاه های تصویربرداری و نرم افزارهای مربوط در حیطه دندانپزشکی دیجیتال و CAD/CAM می باشد و تمامی محصولات این شرکت پس از تولید، مورد تائید هفت دندانپزشک معتبر جهانی قرار می گیرد که این امر به ارتقای مستمر کیفیت محصولات این کمپانی کمک شایانی نموده است. اخیرا این شرکت، دستگاه CS 8200 3D Neo Edition را به عنوان ورژن ارتقا یافته و پیشرفته ترین سیستم CBCT از سری دستگاه های CS 8200 3D خود، معرفی نموده است. مزیت استفاده از دستگاه CBCT در روند تشخیص و درمان، محرز و شناخته شده می باشد اما محدودیت هایی همچون هزینه، موجب عدم استفاده زیاد از این دستگاه شده است که کمپانی Carestream Dental در ساخت Neo Edition، به این مساله توجه داشته است.

یکی از مهم ترین مزیت های این دستگاه، قابلیت آپگرید شدن سری دستگاه های CS 8200 3D قدیمی و عدم نیاز به خرید دستگاه جدید به صورت کامل برای دندانپزشکانی که ورژن های قدیمی را دارند،‌ می باشد.

    

- ماژول Scan Ceph

ماژول Scan Ceph که به صورت آپشنال می باشد،‌ به شما این امکان را می دهد تا تصویربرداری سفالومتریک را با کیفیت بالا و در طی چند ثانیه انجام دهید. زیرا زمان در نتیجه و کیفیت تصویر بدست آمده حائز اهمیت می باشد و با کوتاه شدن زمان لازم برای ثبت تصویر سفالومتریک، احتمال حرکت فرد در حین تصویربرداری و در نتیجه تار شدن تصویر کاهش می یابد.

- میدان دید (Fields Of View - FOV)

ورژن Neo Edition همانند دیگر نسخه های سری CS 8200 3D قابلیت تصویربرداری پانورامیک دو بعدی، CBCT، سه بعدی و سفالومتریک (به صوت آپشنال) را دارد. تمامی این دستگاه ها 9 میدان دید قابل انتخاب (از 4x4 سانتی متر تا 10x12 سانتی متر) را ارائه کرده اند و تمام نیازهای عمومی و تخصصی برای تشخیص و درمان را در حیطه دندان پزشکی پوشش می دهد. اما در Neo Edition به منظور اطمینان از ثبت تصویر کامل و همچنین کاهش دوز لازم برای اسکن فک کامل، دو FOV اضافی با مشخصات 10x5 سانتی متر و 10x10 سانتی متر عرضه نموده است.

علاوه براین، FOV جدید CS 8200 3D با سایز 8x5 سانتی متر، ثبت تصویر دندان های مقابل یکدیگر و بدست آوردن بهترین نتیجه اکلوژن مخصوصا در کیس های ایمپلنتی را امکان پذیر و آسان نموده است.

- نرم افزار

نرم‌افزار آپشنال و ماژول‌های Prosthetic-Driven Implant Planning و Swissmeda، به‌طور یکپارچه با نرم‌افزار CS Imaging دستگاه CS 8200 3D ادغام شده اند تا دندانپزشکان بتوانند طرح‌ درمان جامع و بهتری در حیطه کاشت ایمپلنت ارائه دهند و همچنین بتوانند سرجیکال گاید بهتر و ایمن تری را طراحی و سفارش گذاری نمایند.

- تصاویر سه بعدی با وضوح بالا

در بخش اندو، امکان مشاهده کوچکترین جزئیات و مورفولوژی روت کانال حائز اهمیت می باشد. Neo Edition با ارائه مد EndoHD و قابلیت ثبت تصویر با رزولوشن بسیار بالا (75 میکرومتر) به این موضوع رسیدگی نموده است. مخصوصا در هنگام نیاز به تصویر دندان های مختلف در کوادران های مختلف، قابلیت استفاده از این مد و ثبت یک تصویر از فک کامل با رزولوشن و وضوح بالا به دندانپزشک و بیمار، کمک بسزایی می نماید.

- دوز تابش

از آنجایی که تصویر پانورامیک، پایه و اساس اکثر طرح‌های درمانی است، این سیستم با یک برنامه پانورامیک جدید با دوز پایین ارائه شده است که بدون کاهش کیفیت تصویر، میزان دوز لازم را تا 50% کاهش می‌دهد.

- سیستم نظارتی و پشتیبانی

سرویس آپشنال CS UpStream که به صورت یک افزونه برای برنامه CS Advantage عرضه شده است، یک سرویس پیشرفته نظارتی 24 ساعته برای تجهیزات Carestream Dental می باشد که به منظور ارائه خدمات و پاسخگویی سریعتر طراحی شده است و در عین حال از طریق ارسال خودکار فیدبک های تشخیصی به Carestream Dental، مدت زمان خرابی تجهیزات را کاهش می دهد.

* لازم به ذکر است، در حال حاضر این محصول در ایران موجود نمی باشد. *

  

تیزر تبلیغاتی و معرفی دستگاه سی تی اسکن CS 8200 3D Neo Edition

معرفی ویژگی و پیشرفت های جدید در دستگاه CS 8200 3D Neo Edition

پست های مرتبط

اشتراک پست